Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Závidím ptákům...
Autor: jarkakrej (Občasný) - publikováno 15.10.2008 (12:30:14)


Poznámky k tomuto příspěvku
Věza (Občasný) - 15.10.2008 > moc pěkný
Body: 5
<reagovat 
bída (Občasný) - 15.10.2008 > pěkná tripová krajinka:-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Janie (Občasný) - 15.10.2008 > Začínám taky závidět...teda,těm ptákům..
Body: 5
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 16.10.2008 > Janie> Kdyby ptáci věděli...víííď!!!
<reagovat 
Neriet (Občasný) - 18.10.2008 > nádhera... ježiši já taky závidím... ale ne ptákům... tobě!!! To, že můžeš malovat... já jsem si od malby i kresby musela dát pauzu...
povedlo se mi totiž vykloubit si rameno - pravé tak teď nemůžu nic dělat fňu fňu... a přitom nápadů je tolik... no ale aspoň teď šmodrchám korálky...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Neriet (Občasný) - 18.10.2008 > Neriet> jinak už nebudu dělat enkaustiky obyč. žehličkou... mám slíbené že pod vánočním stromkem najdu enkaustickou žehličku, enk. barvy, křídové papíry a škrabku... juchůůůů se těším jak malá :)
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 19.10.2008 > Neriet> Copak jsi vyváděla za aktivity,že sis vykloubila rameno? Mému synovi také takhle vyskakuje rameno ,kroutí se u toho bolestí,ale naučil se ho "nahodit",takže  mu ho nejde ani zrentgenovat a tudíž ani napravit oper.zákrokem!Tak se opatruj,ano?
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 19.10.2008 > Neriet> Ahoj!Daruj mi své nadšení,prosím!...ze mě se nějak odplavilo...Lidem kolem se to líbí,ale já už v tom vidím kýč,tak jak to píše ten onen čtenář.A tak se to ve mně pere...Mám dál vytvářet kýče a nebo to zabalit? Když jsem začínala,byl to relax a radost...teď spíše smíšené pocity .Pokračuji sporadicky a snad jenom proto,že jsem do toho dala dost peněz,jak do kurzů,tak do materiálu a pomůcek...Přeji Ti,aby se Ti tohle vyhlo! Hezký den!
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 19.10.2008 > Neriet> 
U příspěvku:Paní Loskutáková Pablovi!:)))
Čtenář - 15.10. > davidhuge> Milý pane,jen Vám chci dát pár informací o enkaustice. Současná enkaustiky se maluje minimálně štětcema.Převažuje žehlička,tužka a deska. Znám osobně mnoho enkaustiků z celého světa,byla jsem na kurzu enkaustiky v Rakousku,kde vyučovala paní docentka z vysoké školy.Znám mnoho materiálů o kreslení Michaela Bossoma a Johna Bucklanda ,což jsou přední evropští enkaustici,kteří se enkaustikou zabývají již přes 20let a vydali mnoho knih a DVD ,ale štětec u nich uvidíte minimálně,nebo vůbec ne. Nevím ,kdo na tv.deko enkaustiku předváděl,ale jsem moc ráda,že tuto techniku objevilo mnoho lidí,kteří neumějí malovat,ale hrajou si s barevnou škálou a prostorem a začali se tomuto druhu malování věnovat.Nemusí to být profesionální výkony,ale radost z tvoření je ta největší odměna,kterou třeba mají.Víte čím se rozpouští vosk,aby se dal malovat štětcem?................ TOHLE TI PŘEPOSÍLÁM-REAKCE PANÍ ŠKOLAUDYOVÉ

<reagovat 
 Neriet (Občasný) - 19.10.2008 > Jarkakrej> no víš nemluví se mi o tom nejsnadněji (teda nepíše)... již delší dobu musím žít s jistou nepříjemnou nemocí - epilepsií... a při jednom záchvatu se mi povedlo si vykloubit rameno (a dokonce tam podle rentgenu mám i nějaký drobný úlomek)... rameno mi nahodili z5 na ambulanci ale přesto to dále bolí jak čert... mám ruku v ortéze ale v úterý bych měla jít na kontrolu tak uvidím snad mi řeknou i nějaké potěšující zprávy...
<reagovat 
 Neriet (Občasný) - 19.10.2008 > Jarkakrej> darovat nadšení... kdyby to tak šlo viď... víš taky jsem měla takové období... mé kresby se líbily všem kolem mě ale mi se líbit přestaly... tak jsem tehdy zkoušela malovat uhlem, suchými pastely... no prostě všelijak jinak a po nějaké době se to zase vrátilo "do normálu" a začala jsem opět s těmi svými kresbami... tak snad i ty tuhle krizi překonáš... mi pomohlo že jsem si dala pauzu a dělala něco jiného... a teď malovat a kreslit nemohu a jak mi to chybí... jééje...
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 19.10.2008 > Neriet> Moc přeji ,aby se Ti zdrav.stav vrátil co nejdříve do normáluA k těm mým malůvkám...s voskem jsem nedělala skoro 3 měsíce,až nedávno na chalupě se nedalo odolat podzimním barvičkám,ale tím to zase zhaslo.Teď mě víc těší portréty...Zatím pa!
<reagovat 
čtenář já hele já tele - 18.10.2008 > první eukanistika, která se miá líbí, ale je to kýč děsnej
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 19.10.2008 > čtenář> Máš pravdu...je to takový typický kýč,který učí v kurzech.Moc jsem váhala,jestli ho sem dát...
<reagovat 
Jaromila (Občasný) - 25.10.2008 > ...a udělala dobře. Je to moc pěkný a jako relax fantastický, co může potěšit spoustu lidí.
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter