Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
lbi
Autor: hloupy ivan (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
davidhuge (Občasný) - 1.12.2008 > vyborna kresba...nachazim si spoustu krasnych mist a kocham se ,napr. zuby!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
davidhuge (Občasný) - 1.12.2008 > mimochodem jsem ted taky kreslil kosti a doufam ze to uz nikdy nebudu muset delat :-D,je to strasna pakarna
<reagovat 
Věza (Občasný) - 1.12.2008 >
Body: 5
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 1.12.2008 > Vy v tom muzeu vyloženě nemáte co dělat.. *
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 1.12.2008 > pořezaná_sluncem> ale to není nikdo odtama .)
<reagovat 
čtenář kojak - 1.12.2008 > já nevim podle mě se stínuje kvůli tomu aby se dosáhlo nějakýho kontrastu a hloubky, tady na to když se podívám tak nevim která ploška je jak hluboká vůči jiné plošce atd. když neumíš stínovat lineárně tak rozmazávej. takto chybí výraz a zdá se mi že ti šlo pouze o nějakej dekorativní účinek - pokud ano tak se omluvám :)
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 1.12.2008 > čtenář> (: nerozmazávám ze zásady. Ale snad je na tom s tou hloubkou něco pravdy. Mně to placaté nepřišlo.
<reagovat 
 pablo (Občasný) - 1.12.2008 > hloupy ivan> Hele placaté to není, je na tom určitě něco, co čtenář napsal. snad někde stínování působí jako něco jinýho než stín víš...třeba u tý lebky v předu, úplně ta část vpravo. myslim teda.
<reagovat 
 čtenář kojak - 1.12.2008 > hloupy ivan> proč nerozmazáváš ze zásady? :)
<reagovat 
 odhlavykpate (Občasný) - 1.12.2008 > hloupy ivan> nerozmazáváš? dobře děláš...a když už někdo rozmazává, tak snad jen proto, aby to pak zase mohl překrýt šrafou
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 1.12.2008 > pablo> ano, myslím, že máš recht
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 1.12.2008 > čtenář> Rozmazávání, jako cesta, jak lacino dospět stínů se mi nelíbí. Ve většině případů se mi nelíbí rozmazávání u kreseb ostatních. Daleko raději mám kresby s jasnou stopou nástroje, i když výjimky samozřejmě jsou. Jediný případ, kdy se mi rozmazání líbí často, je právě když tvoří podklad linky.
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 1.12.2008 > čtenář> protoze to je priserneeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a jestli rozmazavas tak to prestan delat! Moje rada i vysvetleni v jednom :-)
<reagovat 
 pablo (Občasný) - 1.12.2008 > hloupy ivan> hm, ale je to tou rychlostí, to je v poho. jak dlouho si to dělal ? ( a propos, kde máš k takovýmhle věcem přístup ? :))
<reagovat 
 Čtenář - 1.12.2008 > davidhuge> zajímavé že ve tvých starších kresbách (akt kluka s bělobou, studie rukou ad.) si rozmazával... ;)
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 1.12.2008 > pablo> Doma .) Nevím, jak dloho, těžko říct. Většinou je lépe, když věci moc dlouho nedělám... Tu vlevo tak třičtvrtě hodiny(?), vpravo míň. Ber to ale opravdu orientačně.
<reagovat 
 Čtenář - 1.12.2008 > čtenář> jako divej :)
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 2.12.2008 > čtenář> to neni rozmazane u te ruky ale lehce vystinovane a u kluka s belobou je rozmazane jen pozadi ale kvuli jinemu umyslu.Tam ten rozmaz nema byt jako stin tela ale jako podklad kresby,kde umyslem je ubirat sed.To znamena ze jsem si z toho papiru udelal jakoby cerny.Jinac ja bych nic nemazal,a jestli najdes neco rozmazaneho tak je bud rozmazle nechtene pri zapalu boje s kresbou nebo je to lehce vystinovane. a jestli myslis tohle: http://www.totem.cz/enda.php?a=161401 tak je to cele bez rozmazani,ja to takhle vystinoval normalne....
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 1.12.2008 > pablo> dobra tedy prekecal jsi me!Ale je to napasled co jsi to udelal!Stejne si myslim ze si to spousta lidi precetlo a udelalo si vlastni obrazek.
<reagovat 
mademoiselle secret (Občasný) - 2.12.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Hedviga Bavorova (Občasný) - 2.12.2008 >
Body: 5
<reagovat 
JDiviš (Občasný) - 2.12.2008 > budu první, kdo v těchto kresbách leby nevidí?
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 2.12.2008 > Buran> přijde Ti to nelbovité, blbé...? či v tom vidíš něco jiného,hm? Nu, pověz.
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 2.12.2008 > hloupy ivan> blbé ne, blbé ne, ale - hledám to správné slovo - papírové, "bez kosti" - ano, vím, těžké je to, velmi - snad je to tím, že je to čistý profil, vrstvy jsou přes sebe, a vzájemně nejsou oddělené - snad málo čar, nebo bílý papír tomu nepřeje - já vidím zubatý hlávkový salát - hlava to je, že (vtip)
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 2.12.2008 > Buran> kapusta!
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 2.12.2008 > Buran> ovšem kapitální .) Já - moc vím, co to je, než abych měl jakékoliv pochybnosti sám. Děkuju. Představa takové "hlávky" mne nemálo pobavila.
<reagovat 
pablo (Občasný) - 1.12.2008 > Hm, je tam všechno, jak má být. snad sis mohl u jedné té lebky, dát víc času na to. a pořádně ji rozkreslit.u tý v popředí se mi moc líbí ten šev. je to dobrá skica.
Body: 5
<reagovat 
 Dani (Občasný) - 3.12.2008 > pablo> Kde jsou tvoje příspěvky?
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 3.12.2008 > Dani> Taky jsem je hledal. Je to škoda.
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 5.12.2008 > Dani> ani se na to neptejte! Zase takova skoda to neni.
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 5.12.2008 > davidhuge> Přijde Ti snad, že není škoda ničeho od Pabla, co tu bylo? Nejsi trochu moc zaujatý?
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 5.12.2008 > hloupy ivan> kdyby to byly jeho malby tak nic proti nemu nemam.
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 5.12.2008 > davidhuge> doslova házíš kamenem... nevědomě nebo si skutečně tak věříš? zdá se mi to tak nějak zdálky hodně neférový.. těch náznaků z tvé strany už bylo příliš mnoho...
(nemám jediný protiargument, ale přesto těm olejovým portrétům věřím..)
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 5.12.2008 > pořezaná_sluncem> ja to nechtel rozebirat,ale zacina se to obracet proti me a to co delal Pablo proste nesnasim!Jestli je Pablo dost ferovy,tak se prizna sam!
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 5.12.2008 > pořezaná_sluncem> mistr pablo böhm ty "svý" výtvory stahoval z internetu. davidhuge sem kdysi dával nějakej odkaz...
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 5.12.2008 > zase zkrvák> nojo, já vím, už znám ten odkaz.. je mi to líto.
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 5.12.2008 > pořezaná_sluncem> uz bych to tady nerozebiral...
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 5.12.2008 > davidhuge> Ano, už ne. Jen - nezaregistroval jsem tehdy, o co šlo přesně - chtěl jsem vědět, jak až je to vážné. Nu, třeba mu bylo poučením. Necháme to bejt.
Díky.
<reagovat 
uccello is dead (Občasný) - 1.2.2009 > Víc takových modelů, co se ani nehnou!
Body: 5
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 4.5.2009 > "

."
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter