Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Horkým voskem
Autor: jarkakrej (Občasný) - publikováno 8.12.2008 (20:51:37)
Rozžehlené voskovky


Poznámky k tomuto příspěvku
sav1our (Občasný) - 8.12.2008 > =O what?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Boža (Občasný) - 9.12.2008 > ten je úžasný - moc se ti povedl:))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
gom (Občasný) - 8.12.2008 > fíha, mě líbí :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 9.12.2008 > gom> Díky!
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 9.12.2008 > gom> Díky!Doufám,že té,které jsem ho darovala,se bude také líbit!
<reagovat 
 Neriet (Občasný) - 9.12.2008 > Jarkakrej> určitě bude :) je nádherný... skvostný :)
Doporučil 
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 9.12.2008 > Neriet> Víš,ona chtěla něco ve tmavém provedení,ale mně tmavé obrázky nejdou.Tohle je vlastně z nouze cnost.Ten původní,barevný se mi nelíbil,tak jsem ho přetáhla černou a dopudrovala! A najednou jsem v tom viděla to,co by se té holčině mohlo líbit.Včera jsem jí ho posílala,takže ještě nevím,jaké budou ohlasy.Je to formát A3.Přemýšlela jsem,jak to orámovat,nebo jestli to dát jen do klipu,ale tím by utrpěl povrch.
<reagovat 
Neriet (Občasný) - 9.12.2008 > super... ta žlutá tam svítí jak žárovka a líbí se mi ten bronzový kousíček v pravé horní části... vypadá že není hladký jak u žehličkových enkaustik povrch obvykle bývá... čím je zdrsněný? Pohrála jsi si za horka se štětečkem? Jsem teď strávila pár hodin s jednou dámou co se enakustikou zabývá tak mi ukazovala co vše s tím jde... (tak jsme si hráli nejen s žehličkou ale i štětečky, papírovými kapesníčky,různými špachtlemi a rejpadly, no byla sranda :D)
Body: 5
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 9.12.2008 > Neriet> Ahoj a díky!Tohle jsem nanášela enk.perem na ubrousek a pak použila pudry!Štěteček mám také,ale ještě jsem s ním nic nedělala,nějak nevím,jak na něj.Pomůcek je dost,ale potřebovala bych další kurz pro pokročilé,aby to někam vedlo.Zajímala by mě práce s enk.fénem i s horkou deskou,ale to jsou dost drahé záležitosti.Budu muset zase něco prodat  Zatím pa a příjemný advent.
<reagovat 
 Neriet (Občasný) - 9.12.2008 > Jarkakrej> no já teď nějak nestíhám... všichni chtěj vše do Vánoc tak ketluju jak blázen a navíc v únoru mám postupové zkoušky z chemie (v podstatě něco jako státnice) tak se šprtám a na enkaustiku, kresbu atd není času... ale taky bych chtěla zkusit zasejc něco novýho :)
Díky za přání příjemného adventu... tobě přeji samosebou také nápodobně :)
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 9.12.2008 > Neriet> I tak jsi výkonná až dost!A co ruka?...v pořádku?Ve škole to určitě zvládneš...a tak můžukytku předem!
<reagovat 
 Neriet (Občasný) - 9.12.2008 > Jarkakrej> no ruka... rehabilituju o 106... v pátek mám kontrolu tak uvidím... ale za tu dobu co byla ručka nehybná mi pěkně zlenivěla... svaly na ruce jako by nebyly... takové zdechlinky... ani ji pořádně nedokážu zvednou... ale to prý se musí rozhejbat tak cvičím a cvičím... teď už mám rozsah skoro dobrý ale na začátku jsem ji nedokázala dát od těla skoro vůbec... njn jsem ty svaly na ruce nepoužívala... jinak v té škole... no si moc nevěřím... je toho hodně a já jsem strašný nervák... už aby to bylo za mnou...
<reagovat 
Mima (Občasný) - 9.12.2008 > ten se úžasně poved !....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 9.12.2008 > Mima> Díkýýý!
<reagovat 
Hedviga Bavorova (Občasný) - 8.12.2008 > budu si muset koupit tohle nadobicko, a bbudu vyvadet
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 9.12.2008 > Hedviga Bavorova> Nevěřím!
<reagovat 
 Hedviga Bavorova (Občasný) - 9.12.2008 > Jarkakrej> chehct, tedka se patlam v anilinkach, a pak prijde tohle na radu :)))
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 9.12.2008 > krása..opravdu
Doporučil 
<reagovat 
POIU_ (Občasný) - 9.12.2008 > to sa ako robi???
Body: 3
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 9.12.2008 > POIU_> Počkej si na Hedviku Bavorovu...ona Tě zasvětí,ju?!
<reagovat 
Věza (Občasný) - 9.12.2008 >
Body: 5
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 9.12.2008 > Věza> Ahoj Vězo!Díky...a hezké předvánoční dny Ti přeji!
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 10.12.2008 > Jarkakrej> 

Díky a nápodobně (i když mě momentálně kolí nějaká chřipka)...   ;-)


<reagovat 
Eliot Ash (Občasný) - 12.12.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Hanča (Občasný) - 12.12.2008 > Je to moc pěkný!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
mania (Občasný) - 14.12.2008 > enkaustika ne?
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 14.12.2008 > mania> Ne...pseudoenkaustika
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 15.12.2008 >
Body: 5
<reagovat 
magie_esence (Občasný) - 15.12.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
kin (Občasný) - 19.12.2008 > neuvěřitelné struktury
Body: 5
<reagovat 
skold (Občasný) - 15.12.2008 > těžko říct, balancuje to mezi těžkým kýčem a pokusem o komponovanost...
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 16.12.2008 > Karel M. a Skold> Také cenný názor,díky!...a Ty se tu projevuješ  s čím?Abych také zhodnotila
<reagovat 
 Henrietta (Občasný) - 24.12.2008 > Jarkakrej> Ten se tu neprojevuje ničím než názory Velkého znalce. Obohacuje celý server dobrou náladou a cennými radami;o)

Obraz parádní, chtěla bych ho vidět naživo:)
Body: 5
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 25.12.2008 > Henrietta> Ahoj!Ten obrázek se líbil jedné mojí známé z reálu,tak jsem jí ho darovala...ale díky za uznání
<reagovat 
Kadavý (Občasný) - 3.4.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Koda (Občasný) - 17.4.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 21.4.2009 > "
."
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter