Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč jsem kráva?
Autor: lucy moran (Občasný) - publikováno 22.10.2008 (01:54:04)
Robert se na mě vykašlal. Už nikdy neuslyším klidný hukot jeho auta. Dobře mi tak – neměla jsem si začínat s Patrikem. Je to těžké – Robert byl můj šéf, a i když měl spoustu milenek, doufala jsem, že si mě nakonec vezme. Jenomže pak přišel Patrik. Nádhernej chlap – atletickej, řezaný rysy, prostě princ, na kterýho každá ženská čeká. A měl Audi za 2 mega a vilu za Prahou za 8. Já kráva jsem nepoznala, že je ženatej a má tři milenky. A přitom to vypadalo tak slibně. Tolikrát jsme se milovali v jeho vile, rošťák, vždycky vybral ten nejútulnější a nejmenší pokoj. Pak jsem se od Christophera dověděla, že Patrik je socka, že ten podkrovní pokoj má pronajatej. Proč jsem tak blbá a dám se tak lehce obalamutit? S Christopherem to bylo mnohem lepší. Na nic jsme si nehráli, i když asi taky využil příležitosti. Chris měl svůj job v Londýně a byla bych kráva, kdybych věřila, že mě vezme s sebou do UK. Jednou večer jsme si to v restaurantu vyjasnili a já se mu nebudu cpát do života. S Robertem mě to ale opravdu mrzí, myslela jsem, že mezi námi přeskočí jiskra, ale bohužel. Při posledním setkání v restaurantu se náhle omluvil, že musí služebně, chápala jsem to, je senior manager a bude brzo junior director, má našlápnuto, ale já jsem prostě kráva. Proč jsem odstrčila jeho ruku? Po pěti minutách se omluvil, že má práci. Oknem jsem viděla, jak do jeho mercedesu nastupuje nějaká mladá pipka, měla kratší sukni než já, ale jinak vypadala nemožně. Co na ní vidí? Možná je hubenější než já, no taky je o něco mladší. Chlapi jsou svině.
Nedávno přišel do firmy Francouz, jmenuje se Francois Pignon. Je úplně neschopnej, má jen starýho volkswagena brouka a tvrdí, že je to nejlepší auto. Impotent. O českých chlapech ani nemluvím, to jsou úplný socky a holý zadky. Jeden by sice vypadal dobře, je mu 40 a má velkej byt v Dejvicích, ale nemá auto a říká, že chůze je nejlepší pohyb. Hodně divnej typ. To mám do fitka chodit pěšky?
Nechápu, proč nenarazím na slušnýho chlapa. Taky bych už chtěla dítě, je mi 30 a mám nejvyšší čas. Ale chlapi jsou buď ženatí nebo neschopní. Že jsem si já kráva nehleděla Griliáše, kterej sice vypadá jako jeliman, ale dneska má tři SUVy a fabriku v Pičíně!


Poznámky k tomuto příspěvku
Kejchal (Občasný) - 22.10.2008 >

:-)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 22.10.2008 > dobrej zápisek
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hloupy ivan (Občasný) - 22.10.2008 > (:
Body: 5
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 22.10.2008 > "


."
Doporučil 
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 24.10.2008 > milý deníčku...
Body: 2
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 7.11.2008 > Dobrýýýýý:-)
Já mám sice jenom novou Fabii, ale zase v automatu!!!!
Body: 4
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 30.11.2008 > intelektuální hodnota nulová ale jinak fajn :-)
<reagovat 
skold (Občasný) - 30.11.2008 > Že by Vašek Mrázoj alterego?
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 30.11.2008 > Karel M. a Skold> možná jo.
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter