Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
vektor č.3
Autor: Aine (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
ivanos (Občasný) - 4.11.2008 > no já beru umění vážně a trochu mi vadí že se pod takovou sračkou mluví o Malevičovi :)
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 4.11.2008 > AndRaaz> právě že to bereš moc vážně - máš akademicky zkostnatělý mozek. nechci tě osočovat, že tomu nerozumíš, ale největší průser je snad rozumět umění. Tomu se rozumět nedá. Stáhneš svoje myšlení do svazku pojmů, které různě kombinuješ a přehodnocuješ v předem uzavřeném systému. To je na piču. nemůžu mít ke své věci neosobní postoj - dokážeš mi teda říct, proč to považuješ za sračku? nejsem naštvaná, prosimtě neber to tak.
<reagovat 
davidhuge (Občasný) - 4.11.2008 > a v tomhle vidis nejaky vyznam a posun v historii? :-) reakce na cary......
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 4.11.2008 > davidhuge> vidíš to moc vypjatě jako hodně lidí tady. myslíš si, že se snažím být druhý Malevič nebo co? Hraju si. význam nebo posun v historii znamenal první grafický program, ne tenhle můj rastapako. baví tě to? nebaví? co trochu spontaneity? myslíš si, že někdo dneska bere ještě umění vážně?
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 4.11.2008 > Aine> Doufám, že někdo ano. Totiž v jistém smyslu slova.
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 4.11.2008 > hloupy ivan> No snad jsou nějaký lidi, co se v tom chaosu orientují a tadytěm našim debatám se smějí :D V to v podstatě doufaj všichni tady - nebo ne?
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 4.11.2008 > Aine> V přítomném je vždycky chaos. Jen v čase mrtvém se dá jakžtakž orientovat. A i to je vlastně iluze. Budou jistě i lidé, kteří se smějí těm, kdo si myslí, že se opravdu orientují.
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 4.11.2008 > hloupy ivan> To jo, ale v dnešní době mi připadá že je fakt chaos jakože chaos. Chybí nějaká výrazná tendence. Snad se to nějak vykrystalizuje ve smyslu nějaké vůdčí idey. souvisí to samozřejmě s celkovým chaosem dnešní doby - umělci by měli asi reflektovat svoji dobu, aspoň tak si to myslím já. Čili je logické, že v době bez vůdčí idey se štěpí pohledy na tisíce a tisíce dalších individuálních přístupů - ale stejně mají všechny společné to, že jsou téměř bez výrazu. Ať jde o osobní výpověď, záznam viděné reality nebo filosofické tendence, všechny spojuje podivné prázdno a zmatek.
<reagovat 
 čtenář andras - 4.11.2008 > Aine> dnešní doba je hodně neosobní, takže současní umělci splňují svůj úkol na jedničku. otázka spíš zní zda je lepší reflektovat svoji dobu nebo zda se snažit plnit potřeby společnosti. a u druhé možnosti je dále otázkou co jsou vlastně potřeby společnosti. obyčejnej člověk nebo člověk kterej se o umění zajímá okrajově (prostě většina lidí) si radši zajde na van gogha nebo na klasiku místo na současný umění. a druhá skupina, znalci umění, překousnou fakt že současnýmu umění na první pohled nerozumí a radši ho budou luštit jen proto aby byli současní a aby šli s dobou - jinej důvod nevidim protože v těch dnešních sračkách si nemůže najít potěšení ani sadomasochista. ptám se, je člověk dneska romantik a naivista když chce dělat umění pro lidi?
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 4.11.2008 > čtenář> To je normálně téma na disertační práci :) Taky si myslím, že dnešní umění je až na pár výjimek skutečně esteticky pokleslé - je to o rozkladu společnosti, o ztrátě hodnot, tak to logicky nemůže být krásné. To by bylo pokrytectví k zbláznění. můj osobní názor na to je takový - rozhodně ne umění pro lidi, natož pro společnost. Užité umění je pro společnost, architektura je z tohohle problému pro svou funkčnost automaticky venku, ale vysoký umění si musí zachovat nezávislost - hledačství jak nových myšlenek, tak uměleckých kódů.
<reagovat 
Aine (Občasný) - 4.11.2008 > Můj kámoš animal se omlouvá Buranovi a Nikoleth, sám uznává, že přepískl v podání své myšlenky - bylo to tak trochu pod pás a příliš naturalistický útok - nicméně s jeho myšlenkou souhlasím. Neměli bysme být tak klidní.
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 4.11.2008 > obrázek je blbina, nezávisle na množství keců, které nakupíš kolem něho a pod nim...nezávsile na tom, za jaký chaos a neuchopitelnopu věc prohlásíš umění, to furt bude slabá okecávka pro to, proč by tenhle obrázek měl mít nějakou hodnotu, ale jinak rozhodně s tebou souhlasím v tom, že tenhle obrázek je "podivné prázdno a zmatek"...akorát, koho to zajímá? toho je všude plno...trávit čas u kompu přídáváním dalšího podivného prázdna a zmatku do světa: to je dost podivné a prázdné;)
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 4.11.2008 > al-ash> Poslouchej, takovýhle paka jako jseš ty, mám nejradši - každý hovado umí říct - to je blbina/sračka/ ale zatím mi tu nikdo z vás chytráků neřekl PROČ si to myslí. To je to jako tak tajný? Spíš to sami nechápete, proč to odmítáte. jak sis jistě všiml, ty vypatlané hovádko, ještě mi to tady nikdo ani neobodoval. A ta debata O NĚČEM narozdíl od tvého plku se nelinula nad obrázkem. Skutečně to může být tak, že debata je nakonec hodnotnější než to co visí nahoře. Tak se na to nekoukej, ty ubožáčku a jenom si čti. já tě k tomu nenutím.
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 4.11.2008 >
Body: 1
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 4.11.2008 > "neřekl PROČ si to myslí":



"tenhle obrázek je podivné prázdno a zmatek...akorát, koho to zajímá? toho je všude plno..."
<reagovat 
Věza (Občasný) - 5.11.2008 >
Body: 4
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 5.11.2008 > souhlasím s al-ashem - je to pitomost, protože zjednodušení, kterých používáš, nevychází z reality a následná stylizace tak postrádá jakejkoliv výraz - např. to tělo vypadá jak pumlíč, dredy jako přimontovaný brusle, vlasy nahoře jako podivný baret se stuhou, ty můžeš deformovat, nadsazovat a zjednodušovat tvary, ale pořád v nich musím vidět prvotní obraz a můžu se obdivovat tomu, jak zjednodušením vypíchneš to podstatný -- u tvýho příspěvku vektor č.2 a č.1 ještě, dejme tomu, můžu mluvit o stylizaci a taky výsledná grafika jakýsi výraz má - nemusí mě oslovovat, ale přiznám jí určitý smysl - kdežto tady žádný smysl nevidím, žádnou náladu, atmosféru, prostě nic, je to jen blbinka
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 5.11.2008 > MiKa> aspoň nějaký názor, dík
<reagovat 
Čtenář - 5.11.2008 > no prostě to stojí za hovno a nemá smysl se k tomu vyjadřovat jinak než takto :)
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 5.11.2008 > me to bavi
Body: 5
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 6.11.2008 > Lumiik> děkuju :)
<reagovat 
animal (Občasný) - 6.11.2008 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter