Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
"U Olinka" Lhotka u Přerova - 19.12.2008
Autor: Janele z Liků (Občasný) - publikováno 27.11.2008 (22:59:43)

Zahnívající putyka v zatáčce za Přerovem,

                do které se před svátky nahrne všechna stará dobrá chátra

 

 

Letošní Olinek:


19.12.2008


19hod mancuso
21hod stará dobrá ručni práce
22hod elektrická svině
23hod havárna


Vstup 50 kč



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Luctus - 27.11.2008 > Elektrická svině :)))
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 28.11.2008 > "


."
Body: 5
<reagovat 
anae (Občasný) - 28.11.2008 >

to zavání rvačkou :-D - mancuso to rozjede, dojde k havárně, nastoupí stará dobrá ruční práce a vtrhne tam elektrická sviňa! a to celé jen za pajdu! co dodat ... přežij!

čao


Doporučil 
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 28.11.2008 > anae> Skupina Mancuso patří k nejvýznamějším představitelům hnutí rozbíječů harmonií. Ve své tvorbě se inspiruje především výzkumy americké armády ve vývoji tzv. "zvukových děl" na rozhánění demonstrací a nepovolených shromáždění obyvatelstva. K jejím největším úspěchům patří pozvání na 15. celosvětové zasedání MMF, ve Vídni konané v roce 2004. Bohužel však nikoli nezávislými odpůrci globalizace na podporu míru, pravdy a lásky, jak by si skupina jistě přála, ale naopak pořadateli, jako spolehlivý prostředek k udržení pořádku v ulicích města....

<reagovat 
Kremel Kryštof (Občasný) - 3.12.2008 > Ándrc....drc drc drc...
<reagovat 
čtenář jiri pohlidal - 27.12.2008 > neznáte, prosím, někdo holku na adrese: http://www.prerovsko.eu/fotogalerie/Vanocni-koncert-U-Olinka-40/20 - je ve druhé řadě fotek na fotce třetí zleva. děkuji za jakoukoli informaci.
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 27.12.2008 > čtenář> Pamatuji si ji z Olinka, ale neznám ji osobně, fešná diva.Jak se tak na tebe dívám na googlu, seznamuješ se (v dobrém) po všech čertech. Kdo hledá, najde. Díky za odkaz na fotky.
<reagovat 
martinez (Občasný) - 23.9.2009 > jej, taky pamatuju jedny předsvátky u Olinka... chjo, nostalgie... a Přerov už je daleko
<reagovat 
čtenář Kokotík taky nadržený - 27.12.2008 > Jirko Pohlídale ta holka se jmenuje Anča Ruková. Jsi kanec nadržený, ale nech si zajít chuť. Takových by bylo. Ona už dlouho nikomu nedala, vždycky si to pro svou ruku nechala. Není prostě zvědavá na nějaké chlíváky co ji chcou chlupatici vyšplíchat svým zkaženým kefírem.
<reagovat 
 Čtenář - 10.3.2018 > čtenář> co to meleš, hňupe vypatlanej? já se slušně dotázal, nic více, nic méně, tak si ty své tupé žvásty nech pro sobě podobné.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter