Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
5 hrt ínlibO
Autor: pilgris (Občasný) - publikováno 14.10.2008 (00:03:08)
akvatinta


Poznámky k tomuto příspěvku
jxr (Občasný) - 14.10.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 14.10.2008 > líbí
Body: 5
<reagovat 
hloupy ivan (Občasný) - 14.10.2008 > škoda těch nedostatků leptu...nebo spíš tisku? Jinak: líbí se mi to.
Doporučil 
<reagovat 
 pilgris (Občasný) - 14.10.2008 > hloupy ivan> právě, že leptu....musím to ještě doladit.....:o)
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 14.10.2008 > pilgris> vypadato ze prvotni problem je uz v odmastovani desky a naslednem naprasovani.Ty boky to jsou prsty nebo co?Vetsinou je dobre delat akvatintu na dva stavy,protoze pri jednom leptani nedocilis nikdy poradne tmavosti pri tisku,ale zalezi co od ni cekas,je na to spousta triku.
<reagovat 
 pilgris (Občasný) - 14.10.2008 > davidhuge> prave, ze to nejsou prsty.....odmastovala jsem radne lihem, ale tyhle fleky se mi zdají vadami v materiálu, tezko rict....snažím se s tím poprat....zatím s tím bojuji.....
<reagovat 
davidhuge (Občasný) - 14.10.2008 > co pouzivas?Med nebo zinkotitan? Odmastuj jarem a potom to na 2 sekundy ponor do kyseliny,lih je totiz uplne na ......
<reagovat 
 pilgris (Občasný) - 14.10.2008 > davidhuge> aha, tak to bude tím....používám měď....zkusím teda příště jar...snad to bude lepší.....
<reagovat 
Věza (Občasný) - 14.10.2008 >
Body: 5
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 14.10.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
zxy (Občasný) - 15.10.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
davidhuge (Občasný) - 14.10.2008 > koukal jsem se na zbytek tech akvatint a hlavni problemem bude naprasovani a vytirani barvy.Kde to delas?Studujes nekde nebo samouk?
<reagovat 
 pilgris (Občasný) - 14.10.2008 > davidhuge> co se týče akvatinty, tak jsem samouk a naprašuju to v krabici od bot a foukám do klovatiny šlauchem od vodní dýmky.....
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 15.10.2008 > pilgris> do klovatiny?Co delas s klovatinou?Nejak si nevybavuji ze by byla klovatina nejak uzitecna pri akvatinte
<reagovat 
 pilgris (Občasný) - 15.10.2008 > davidhuge> ježiškote, promiň, jsem mimo.....samozřejmě, že kalafuna...:o))
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 15.10.2008 > pilgris> ja si rikal.Ja kalafunu na naprasovani moc nepouzivam,prijde mi kvalitnejsi sirsky asfalt nebo jak se to pise :-)
<reagovat 
 pilgris (Občasný) - 16.10.2008 > davidhuge> já si myslím,že není hlavní problém v tom, čím, ale jak naprašuju...v čem ti příjde syrský asfalt lepší..líp drží neroztíká se....???
<reagovat 
davidhuge (Občasný) - 16.10.2008 > mam snim lepsi zkusenost,vice si snim dovolim,kalafuna je moc jemna,a hlavne svetla takze neni prilis videt.Vyzkousej si damske puncochy,s temi se naprasuje skvele.Problem je taky v prichyceni.Caste chyby jsou bud mastne nebo vlhke desky.U syrskeho af. poznas kdy je opravdu dobre prihcycen k desce atd...nevim ale kalafuna se vlastne dnes uz prilis nepouziva myslim.Hlvne s kalafunou se naprasuje v otocne naprasovacce.Rucne to nejde moc dobre,proto nemas dobre vysledky.Napady mas dobre a technicky jsou zalostne.
<reagovat 
 pilgris (Občasný) - 17.10.2008 > davidhuge> aha aha, tak já to s ním zkusím.....:o)) Kalafuna je vážně hodně špatně vidět, v podstatě se to pozná spíš po hmatu...technické provedení je špatné, s tím souhlasím...moc děkuju za radu a uvidíme, snad dojde ke zlepšení....:o))) Přeju pěkný den!!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter