Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Schéma života
Autor: 57188418432178751875 (Občasný) - publikováno 20.10.2008 (22:49:17)
Ráno mě jen zřídka kdy něco překvapí, ať už mluvíme o budíku nařízeném na pátou hodinu, ospalém pohledu do zrcadla či o zpoždění tramvaje. Co mě však dokáže značně vyvést z duševního klidu jsou oči mé ženy. Zdá se mi, že mají každý den jinou barvu. Dokonce občas pomíjím, že jsem ženatý. Ona nežije v realitě, žije v agónii, kterou s ní odmítám sdílet, proto marně hledám důvod naší svatby.

Práce je stereotypní, což jsem ochoten připustit. Pracuji v kanceláři, kterou naneštěstí nesdílím sám, ale ještě s jedním nesmělým úředníkem, jehož schopnost komunikace značně trpí. Často se mi stává, že úplně zapomenu, zda-li mě již daný den pozdravil nebo ne.

Minulý měsíc jsem začal podvádět manželku s výrazně mladší ženou. Je to sekretářka mého šéfa, který s ní podvádí zase svoji manželku. Řekl bych, že tento koloběh vyhovuje všem informovaným stranám.

Přímo od ní si většinou zajdu do kina na nějaký kvalitní film. Poslední dobou jsem si oblíbil moderní švédskou kinematografii, o níž čas od času něco prohodím s milenčinou nejlepší kamarádkou. Ve filmovém oboru se vyzná.

O víkendech chodívám na střelnici. Ovládat střelbu je v dnešní zběsilé době velice praktické. Pokud v budoucnu někoho zastřelím, rozhodně se z toho nesesypu.

Večer usínám.

Zřídka kdy mě něco překvapí.


Poznámky k tomuto příspěvku
maxima gali (Občasný) - 21.10.2008 >

Minulý měsíc jsem začal podvádět manželku s výrazně mladší ženou. Je to sekretářka mého šéfa, který s ní podvádí zase svoji manželku. Řekl bych, že tento koloběh vyhovuje všem informovaným stranám.

ak sa jedná o jednu ženu s ktorou sa podvádza, nejde o kolobeh, kolobeh by napríklad bol, keby šéf mal za ženu sekretárku a tú podvádzal s tvojou manželkou 


<reagovat 
 57188418432178751875 (Občasný) - 21.10.2008 > maxima gali> Možná máš pravdu, velice jsi mi pomohl, děkuju!
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 23.10.2008 > "... -zkuste prosím ale "v budoucnu raději nestřílet" (( -pokud to ovšem situace bude "alespoň trochu" dovolovat... )),; -následky by totiž mohly býti asi "o něco hlubší", než si možná dnes dokážete představit... .

."
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter