Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dárek
Autor: toyenka (Občasný) - publikováno 9.10.2008 (17:42:52)

Dárek

     A tak jsem pohlédla do očí bez dna. Celým mým tělem prolétl v jedné vteřině strach a touha ruku v ruce. Strach z poznání lidí a touha o nich něco vědět. Nevím, čí to byly oči, ale rozhodně neměly dno. To dno se ztratilo cestou tím lesem lidských bytostí bez vlastního názoru a bez páteře. Les hrozných lidí, a já se děsila bezedných očí a hledala jeden žhnoucí pohled mezi tím vším prázdnem...


     Marně. Prostě tam nebyl a já si to neuměla připustit, protože připustit si to, znamenalo prohrát. Prohrát zase další korálek z těch navlečených na šňůrce. Pamatuješ?
Kdysi jsi mi tu šňůrku daroval a já ji od té doby mám schovanou a navlékám na ni korálky... korálky všedních dnů..


     Jednou se budu probírat svou šňůrkou korálků a hledat jeden jediný drahokam, který se tam někde mezi nimi schoval.. Budu se dívat do dálky a konečně poznám, který z nich to byl... Protože na konci každé cesty začíná nová pouť, tak věřím že se objevíš i ty, abys mi dal nový dárek, novou šňůrku na nové korálky..



Poznámky k tomuto příspěvku
Bajata (Občasný) - 11.4.2011 > Jsi vítána....a moc. Je tu mnoho lidí které stojí za to poznat. Uvidíš.
Jen se neboj oslovit a ignoruj hulváty.
Hledej lidi, kteří ti mohou dát, a dají, novou šňůrku na korálky. Brzy jich budeš mít hodně, uvidíš.
A kdyby se ti zdálo že ne, určitě přijď.
Mě se tvé věci moc líbí.
Jsem rád že jsi tu, proto doporučím.

,,Dárek" si to určitě zaslouží, jako všechny tvé ostatní.
Hodně štěstí a síly. No apokud budeš chtít, jsi vítána i v mé malé virtuální kavárničce.

Drž se a nedej se. Je tu hodně lidí co byli na dně.
Anebo jsou.

Tak zatím.... :-)

Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 11.4.2011 >
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 11.4.2011 >
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 11.4.2011 >
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 11.4.2011 > jjj, blbne mi počítač, promiň. :-)
<reagovat 
 toyenka (Občasný) - 11.4.2011 > Bajata> 

toyenka byla dlouho v jiném světě, sama a nemocná - učí se opět dělat první kroky. je zpět, ale zatím jen hledá sílu žít

Děkuji.


<reagovat 
 toyenka (Občasný) - 11.4.2011 > Bajata> Za ty roky mám ráda totem, je to zváštní místo, ráda se sem vracím. Lidé tu zůstávají, objevují se noví - většinou zmizí, ale kdo zůstane většinou proto má důvod :)
<reagovat 
le.papillon (Občasný) - 11.4.2011 > Milá toyenko, na Tvou kavárničku mě upozornil Bajata, kterému jsem za to hodně vděčná. Myslím, že jsem našla místo, kam se budu vracet. Líbí se mi tu. To, co píšeš, je krásné, oslovuje mne to.
Přeji hodně sil a ať se Ti daří a zase se tu objevují Tvé věci, máš lidem hodně co říct.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 toyenka (Občasný) - 11.4.2011 > le.papillon> 

Díky moc, před lety tu bývalo dost prima lidí, hodně tvůrčí prostředí. Roky jsem nemohla psát, roky jsem věděla, že se k tomu zase vrátím.. :) Kdysi mi někdo řekl - tobě to psaní nemohou vzít, nemůžeš bez něj žít..

Jednou se vrátím, až budu zase v pořádku, až to budu zase já..

Moc děkuji, je to bezvadný, že ještě jsou lidé, co nepřestali být lidmi..


<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 11.4.2011 > toyenka> Sice nevím, co Tě v životě potkalo, nebudu vyzvídat, nesluší se to, ale pokud Tě to z nějakého důvodu odvedlo od psaní, které Ti šlo, pak to muselo být hodně vážné... Věřím tomu, že se sem vrátíš, byla by škoda, aby tu nepřibývala další Tvá díla. Doufám, že to bude brzy, těším se na tu dobu. :o)
Přeji hodně hodně sil a ať se brzy zase vrátíš v plné parádě sem k nám jako autorka, ať brzy najdeš sama sebe. :o)
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 13.4.2011 > Ahoj Toyenko :-)

Lee je moc príma. Znám ji sice jen virtuálně, ale to vůbec neva.
Hodně štěstí

ahojky. :-)
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 8.6.2011 > Ahoj Toyenko...jak se máš... :-)
<reagovat 
mystikus (Občasný) - 18.10.2013 > já TEBE taktéž obdaruji, pojď se zastavit na věc neskutečnou zcela skutečně skutečnou... díky kámo fascinující svým "já"
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter