Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
lalí balí malí dalí kalí
Autor: psykick (Občasný) - publikováno 11.10.2008 (19:05:41)
uhel, baličák,pastel, už to tu bylo, trochu jsem to opravila.


Poznámky k tomuto příspěvku
pablo (Občasný) - 11.10.2008 > studie čeho ?
<reagovat 
reu (Občasný) - 12.10.2008 >
Body: 5
<reagovat 
fix.a (Občasný) - 12.10.2008 > Pěkně zmačkané. :)
Body: 2
<reagovat 
Janie (Občasný) - 13.10.2008 > Když to člověk bude brát jako science-fiction,tak je to fajn.
Body: 5
<reagovat 
 psykick (Občasný) - 13.10.2008 > Janie> Díky :-)
<reagovat 
Věza (Občasný) - 13.10.2008 >
Body: 5
<reagovat 
davidhuge (Občasný) - 13.10.2008 > cele znovu!Spatne! Ani nevim jestli vis co je spatne?Ale na druhou stranu se mi o tom nechce rozepisovat.
<reagovat 
 psykick (Občasný) - 13.10.2008 > davidhuge> nojo ale tak proč to sem dávám, když se nikdo nerozepíše?

To mě fakt sere....tak když je to špatně, tak by třeba bylo fajn poradit jak to napravit.

Nu což, miluju podobné komunity, kde si kde dko masíruje ego....ale skutek utek a konstruktivně poradit atd atd ...
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 13.10.2008 > psykick> vzdyt se staci na to oko jen podivat.Ty to nevidis?Chces rict ze to oko takhle vypadalo?Nevim jak ti poradit, snad jen kreslit jen to co vidim a nevymyslet si.JInak nevim jak ti tady pomoct.
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 14.10.2008 > psykick> tak priste nepis ze je to studie kdyz je to vycucane z prstu.
<reagovat 
 psykick (Občasný) - 14.10.2008 > davidhuge> tak sry za mystifikaci. pro klid všech rejpalů to edituju....

Nicméně to neřeší základní problem, který tu diskuzí s tebou vznikl, že tu jen tak někdo neni schopen poradit, jak něco zlepšit, ale jen si tu masíruje svoje ego.


<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 14.10.2008 > psykick> tady si nikdo nemasiruje ego.To jsi male decko ze potrebujes vysvetlit jak vypadat oko?S cim ti mam jako poradit?To potrebujes sliset,veci typu ze je oko kulate a ne sisate?Nevim me to prijde jako banalita.DAm ti jednu radu vem si tuzku a jen linkou nakresli svoje oko,tak jak ho vidis,nemusi byt presne,ale at tam jdou videt vsechny veci co tam maji byt.
<reagovat 
psykick (Občasný) - 14.10.2008 > no hurá.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter