Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Letni chata
Autor: Bobes.feton (Občasný) - publikováno 31.8.2008 (19:55:07)


Poznámky k tomuto příspěvku
pořezaná_sluncem (Občasný) - 31.8.2008 > to nikdy nepochopím, plýtvání času a energie na takovou blbost.. to se ti ten barák líbí??
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 31.8.2008 > opravdu mě zajímá, co tě vedlo ke kreslení zrovna téhle chatky? jestli nic, proč raději nekreslíš vlastní dlaně? strukturu kůže, cokoliv, co máš blíž..


<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 31.8.2008 > pořezaná_sluncem> souhlasim
<reagovat 
čtenář beno - 31.8.2008 > se divím že zrovna vy dva tohle odsuzujete,autor měl jistě duvod tohle namalovat,třeba tam ma dětství nebo buh ví co,je to dobré už jenom že si s tím dal tu práci a nemusel.
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 31.8.2008 > čtenář> to muselo bejt hnusný dětství:-))))
<reagovat 
Věza (Občasný) - 1.9.2008 > Já zastávám názor, že je machr, kdo umí nakreslit, nebo namalovat cokoli. Nemusí to přeci bý vždycky jen něco ohromujícího, co je tzv. krásou pro všechny...
Body: 5
<reagovat 
lidunka (Občasný) - 31.8.2008 >

naša profka architekturi by ta priliš nepochvalila ,,, ( pozor na perspektivu ) s tou mam aj ja dost problemy , a preto stavby kreslim vždy aby bolo vidiet iba jednu stranu alebo to zakamuflujem so zeleňou


<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 1.9.2008 > lidunka> perspektiva neni problem staci pochopit krychly,a mas to zmaknute.
<reagovat 
 lidunka (Občasný) - 1.9.2008 > davidhuge> krychly ??
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 1.9.2008 > lidunka> jo staci kdyz umis perspektivu krychle,ale dokonale! a nemas problem s perspektivou
<reagovat 
 lidunka (Občasný) - 1.9.2008 > davidhuge> perspektivu krychle ?? ..... tak toto počujem prvykrat  
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 1.9.2008 > lidunka> jasne bez ni jsi v riti.Vsichni si mysli ze je to lehke,ale vetsina problemu zacina uz tam.Ty studujes architekturu ze?A pises tu ze musis vetsinu nakresu delat z te nejlehci pohledove strany nebo je schovavat za stromy.Jak je to mozne?Kde je chyba?Neni to trochu ostuda?
<reagovat 
 lidunka (Občasný) - 1.9.2008 > davidhuge> dobre dobre ale stale som nezistila čo to je ?? :) opytam sa profky zajtra ..... hm no ja chodim na stavebnu priemyslovku =) ..... a vramci predmetu architektura kreslime rozne budovy z roznych obdobi ,,,,,, a kreslim z tej najednoduchšej strany lebo je to jednoduche =D načo by som si zbytočne komplikovala život , ked v triede mame take antitalenty , aj ked to mam uplne odflaknute nakrelene za jeden večer , učitelka mi da vždy 1 lebo ostatni by dostali najlepšie tak 3 =D ( mame dovolene tie obrasky obkreslit =D a pak len ako tak vytienovat , takže je to fakt zle =) ) ... hm a či sa nehambim mat takyto pristup , asi by som sa mala  ,,,,,, ale nevadi =)
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 1.9.2008 > lidunka> krychle je kostka...jinac to pak stoji ta skola za hovno,kdyz te neprinuti se vice snazit
<reagovat 
 lidunka (Občasný) - 1.9.2008 > davidhuge> 

hmm ja som s tou školou spokojna =)


<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 1.9.2008 > lidunka> to muzes byt,ale kdyz umis uz neco nakreslit,viz treba ty tvoje cice ,tak se muzes hecnou i na tezsi pohled stavby.
<reagovat 
 lidunka (Občasný) - 1.9.2008 > davidhuge> no to možem =) ... ale nemusim =DD ,,, neva ak tento rok budeme ešte niečo kreslit ( bo ani neviem ake predmety teraz budeme mat ) tak to začnem robit skor aby som sa s tym mohla vyhrat =) ,,,,, pak to aj sem dam =)
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 1.9.2008 > ruzne se ti to rozjizdi, stromky tez nejsou idealni
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter