Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
KOUSNI SI !!
Autor: Hanele (Občasný) - publikováno 2.7.2002 (12:47:47)
Jsem ...

Jsem sen ...

Sen zdající se Motýlům
na křídlech Vážky neposedné ...

Jsem sen ...
A Ty, mým Přeludem ...

Přelude květenství
Jarního prvenství
s příchutí zimy ...

Přelude rozmarných hořkostí
ve vášních sladkostí ...

Kousni si do kostí
mých ubohých
radostí ...

Kousni si do křídel
poblázněné Vážky ...

A shoď ze sedla
jednoho spícího
Motýla, aby už
konečně ...

PROCITNUL


Poznámky k tomuto příspěvku
řetízek (Občasný) - 2.7.2002 > Kousni si do křídel
poblázněné Vážky ...!!!!!!
Body: 5
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 2.7.2002 > řetízek> ... A kousnuls ?....
<reagovat 
farišta (Občasný) - 2.7.2002 > pasáž začínající Přelude květenství a končící mých ubohých radostí bych vypustil, možná bych na začátek nedával pateticky jsem...., asi bych začal jsem sen zdající se... tak bych to viděl já, tohle je u mě za tři (jenom proto, že tu nejsou hrubice)
Body: 1
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 2.7.2002 > farišta> No , vidíš ...A to - Jsem - tam vubec není patetické...To jen ty jsi jej patetickým udělal...Jsem - je nesmělé a tiché...Protože je moje!:)A to jak na tebe baseň působí je čistě tvá věc:))Dík za hrubice:)))Jinak by to bylo zakolik?:))) Co se týče pasáže ,kterou bys vypustil...Odpovídám podobně...Čistě tvá věc...Věřím,že bys ji celou překombinoval,kdyby byla tvá ,ale vzhledem k tomu ,že je moje...Máš smulu!:))))
<reagovat 
 farišta (Občasný) - 3.7.2002 > Hanele> jinak by to bylo za 5. ono je pro mě dost těžké někomu psát kritiku, když sám zápolí s podobnými chybami. zkus napsat krátkou báseň, stačí čtyři verše, aby v nich byl pocit. takhle už hodně dlouho oslovuji "upovídané" autory. je hezké dělat věci po svém, ale jestli se chce člověk poezii (nebo čemukoliv jinému) věnovat pořádně, musí začít cvičit. rým, verš, rytmus, pointa.... tvoje básničká má docela hezkou poetickou myšlenku, jenže ta je potlačená do pozadí tím stašným rýmováním v prostřední pasáži. jestli by má kritika měla mít nějakou ambici, tak to, že tu básničku upravíš. samozřejmě mě můžeš s úspěchem ignorovat, každopádně věř, že co jsem ti napsal, bylo dobře míněno. měj se moc hezky a ať se ti daří psaní.
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 3.7.2002 > farišta> S upovídaností máš pravdu...Trošku jsem odbočila od toho co jsem vlastně vytvořiti chtěla...Prostě ještě hledam a tápu...Řekla bych ,že to je na muj vkus dlouhá basnička ...A určitě s ní ještě něco podniknu anebo ji nechám na pospas svému osudu...A splodím něco kratšího jak na začátku...Díky za rady....Každá je nad zlato...:))))Neignoruji!:)
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 2.7.2002 > Hezké, ale tu básničku bych celou co do počtu slov zkrátil, je hodně upovídaná,pak to zní lépe...
Body: 3
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 3.7.2002 > Martin> Děkuji...Něco s ní ještě provedu:)))
<reagovat 
aq. BoBB (Občasný) - 2.7.2002 > basnicky upovidane jsou... Me se libi, nekombinuje, neresi, proste je... !
Body: 5
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 3.7.2002 > aq. BoBB> Jo, jo prostě je a v tom je ten problemeček :)))
<reagovat 
r a d k a (Občasný) - 2.7.2002 > Mě se líbí. Ten farišta je teda pěkný chirurg!

Body: 5
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 3.7.2002 > prskavka> Díky...Někdy všeho moc škodí ,ale protentokrát : Díky za to, že je chirurg... :)))
<reagovat 
Pavel Šavel (Občasný) - 6.7.2002 > mě se to líbí, i když je pravda, že to dlouhý docela je... ale to žraní křídel je dost dobrý...
Body: 3
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 1.8.2002 > Teda jaktože jsem tohle ještě nečetla? Ty jseš čím dál tím lepší!!!
Body: 5
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 1.8.2002 > Fines> Ou, tolik peknych slov si snad ani nezaslouzim :)Dekuji !
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 2.8.2002 > Hanele: A proč by sis to neměla zasloužit? Zkrátka budeš se s tím muset nějak vyrovnat, že jsi nejen dobrá, ale čím dál tím lepší :))).
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 2.8.2002 > Fines> DĚKUJI ! :))) Tvá slovíčka mě hřejou príjemně u srdiíčka ,ale já na sobě ještě musím hoodně zapracovat...:))
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 2.8.2002 > Hanele: Pracuj, pracuj, když myslíš, ale hlavně se nepřepracuj :))).
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 3.8.2002 > Fines> :)Neboj, zas tolik to přehánět nebudu :)Všeho s (M)mírou :)))
<reagovat 
T.B.Š. (Občasný) - 1.9.2002 > Je to krásný a křehký.
Body: 5
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 3.9.2002 > T.B.Š.>  Dííííííííííííííí k ...
<reagovat 
barlach (Občasný) - 23.11.2002 > Je  to takové mávání motýlými křidélky v paprscích Slunce, pronikajících do podkroví staré dřevem vonící chalupy.Prostě je to jemné...
Body: 5
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 23.11.2002 > barlach> ÁÁÁááách ... !
<reagovat 
Filousov (Občasný) - 1.12.2002 > Za Bozskou inspiraci, kterou jsi nechala prijit.
Body: 5
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 2.12.2002 > Filousov> Dekjuji, jsem potesena ,ze jsi byl inspirovan :))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter