Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Obilní trh 5
Autor: pilgris (Občasný) - publikováno 7.10.2008 (07:42:54)


Poznámky k tomuto příspěvku
Mbonita (Občasný) - 7.10.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 7.10.2008 > v takto čisté kolekci se navzájem umocňuje účinek, když jsou pohromadě, stále to ale působí jako dekorace...no, a proč by ne....
<reagovat 
hloupy ivan (Občasný) - 7.10.2008 > Ahoj Pilgris, myslím, že je to moc stylizované a hlavně: příliš to evokuje dojem vídeňské secese. Je žádoucí, nebo je to beiprodukt? Možná...nešlo by ho nějak potřít? Jsou skutečně nutné ty obrysové linky? Nepřekrývají se ty stíny podle zdrojů světla? nemění se jejich intenzita, nejsou někde naopak odražená prasátka...? Nemyslím, že by to v podstatě nemělo zůstat stejně jednoduché... Líbí se mi námět a čistota práce. Výsledek je ale pořád dekorativně chladný.
Body: 4
<reagovat 
 pilgris (Občasný) - 7.10.2008 > hloupy ivan> ahoj, Ivane, Vídeňská secese je vedlejší, opravdu bohužel nezamýšlený prvek, který v tom nevidím. Vlastně nemám Vídeňskou secesi ani ráda, tak nevím, jak je možné, že to tak působí...:o( Ty obrysové linky tam mít potřebuju. Je pravda, že mnohdy se stíny překrývají v závislosti na zdroj světla...cyklus se vyvíjí, tak uvidíme, kam se to rozvine....pokud někam...
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 7.10.2008 > pilgris> Nu, pak je to nechtěná podobnost. Třeba se Ti jí podaří umenšit, když o ní budeš vědět. Těším se na akvatintu. Tu si děláš doma??
<reagovat 
 pilgris (Občasný) - 7.10.2008 > hloupy ivan> jj, akvatintu dělám provizorně doma, ale má hodně much, nevyleptaná a a slepá místa....ale baví mě to, teď je jen otázka, jestli to k něčemu vede...
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 7.10.2008 > pilgris> Do zinku? Dusičnou? Nevyleptaná místa jsou podivná. Taky se chystám doma leptat. Ale spíš jen lineární...
<reagovat 
 pilgris (Občasný) - 7.10.2008 > hloupy ivan> ne do mědi chloridem železitým....nemám dobré odvětrávání na dusičnou.....
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 7.10.2008 > Sorry, přehlédl jsem se. To by mělo jít dobře... Ale sám jsem zatím zkoušel jen dusičnou a zinek. Nevím, není problém v povrchu plechu? Nemáš ho moc vyleštěnej?
<reagovat 
 pilgris (Občasný) - 7.10.2008 > hloupy ivan> těžko říct, nemám zkušenosti s jiným materiálem a v akvatintě jsem úplnej nováček...:o(
<reagovat 
Věza (Občasný) - 8.10.2008 >
Body: 4
<reagovat 
f.r.o.g.l.e.t (Občasný) - 10.10.2008 >
Body: 4
<reagovat 
pablo (Občasný) - 7.10.2008 > co takhle zkusit linoryt? hm? takhle je to mrtvé.
<reagovat 
 pilgris (Občasný) - 7.10.2008 > pablo> Nu součástí cykluje i akvatinta, respektive pokusy o akvatintu....tak já zitra zkusím pro zmenu vlozit jednu z grafik....treba (snad) to bude působit živěji!! Ale stejně si nemyslí, že jsou ty mé věci mrtvé. Podle mě je ale taky problém v tom (věřím), že pokud vidíme reprodukci, tak vidíme opravdu jen to, co je na plátně namalované, ale pokud vidíme obraz na živo a celý cyklus pohromadě, tak působí jinak, snad líp.....
<reagovat 
 Čtenář - 10.10.2008 > pilgris> jak říká buran o jedno dřív: příliš čisté. myslím, že to má pablo v tom "mrtvé". mně v tom taky chybí nějaký výpras, síla, emoce. ale nejde o to, že maluješ abstraktně. myslím, že ten obraz by mohl být úplně stejný... a přece bych to z toho ucítil.
<reagovat 
 pilgris (Občasný) - 10.10.2008 > čtenář> těžko říct, myslím si, že tyhle mé hodně statické obrazy umrtvuje i to, že se díváte na jejich reprodukce....děkuju za názor, cením si každé poznámky..:o)
<reagovat 
 Čtenář - 10.10.2008 > pilgris> a ty máš zase pravdu i v tom, že silu tomu dává cyklus ;)
<reagovat 
 pilgris (Občasný) - 10.10.2008 > čtenář> je to tak dělaný, k plnému vyznění a pochopení je potřeba, aby byly obrazy pohromadě....pokud je každý zvlášť chybí mu zbytek, stejně jako když malé děti vyrostou a opouštějí své rodiny, musí si pak vytvořit nové hodnoty a jsou jinak vnímány svým okolím...už ne jako dcera či syn toho a toho, ale jako samostatně stojící jedinec....v tomto cyklu se vlastně já sama vyrovnávám s osamostňováním, s opouštěním jistot a bezpečí, které skýtá rodina a dětství
<reagovat 
zxy (Občasný) - 12.10.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter