Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
zvířátkův konec
Autor: hloupy ivan (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
sédy (Občasný) - 24.11.2008 >
Body: 4
<reagovat 
čtenář já5 - 24.11.2008 > to je pokus o umění nebo o získání potravy:-)
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 24.11.2008 > čtenář> Vida...ještě nikdy jsem nebyl u toho, že by byl někdo zabit a stažen jen pro umělecký dojem. Ovšem, jsem ještě viac menej mlád. Pokus, co se potravy týče, úspěšný. :)
<reagovat 
davidhuge (Občasný) - 24.11.2008 > no jo dal bych si ho na smetane :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 24.11.2008 > davidhuge> Zatím se asi musíš spokojit s tím NA totemu .)
<reagovat 
Hedviga Bavorova (Občasný) - 24.11.2008 > vrahu!!! :)))
nesnasim kraliky, kdo se v tom ma hrabat
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 24.11.2008 > Máš odvahu i na takové skoncování s člověkem? Vše odnesou vždy zvířata, jejich smrt je ale beztrestná. Když už je zabíjíme, tak to zlo nešiřme dál, ve fotografiích. Na vraždu není pěkné pokoukání, děti do popravčí cely také nevezmeš na exkurzi.
Body: 1
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 24.11.2008 > Janele z Liků> Tohle není zabíjení. Zabíjení bych asi neukazoval, ani nefotografoval. Není na tom vskutku nic pěkného. To otevřené tělo ukazuje však jakousi jemnou, vlastně, krásu. Těžko to popsat tomu, kdo ji nevidí. Možná, že si do fotografií promítám něco, co z nich nemůže být vidět. Tak jako tak věz, že nešlo v prvním plánu o zobrazení brutality. Estetika, jíž mám na mysli, se v ní neskrývá, je jí jen odkryta. A propos u nás je zabíjení věcí konanou co nejrychleji a bez nejmenšího potěšení, mimo zraky králičích soukmenovců. Jíme maso a víme, co to koho stojí.
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 24.11.2008 > zvířátko, zvíře, zvířátko
<reagovat 
wommann (Občasný) - 25.11.2008 >
Body: 5
<reagovat 
zxy (Občasný) - 25.11.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
magnet (Občasný) - 25.11.2008 > sic jsem u zabijaček už byl několikrát.. ale je to relativní o té kráse...estetice,jak píšeš .. co je krásné? pro černocha velké atributy..mohutný nos a pysky.. pro mě třeba pěkné vetší prsa.. a pro mimozemštana třeba 3 oči a 4chapadla.. a prsa jsou pro něho odpor.. každý má hranici krásy a ošklivosti někde jinde..
Body: 3
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 25.11.2008 > magnet> Vím,také část toho co jsem psal byla v tomhle smyslu. To, že v tom tu krásu někdo nevidí pro mne neznamená defekt, jen jinakost.
<reagovat 
 magnet (Občasný) - 25.11.2008 > hloupy ivan> správně
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 25.11.2008 > leda trochu posledni...a kus druhe... to foceni... asi nebude tve prave orechove...
<reagovat 
Věza (Občasný) - 25.11.2008 > nejsem zastáncem "mrtvolných fotografií", ... jinak máš u mě bod za zmíněné humánní zabíjení
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 25.11.2008 > Věza> (:
<reagovat 
Aine (Občasný) - 25.11.2008 > ta série se ti povedla - až k tomu lavóru s masem - vidím, že je tady debata o morálce a vegetariánství - mě to nevadí, naopak je tohle vesnické zabíjení králíků jedno z nejhumánnějších/oproti gyrosu u stánku je v tom kus lidství a králík má velice fajnový život
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 25.11.2008 > Aine> Děkuju. Sdílím Tvůj názor, co se týče domácího chovu. Ani nevím, proč by se to nemělo ukazovat. A dokonce si myslím, že by k tomu běžně měly mít přístup děti, alespoň pokud jsou krmeny masem. Každý by měl velmi dobře vědět, odkud a jak se to, čím se živí, bere. Domnívám se, že je to zdravé.
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 25.11.2008 > hloupy ivan> no u nás zabíjíme a jíme králíky dodnes, tak to znám - docela mě překvapilo, že to někomu připadá pohoršující. vegetariáni na to mají nárok, ale od masožroutů je to pokrytectví.
<reagovat 
romim (Občasný) - 24.11.2008 > fuj
Body: 1
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 24.11.2008 > romim> Tobě se to nelíbí... a co se Ti na tom nelíbí?
<reagovat 
 romim (Občasný) - 26.11.2008 > hloupy ivan> Především se mi nelíbí téma a obsah, je to jen můj názor. Techniku nehodnotím.
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 26.11.2008 > romim> Chápu, či spíše: dokážu si představit, že téma v tobě vzbuzuje odpor. Co ale proboha myslíš tím "je to jen můj názor"? Myslíš tím vůbec něco? Víš, co tím myslíš? Má to být vyjádření skromnosti, omluva, nebo svébytnost Tvého názoru?,)
<reagovat 
 romim (Občasný) - 27.11.2008 > hloupy ivan> Přesně tak, na mém hodnocení nic nestojí. Tím chci říci, foť si co chceš, je to Tvá věc. Na ten jeden bod co jsem dal se nedívej....je za téma ne za techniku
<reagovat 
uccello is dead (Občasný) - 1.2.2009 > Vychytaná sérka.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter