Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Okurkač z kolekce veci sketchky atdagdale
Autor: krupice (Občasný) - publikováno 31.8.2008 (11:46:17)
...tohle se nelibi ,vim...ale je mi to fuck...
...tohle se nelibi ,vim...ale je mi to fuck...


Poznámky k tomuto příspěvku
etina kopr (Občasný) - 31.8.2008 > hm, mě by se ten vagon taky víc líbil bez toho, promiň, ale stříkance. ...i když to teda zrovna není nejekologičtější druh umění, tak všeobecně se mi to líbí. některé městské, sídlištní plochy podle mě oživí a mám dojem, že tam patří, ale jasně, jsou místa kde ee. Vlaky- tam mě to většinou otravuje, hlavně když to jde přes okna.
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 31.8.2008 > Když jsem něco podobného dala, tak mi bylo zde řečeno, jestli je to moje práce - a když ne, tak nemám na to nárok...
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 31.8.2008 >
Body: 1
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 31.8.2008 > Jo a ten bod je ke kvalitě a estetice fota.
<reagovat 
krupice (Občasný) - 31.8.2008 > :DDDDDDDD....vajcaci:D
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 1.9.2008 > logo CSD? To je docela historickej kousek :-)
<reagovat 
Věza (Občasný) - 1.9.2008 > Tédy, rozporuplný. Kdyby tam alespoň nebyly ty černé nadbytečnosti na levo...
Body: 3
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 1.9.2008 > todle byt slabsi
Body: 3
<reagovat 
čtenář *OrupOne! - 18.9.2008 > Onue,pěkný dvoupatrový ;) Respekt tobě...pecka fakt...
<reagovat 
čtenář *OrupOne! - 18.9.2008 > ...ale běž radši na Flog...tadyk to neoceni...
<reagovat 
hloupy ivan (Občasný) - 31.8.2008 > Hm. Nápis na kolečkách. Na cizích kolečkách. Nevím, nerozumím tomu, nevím jaký to má smysl a proč to v některých kruzích tak frčí. Nebo to tuším a je mi to líto. Ovšem tím vůbec nic neříkám ve smysl ten, že bych měl něco proti streetartu obecně. Jenže tohle... Kdyby to aspoň mělo nějakej kaligrafickej nápad. Je to prostě zprasenej wagón.
Body: 1
<reagovat 
 smetana (Občasný) - 26.9.2008 > hloupy ivan> připojuji se k HI. úplně blbééé a radši se u vlaku nepotkejme:((((( určitě to jde jinde jinak! tohle  udělá jen blbý, zapomenutý, zakomplexovaný partizán.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 23 23 24 25 27 27 28 29 30 31 32 34 35 38 40 41 41 42 43 (44)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter