Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mami, budu mít taky křídla?
Autor: W.e.r.u.s.a. (Občasný) - publikováno 22.10.2008 (10:55:53)

     "To bude dobré mami," hladilo děvčátko svou matku po vlasech. Ta na svou malou dcerku upřela uplakané oči. Jak vyrovnaně to znělo. Zastyděla se za své slzy.

     "To víš, že to bude dobré holčičko moje!" Matka přitiskla svou dcerku ještě víc k sobě.

     "Jak je možné, že je to dítě tak klidné?" ptala se sama sebe. "Je ale dobře, že je klidná a nebojí se!" přemýšlí dál zoufalá matka. "Nakonec čeho by se měla bát? Ona přece neví, že umírá..."

     "Mami, budu mít v nebi vlastního andílka?"

     Matka překvapeně zamrkala. Jakoby jít o dítě četlo myšlenko.

     "To víš, že budeš broučku."

     "A dostanu někdy vlastní křídla?"

     "Určitě ano," odpověděla automaticky matka. Slíbila by své malé holčičce cokoliv, aniž by přemýšlela nad tím, zda jí to může splnit.

     "Viděla jsi mami někdy anděla?" Matka jen zavrtěla hlavou.

     "Já už je uvidím brzy, že ano?"

     "Já nevím holčičko."

     Na chvíli se v místnosti rozhostilo ticho. Děvčátko přemýšlelo nad anděly a matka žasla, jak snadno člověk přijímá smrt, když jsou mu 4 roky.

     "Mami?"

     "Ani holčičko?"

     "Já už musím jít mami. Neplač. Ta paní je moc krásná a voní jako ty. Tak neplač. Budu tvůj andílek chceš?"

     Matka strhla děvčátko do své náruče, jakoby jej chtěla ochránit před nemocí a jejím zlým koncem.

     "Mám tě ráda mami," zašeptala naposled dívenka. Chtěla mamince ještě zamávat, ale celou ji zakryly bílá krídla a pak se jen vznášela a pomalu zapomínala na všechnu bolest, kterou na zemi nechala. Pocítila nádherný, konejšivý, nebeský klid. Nic ji nerušilo... Slyšela jen šelest svých malých bílých křídélek...



Poznámky k tomuto příspěvku
Zeanddrich E. (Stálý) - 22.10.2008 > "


."
Doporučil 
<reagovat 
sibyla (Občasný) - 23.10.2008 > :-))) Milé. Občas jsou andělé vidět, chce se to dobře dívat.
Body: 4
<reagovat 
hloupy ivan (Občasný) - 22.10.2008 > takové novodobé >>Srdce<< a la Edmond de Amicis...
<reagovat 
 W.e.r.u.s.a. (Občasný) - 28.10.2008 > hloupy ivan> ehm... no asi bych si měla doplnit vzdělání... slyším poprvé....
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter