Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Zamilovaná
Autor: nanyna () - publikováno 4.6.2000 (21:32:31), v časopise 6.6.2000
Díváš se na mě,
jako na hloupou holku.
Ale já jsem jenom zamilovaná.
Zamilovaná do tebe.
To není lež,je to pravda.
Ale pro tebe ne moc dobrá.
Ty mě namáš rád.
Nrmáš mě rád ani jako přítele.
Ale nechápu tě proč.
Jsem jenom zamilovaná holka.
A to,že tě miluju je chyba.
Kdybych tě neměla ráda,
Všechno by bylo v pořádku.
Prosím,odpusť mi!
Omlouvám se!
Ale moje srdce říká MILUJI TĚ!


Poznámky k tomuto příspěvku
korunka (Občasný) - 6.6.2000 > Nany, chyb jak máku, čti to po sobě :-) Buď ráda, že umíš milovat, je to vzácné, ale nenech se tím ničit. Láska je pro radost, né pro pláč! Asi to není ten pravý, když tě nechce. Hledej dál...
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 6.6.2000 > Miluj dale nanyno :) Te basnicce, abych pravdu rekl, alespon z meho pohledu, chybi jeji vlastni dusicka ... i neversovana basen muze mit v sobe neobycejny naboj ... jsem zvedav na dalsi ...
Body: 1
<reagovat 
Vea (Občasný) - 6.6.2000 > Něco podobného jsem zažila, naštěstí mě tahle zamilovanost přešla :) Hodně štěstí v hledání opětované lásky!
Body: 3
<reagovat 
Cobain (Občasný) - 6.6.2000 > Je to skoda, mozna to chtelo nechat chvili ulezet, promyslet... Laska je slozita, laska je krasna, kdyz neni prozita, tak nejsi stastna. Laska je nadherna, laska je skvela, obloha do cerna, zustavas bdela...
Body: 3
<reagovat 
Lord Kikin (Občasný) - 6.6.2000 > navazuji na Cobaina... laska je mlha, laska je prizrak , ale co to?! Koukam... Laska je zazrak. ... . .hmm no nic asi budu muset zverejnit tu moji laskoidni...
Body: 3
<reagovat 
dandylion (Občasný) - 6.6.2000 > Nany, připadá mi to jako výhružky sebevraha, prosím zděl mi jeho iniciály a adresu, osobně mu rozbiju brejle ,hubu a hodinky a ty budeš psát veselé básničky o sluníčku.K formě se nevyjádřím,nad tím vším je samodestrukce.DMR:fuck him,love us!
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 21.6.2000 > Taky to znám a dokážu se vcítit do toho, co popisuješ, ale je to skutečně jenom popis, který by mohl napsat i někdo jiný, než právě ty... Chybí tomu "něco", asi kousek vlastní poetiky, kterou by tomu nikdo jiný než ty nedovedl dát...
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + šest ? 

  
  Napsat autorovi ()   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter