Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Charybda z kolekce šperky
Autor: Neriet (Občasný) - publikováno 9.12.2008 (10:21:55)
následující v kolekci>

undefined 
Délka ketlovaného náhrdelníku: 49,4cm + 2,5cm prodluž. řetízek
Délka náramku (na pružném silonu): 15,5cm
Délka ketlovaných naušnic: 7,6cm (měřeno i s háčky)

Materiál: bronzový drát (1mm, O,6mm), pružný silon, háčky na naušnice (staroměď - 20cm), bronzové zapínání - karabinka (12mm), rokail topazově hnědý s černým průtahem (2mm), silonem šité kuličky z rokailu (topazově hnědý s černým průtahem - 2mm) - 10mm, voskové perle bílé různých velikostí (3mm, 4mm, 6mm), skleněné mačkané perle různých velikostí - čiré sklo (15x15mm, 22x13mm, 17x10mm), skleněné perle (6mm)

Pozn. k názvu: Charybda je v řeckých bájích mořská obluda, zosobňuje nebezpečné víry v Messinské úžině u Sicílie. Doplňují se s obludou z protějšího břehu, Skyllou. V nižší skále nedaleko od Skylly žije Charybdis, podmořská obluda, které třikrát za den pohlcuje obrovské množství vody , vypije skoro půl moře, až je vidět mořské dno, a třikrát denně tu vodu zase chrlí ven. Je-li nablízku nějaký koráb, celý zmizí v bezedném chřtánu. Ve starověké poezii, zejména římské, byla Charybdis chápána jako symbol nenasytnosti a hltavosti, též lakoty. Přísloví její jméno uvádějí jako symbol zkázy až záhuby.



Poznámky k tomuto příspěvku
Cami (Občasný) - 9.12.2008 >

Pěkné, hlavně barevnost.


Body: 5
<reagovat 
 Neriet (Občasný) - 9.12.2008 > Cami> Ď :)
<reagovat 
jarkakrej (Občasný) - 9.12.2008 > Paráda! Bylas na nějakém kurzu ketlování nebo jsi to od někoho okoukla?Já jsem byla 3x na drátování...a do jedné té lekce lektorka zakomponovala ketlování.Mě to moc nebavilo,ale díky tomu,že jsem nahlédla a vím,co to obnáší...o to víc obdivuji Tvé výtvory...
Body: 5
<reagovat 
 Neriet (Občasný) - 9.12.2008 > Jarkakrej> ne né... žádný kurz... senámila jsem se s jednou dívčinou přes net které dělá šperky z korálků... ale spíše na lanku nebo silonu... tak nějak mě to zaujalo, zkusila jsem to a pak jsem na jednom fóru zahlédla ketlované šperky... no řekla jsem si proč to nezkusit, tak jsem sehnala ketlovací kleště a draty a už jsem zkoušela co s tím svedu... ketlovací očka apod jsem proštudovala na jednom koupeném ketlovaném náhrdelníku co mám doma už léta (teda teď už ne... moc jsem ho nenosila... ne že by nebyl hezký ale nebyl to "můj šálek kávy"... teď již je rozebraný a korálky z něj jsem použila do dvou mých nových náhrdelníků)... Sanžím se aby nebyly "všechny na jedno brdo" aby byl každý originál a na jednom fóru si nechávám trochu radit ohledně techniky ketlování... odborným okem kouknou napíšou mi jaké mám nedostatky a na ně se poté zaměřím při další práci.. krůček po krůčku se snažím zlepšovat... a baví mě to... ale pravda je že to chce hodně trpělivosti :)
<reagovat 
jarkakrej (Občasný) - 9.12.2008 > Jukni na chatu na nick zpomalenypruvan ...také dělá šperky...já jí tam šmíruji spíše odrátované láhve...
<reagovat 
 Neriet (Občasný) - 9.12.2008 > Jarkakrej> ok juknu... :)
<reagovat 
reu (Občasný) - 9.12.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 9.12.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Janie (Občasný) - 10.12.2008 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 0 0 16 17 (28) 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 65 66 67 68 70 71 72 73 74 75 76
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter