Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ferda mravenec z ohejbanýho drátu, nalezený rkp. 3
Autor: nalezený rukopis (Občasný) - publikováno 24.10.2008 (21:04:00)

4.10.2006 15:25
Poprvé a naposled ...

 

Už půl roku chodím se svým přítelem... Zatu dobu jsme se ještě nemilovaly,jen orál a tak protože nám bude teprve 15.Jenže na podzim mi oznámil tu nejhorší zprávu,"má se stěhovat!!"

Celá ubrečená jsem byla týden doma,a plakala plakala...Jednoho dne zamnou zašel,byl to poslední den kdy jsme mohli být naposled spolu a já věděla že bud ted nebo nikdy.Začala jsem ho vášnivě líbat a on mě začal vslíkat.Pak mě položil do mé postýlky a začal mi jazýčkem lízat celé tělo.Zajíždel sním čím dál níž až se dostal k mé mušličce a vylízal ji jak nikdy předtím,strčil jeho jazýček úlně dovnitř a prudce tam sním hýbal a dráždil klitoris že sem se během 5ti minut udělala.Já sem mu ho vykouřila,taky sem se snažila a podle toho jak vystříkl sem poznala že sem ho hodně udělala.Potom si mě otočil zezadu a začal domě prudce zasouvat svýho krásnýho ptáka a přitom mi mačkal kozy,byla sem v sedmým neby,vyzkoušeli jsme hodně poloh,nejlepší bylo když si sedl na židlu a já na něj,vášnivě sme se kousali,a přitom mě mrdal .... Mám ho ráda a nikdy na to nezapomenu,bylo to krásný,nejkrásnější v mým životě !!

Autor: Windy
komentáře 0
14.10.2006 15:25

 


Šukání s tetou

Je mi 19 a už od mala se mi moc líbila moje tetička. Jednou mě přijela hlídat a to byla zrovna po noční práci,takže byla docela unavená. Počkal jsem si až usne a šel si vedle ní lehnout.

Pomaličku jsem jí vyhrnul košilku,potom se na ní díval a krásně si u toho honil. A jak sem si honil tak sem si nevšiml že se vzbudila. Honil sem pořád dál a dál a najednou jsem ucítil že se mýho klacku něco dotklo. Byly to rty mé tetičky. Byl jsem překvapen, ale na vrcholu blaha. Když se tetička vyslíkla a mě začala taky vyslíkat, tak jsem myslel že je to jen sen. Začal jsem jí hladit její pětky kozy a lízat její vlhkou kundičku a skusili snad všechny polohy. Nakonec jsem prožil s tetičkou nejkrásnější noc mého života,v které jsme pokračovali hned ráno.

Autor: Vojta
komentáře 0

 

http://leninkikalkin.sblog.cz/sex/o30



Poznámky k tomuto příspěvku
Zeanddrich E. (Občasný) - 25.10.2008 >

"

 

."


Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter