Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Extáze ve sprše
Autor: Popelka (Občasný) - publikováno 30.7.2002 (12:56:30)

Vrátil jsem se z práce neuvěřitelným způsobem ztahaný. Nohy mě bolely, hlava mi třeštila, byl jsem slabší než dítě.

Pomalu jsem došel do koupelny, svlékl svůj propocený šat a začal se sprchovat. Žínkou jsme masíroval pokožku, mýdlem smýval špínu dne. Čistá vlažná voda opět probouzela mé znavené tělo k životu. Cítil jsem vůni mýdla na mém těle a kapky vody na stehnech - jak padaly z rukou

Myl jsem si i hlavu, nechal pomalu stéci z lahvičky šampon do dlaní, zelenou hmotu jsem vetřel do vlasů. Masáží pokožky na hlavě se šampon proměnil ve velmi lehkou a příjemnou pěnu. Ta začala houstnou. A když jí bylo velmi mnoho, rukama jsem ji roztíral po pažích. Z hlavy sebral kopeček pěny a tou si pak opakovaně třel zlehka ruce. Bylo mi to příjemné. Další dávku pěny jsem svou dlaní třel hruď. Zastavil se na bradavkách. Hmm. Prává ruka na pravé bradavce, levá na levé, jen letmo jsem sjížděl k břichu.

Má chuť na vlastní tělo rostla. Nejprve jsem se snažil zahnat své blažené pocity s ohledem na čas, ale mé jemné letmé dotyky v podbřížku mě donutily, abych se ve sprše zdržel déle než obvykle.

To zezačátku pouze příjemné mě vypumpovalo do extáze, v níž jsem se samčí zuřivostí třel všechno, nač jsem dosáhnul. Má kůže se prokrvila, nateklé tělo zrudlé blahem mě prosilo o stav, v němž se by se zastavil čas. A já tupě poslouchal. Žínku pak v extatické křeči probodával prsty, přes svá pootevřená ústa ve vrcholné chvíli vyluzoval zvuky divočiny.

Po několika minutách byla má masáž skončená kompletně celá. Byl jsem jako znovuzrozený. Lehce jsem vytřel své tělo ručníkem a na ještě trochu vlhké tělo natáhl své slipy a tričko, kalhoty si už nebral. Z koupelny jsem zamířil do mého pokoje a ulehl na postel.

Uchopil polštářek, jeho levý horní roh nasoukal pod hlavu, jeho střed políbil jak milenku a zbývající část polštářku s vděčností objal. S lítostí nad jeho neschopností opětovat mi mou něhu já zavřel oči.

Tu náhle ucítím teplý jemný dotek na mých zádech.

Věděl jsem, že je to ona – to tak dělá, když chci spát, přichází za mnou, protože nerada spí sama.

Vím, co chceš má drahá. Jak ráda se mazlíš.

Strká do mě svým nosíkem a dýchá – slabounce funí na má záda. Teď neusnu. Ne – snad nezačneš škrábat ty potvůrko.

Otočil jsem se a vzal ji do náručí. Nechala se. Její obrovské zelené oči na mě s vděčností dívaly, když jsem políbil ji na krk. Pak položil ji vedle sebe a objal ji jednou rukou. Druhou rukou jsem ji hladil po bříšku.

“ Dnes byl hrozný den….. seš mi tak věrná.” Zašeptal jsem jí do ouška s úsměvem. Mám ji rád, bez ní by tady v bytě bylo tak smutno.



Poznámky k tomuto příspěvku
Kajman (Občasný) - 30.7.2002 > :o))) A jaká je to rasa?
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 30.7.2002 > Hm, zelené oči... ze by kocicka? :o)
<reagovat 
Popelka (Občasný) - 31.7.2002 > prostě kočka, mladá kočička,která s ním bydlí
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 31.7.2002 > Myslíš čtyřnohou kočičku, že :o))), teď ta naše doma, u mamky, včera přivedla na svět další čytři chlupáče :o))) Takže kdybys měla zájem, hihi.
<reagovat 
Popelka (Občasný) - 1.8.2002 > Jo, to víš, že bych měla zájem, ale jen o typicky domácí kočičku, která nemusí moc ven, jen v létě na procházku, protože já bydlím v paneláku.
Ještě bych se musela zeptat rodičů. Měla jsem doma jedu kočku na týden na hlídání, byla hrozně divoká a všchno nám zas..
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter