Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Geniální psychopat
Autor: Předposlední mohykán (Občasný) - publikováno 5.9.2008 (13:03:20)
Starý počítač se nechtěl zabít lžící deflorující Hejhulovu ošetřovatelku.
Avšak byl stále starý rozbitý.
CD je bagr pějící nad tím hrobem, který stále leží nad modrým pláštem z ledu a sněhu , který rozmnožuje nebezpečnou nemoc šílených hlav. Protože přišlo nečekaně TO a rozmnožilo se pomocí ničeho příšerného a krásného WC a spláchlo [b]se do záchodu. Nevěřící lidé uveřte nejnepravděpodobnějšímu Aštaru Šeranovi, [b]vládci vesmíru plného veľkých brouků sosajících hořkou čokoládu vyvěrající zo zeme, protože on není zcela neškodny tvor, nýbrž nebezpečný a blby. Takže se mějte na pozoru, ničitelé nebezpečných stvoření skapacelín ufonu lebo lego zvažuje postavení prezidenta na intergalaktickém gauči vznášejícím se ve celulózním trychtýři plnícím hrnec polévkou, která utíká Do Tesca aby koupila empétrojku pro svého obtloustlého jesetera kadícího warmoney jen do děravého záchodu. Proto Karel Gott slavíkem zmlácený do bezvědomí se rozhodl ukončit manželství bez duvodu. Zjevně přežrany penis vystrikl kyselinu, ktera dokazala kdekoho presvedcit o existenci kakaa. Nervózní trenky se najednou pred úžasnou defenestrací vypadli z kapsy mikyny retardovaného pazgřivce. kiki_pooh ovšem dokáže prstem tyto mungusové vybrat a strčiť do komory bez poškození řídící techniky, jelikož se mu nechtělo srát tak se počůral. Sledujíce hanebnosti z politiky České republiky, konstatuji, že všichni jsou a budou zatracováni až dokud někdo neudělá velké prasečinky zhotovené výhradne z ovci nohama v holínkách z kůže, která má popraskané jako něco husajnskeho smradlaveho a špinavého od prostitutek orgasmus čeká aby se nechal podrbat na kulích, tak spadnul do velikého kotle plného chutné rozhňahňané kaše plné rozteklého mozgu svítícího modře. Dále se nořil v noře jako opilá stará treska bez kalhotek a podprsenky, protože neměla vaginu nýbrž chlupy bobrovy. Nejkulaťoulinkatější moje brambory jsou napichnute na klacek, který již brzy spadne do hluboké studny. Pádááááááá. Dopadli. Poté čekajíc na osudový polibek spadnul do stopořené slámy po hlavě. Následky tohoto budou katastrofální pro globální zdražování zbrani pocházejících z Korejské lidovědemokratické republiky a sovětských gulagů na sibiři. Proč jsou starý fusekle tak smradlavé a plné špíny jako např. bláto nebo prach toť je však jedno neboť je to pouze kulatý kluzký a páchnoucí OBSAH, který začíná smrdět víc než moje deset dní staré trenýrky.


Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 5.9.2008 > hukot jak stehno
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Citron - 6.3.2009 > Hohohó- tohleto je umělecké dílo, ovšem bohužel jsem už četl nahý oběd a je to jen slabý odvar.
Zn. Příště to chce víc THC
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter