Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Obilní trh 4
Autor: pilgris (Občasný) - publikováno 6.10.2008 (08:42:52)


Poznámky k tomuto příspěvku
Mbonita (Občasný) - 6.10.2008 > mě  to chvílema přijde lehce secesní barevnost..ale jo..
Body: 5
<reagovat 
JDiviš (Občasný) - 6.10.2008 > příjemné, barvou - příliš čisté - vkusná dekorace
Body: 4
<reagovat 
pablo (Občasný) - 6.10.2008 > mě ta kolekce prostě nesedí...čim to je dělané ? přijde mi to přehnaně dekorativní / výstavní.
<reagovat 
 pilgris (Občasný) - 6.10.2008 > pablo> je to tempera na plátně....a jsou to stíny předmětů v "našem" bytě
<reagovat 
 pablo (Občasný) - 6.10.2008 > pilgris> to že to jsou stíny už chápu ...myslel jsem že to jsou nějaké grafiky...vím že si minimalista..a méně je někdy více...ale už mi to připadá..takový suchý to je , nemá to náboj , jisktu . Rozumíš co tim chci říct?
<reagovat 
 pilgris (Občasný) - 6.10.2008 > pablo> jo, myslím, že chápu, pokouším se o záznam, obrazovou reportáž, vyrovnání se s místem kde žiju...jsem v tom teď ponořená a tak nemám ten potřebný odstup...moc děkuju za připomínku!!!!!
<reagovat 
 pablo (Občasný) - 6.10.2008 > pilgris> je to ale dobrý záměr , možná se s tím ale moc babráš , když je to malba , tak to rozmaluj , pocit z toho místa , impresi ... jen Tvoř , hodně štěstí.
<reagovat 
 pilgris (Občasný) - 6.10.2008 > pablo> nu, když on záměr je komentovat skutečnost bez prostoru proo emoce..."pouhý" záznam běžných denních předmětů a součástí bytu....
<reagovat 
 pablo (Občasný) - 7.10.2008 > pilgris> ale je to mrtvé , není to bezprostřední jak by to mělo být... prostě je to docela nic neříkající ... zrovna nedávno jsem četl životopis Zrzavého , který v mládí také dělal záznamy...a řika " při malovaná se nema myslet jen na sebe,ale výsledek by měl říct něco i ostatním .... " ......
<reagovat 
 pilgris (Občasný) - 7.10.2008 > pablo> e to zvláštní, věci se kterýma se zžijeme a pracujeme na nich, působí úplně jinak na nezainteresované lidi....:o( Bezprostřední to není a ani nemá být! Je to má koncepce, jen nevím, jestli teda nejsem úplně mimo.....
<reagovat 
Mima (Občasný) - 7.10.2008 > Stíny předmětů na zdech, "mapy" na omítce....jsou hodně inspirativní, ale málokdy stačí pouhé "obkreslení", kouzlo pak zpravidla zmizí. Autorův "vstup" do kouzla by měl mít za následek kouzlo nové, živé, autentické.....teda já si to myslím. Počkám na další.
<reagovat 
 pilgris (Občasný) - 7.10.2008 > Mima> jako autorův vstup je v mých věcech výřez skutečnosti...výběr detailu celku....možná je to málo, možná moc....v každém případě Vám všem děkuju za komentáře a připomínky, nutí mě hledat různé alternativy v přítupu k věci
<reagovat 
Věza (Občasný) - 8.10.2008 >
Body: 4
<reagovat 
zxy (Občasný) - 12.10.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 10.10.2008 > neni spise obilny? Jinak mile secesni, full
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 pilgris (Občasný) - 11.10.2008 > Lumiik> nene, právě že obilní......to je park v Brně:o)
<reagovat 
 Lumiik (Občasný) - 12.10.2008 > pilgris> ja hloupej:-ú
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter