Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
KOUSNI SI !! (II)
Autor: Hanele (Občasný) - publikováno 8.7.2002 (11:39:02)
Jsem sen
zdající se Motýlům
na křídlech Vážky neposedné

Jsem sen
A Ty mým přeludem
rozmarných hořkostí
ve vášních sladkostí ...

Kousni si do kostí
mých ubohých radostí

Kousni si do křídel
poblázněné Vážky ...

A shoď ze sedla
jednoho spícího Motýla
aby už konečně

PROCITNUL ...



Poznámky k tomuto příspěvku
aq. BoBB (Občasný) - 8.7.2002 > Mam hlavu jako hodiny> Tik tak tik tak tik tak tik tak tik - anebo tak?! libi, ale splnim tvoje prani!
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 10.7.2002 > aq. BoBB> Pozor! Ať se mi z toho nezblázníš ! :)))Tak ty mi plníš mé přání ,ale ...?Že bych byla nakonec tak naivní a začala věřit na zázraky ?...Hmm...No to asi NE !
<reagovat 
farišta (Občasný) - 8.7.2002 > hořkostí, sladkostí, do kostí, radostí. stejně jako prve. sorry, není to podle mého gustava.
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 10.7.2002 > farišta> To je život ... Jeden se schutí zahryzne a Druhý si předem odplyvne ... Nic nového pod sluncem :))
<reagovat 
 farišta (Občasný) - 11.7.2002 > Hanele> já raděj plivu s měkkým i :-)))
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 11.7.2002 > farišta> Já věděla ,že mě opět nezklameš !:)))Víš, nechtěl bys mi opravovat TEXT:))))))))))Anebo ještě lépe,řekla bych ,že se tě na to vůbec nemusím ptát vzhledem k tomu,že se ....vždy ozve(š)...:)))
<reagovat 
 farišta (Občasný) - 11.7.2002 > Hanele> dobrá, abych dostál svému obrazu, řeknu ti ještě, abys vždycky dělala za čárkou (synekdocha pro všechna interpunkční znamínka) MEZERU. měj se hezky a nevykládej si to ve zlým. každej udělá chybu, jen je třeba se vyvarovat těch chronických a zbytečných.
<reagovat 
Hanele (Občasný) - 11.7.2002 > Tak mezírku za čárkou , nooo , dobrá tedy :))) :
Děkuji za uppozornění , děkuji za upozornění , ...A co vytkneš teď :))) Mezeru před čárkou ? :))) Zatím se měj pohádkově a neboj , nevykládám si to ve zlÉm :)))
<reagovat 
Pavel Šavel (Občasný) - 12.7.2002 > lepší
Body: 5
<reagovat 
řetízek (Občasný) - 8.7.2002 > I tady jsem si kousnul a teď srovnávám, co chutná lépe...
Body: 5
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 10.7.2002 > řetízek> Tak jen doufám ,že ti nezaskočilo...Dlouho jsme tě totiž neslyšela :))
<reagovat 
 řetízek (Občasný) - 24.7.2002 > Hanele> Jsem hluše neslyšitelný....ale lepším se...k horšímu
<reagovat 
Hanele (Občasný) - 25.7.2002 > K horsimu ? Co na tom zalezi ja jen ,ze je mi do stezku :( ...
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 1.8.2002 > Mně se tohle líbí ještě víc, nějak líp mi to ladí do mýho životního rytmu :)).
Body: 5
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 1.8.2002 > Fines> Slunicko, dekuji!To si vazne nezaslouziiim ...
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 27.9.2002 >

je zajímavý číst si Tvá dílka na přeskáčku...

fakt je u nich hrozně důležité, jak je ten či onen čtenář naladěn, jsou takovým odrazem nálad, když se vnímá jen povrch, tak vypadají povrchně, když je tu dobrá vůle, je z nich tušit dobrá vůle po sdělení, když je člověk v nějakém zadumání, působí přemýšlivě, ale hlavně mi přijdou jako taková Tvoje vyznání a modlitby v jednom, jsem moc rád, že jsem tady na ně narazil... :o)


Body: 5
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 28.9.2002 > hubert> Jsem rada ,ze jsi narazil na to , na co jsi v danou chvili narazit chtel ....Jsem naladova povrchnice a takova jsou ma dila ....Do tretice dekuji !
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 29.9.2002 > hanele: To jsem netušila, že jsi náladová povrchnice, tvoje básně svědčí o něčem jiném, tak je laskavě nepomlouvej. Sorry, ale musím se tvých básniček zastat, tohle si od tebe nezaslouží.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter