Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Recese v Evropě
Autor: Boobis Typewriter (Občasný) - publikováno 10.12.2008 (22:49:50)

Recese je věc nepříjemná, nemilá. Už přišla i k nám, a tak vidíme odstávky výroby v automobilkách, krize skláren, pokles cen "blue chips" akcií napříč sektory a vůbec a podobně. Stačí sledovat média - žádné dobré zprávy, žádná dobrá nálada.

 

Sedím v hospodě s Jirkou, respektive stojíme na baru a držíme se půlitrů, koukáme na Události: „Ty vole, jaká je tohle recese? To když my jsme dělali recesi, tak to teda bejvala jiná sranda.“

 

Když recese, tak tedy pořádná. Budeme dělat trochu problémy s Lisabonem, ukážeme světu našeho rebelujícího prezidenta. Ať je nějaká legrace! Evropě to osladíme, ať si užije. Ukážeme, že máme právě my máme pro recesi smysl. Škoda, že výroba Solo Sušice se přesouvá do Asie. My si neškrtneme a skláři? Nebudou mít co žrát.

undefined

(zdroj grafiky: www.EU2009.cz)

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Quotidiana (Občasný) - 13.12.2008 > :)
<reagovat 
 Boobis Typewriter (Občasný) - 13.12.2008 > Quotidiana> spíš pár poznámek na kraji novin, po přečtení článků, někdy už nevěřím, jak mi to vše připadá neuvěřitelné. dík :)
<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 27.12.2008 > Trefné:)
<reagovat 
 Boobis Typewriter (Občasný) - 27.12.2008 > Lamarski> děkuji lamarský. postřehy, nic nového, trocha legrace a tak. život.
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 27.12.2008 > Boobis Typewriter> Takovou legraci si dám líbit:) - ne opravdu jsem se zasmála:) To logo okopírovali od Němců a slogan vymýšleli snad v při obědě...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter