Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
"Dalekáť cesta má, marné volání."
Autor: A.P.D. (Občasný) - publikováno 6.6.2000 (22:14:27), v časopise 8.6.2000
Chtěl bych psát. Vím o čem, ale nevím jak. Nedokáži slovy přesně vyjádřit, co cítím, co je tam uvnitř mne, jaký skutečně jsem. Ale jde to vůbec? Na papír vypsat všechnu tu radost, spokojenost, bolest, smutek, prázdnotu, lásku - to vše je tam uvnitř mne a dává mi nejistotu. Proč, nač? Všechny ty radosti i strasti pozdního, či snad předčasného dospívání. Jsem natolik jednoduchá a průzračná osobnost, až se stávám velmi složitou osobností a sám se v sobě nevyznám. Jednoduchost a přímost není vždy jednoduchá a přímá. Sám sebe pomalu poznávám díky náhodným reakcím mého okolí na mou osobu a mé chování. Avšak toto poznání ve mně vyvolává obrovskou nejistotu co se týče střetu mé osobnosti s vnějším okolím. Pozoruji sám sebe a své okolí a shledávám, že jsem jiný. Jistě je více takových, kteří jsou jiní, ale já - já jsem sám. Těžko popsat, co se ve mně odehrává, já to sám nevím. Je to obrovská pestrá směs pocitů, ve kterých se nevyznám, a které ve mně čas od času vybuchují s mocnou silou erupcí na Slunci.
Rozhárané neklidné nitro mladého romantika. Kolik je v mé osobě dílčích osobností, a která z nich převládá? Ještě jsem nenalezl své místo ve společnosti, nenalezl sám sebe. Je ve mně muž, který se musí rozhodovat a být za svá rozhodnutí odpovědný, muž, který má své sny, touhy a cíle. Ale je ve mně i malé, hravé, bojácné a stydlivé dítě, trochu naivní, ale s čistým štítem, mluvící přímo - co na srdci, to na jazyku, protože nezná lež a není poznamenané zlobou tohoto světa. Je ve mně radost i žal, spokojenost i utrpení, je ve mně život i smrt. Zmatek, zoufalství, radost a bláznivé štěstí, planoucí láska - to je duše romantika. Kdo jsem a kudy a kam vede má cesta?


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 8.6.2000 > Myslím, že v hledání ti nemůže nikdo napomáhat, radit. Je to jako být vhozen do ledové vody, musíš nechat sám sebe projít tímhle "očistcem" aby si vystoupil z vody nový staronový.
Body: 3
<reagovat 
Mišpule (Občasný) - 8.6.2000 > Sám to víš, že tě čeká dlouhá cesta, ale to neznamená, že tvé volání je marné. Důležité je hledat otázky, odpovědi si tě už najdou samy. Dokud se ptáš, má pro tebe život cenu. Důležité je, že JSI a nějakou cestu MÁŠ určitě před sebou. Ostatní odpovědi postupně přijdou za tebou...
Body: 5
<reagovat 
Lian (Občasný) - 11.8.2000 > Mluvíš mi z duše. Nebo ze srdce? Mišpule má pravdu. Odpovědi přijdou. Zapomněla však dodat, že někdy pozdě.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter