Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Šípem
Autor: Pan Japko (Občasný) - publikováno 23.12.2008 (22:51:24)
stojíme
všichni my dva tři
jenom tak lehce podupáváme hlavou
a z očí nám tečou sliny
slibujeme si zakletou sfingu
ve víčku od smetany

nic na psaní
vyhořet
udusat plamen
svést svoje řeči postupně
na připomínky od tebe
slepě poslouchat

šípem trefeným do ramene
trhám svoje pomsty


Poznámky k tomuto příspěvku
zirnat (Občasný) - 24.12.2008 > asi mi dneska sedla, i přes ten patos.
Body: 5
<reagovat 
smetana (Občasný) - 25.12.2008 > přiznat si realitu a pravdu je někdy hóóó´dně těžké. ale nutné pro pochopení a přežití.
<reagovat 
zirnat (Občasný) - 24.12.2008 > jo, navíc se mi líbí z očí nám tečou sliny!..
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 25.12.2008 > zirnat> Mně to připadá nucené, rušivé, nepříjemně nechutné. :-)
<reagovat 
 zirnat (Občasný) - 25.12.2008 > Uther Pendragon> jó, to prostě asi máme každej jinou imagináciu, ty brněnskou a ja pražskou, no:-)
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 25.12.2008 > zirnat> No dovol? :-) To už mám spíše tu pražskou..
<reagovat 
 zirnat (Občasný) - 26.12.2008 > Uther Pendragon> ff ukt? tak to dost mozno v praxi potkavame na chodbach:-)
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 27.12.2008 > zirnat> Ne, studuju na FF MU.. Ale Praha je mé nejoblíbenější město, zatímco u Brna je tomu naopak. Chtěl jsem být s partnerkou, jinak bych byl v Praze nebo v Olomouci.
<reagovat 
 zirnat (Občasný) - 27.12.2008 > Uther Pendragon> na ja, protoze tam nestudujes a kór FF UK, to je teprve parada! To ja bych zas rac brno po tech 5 letech... Nakonec Brno je zlata lod, ne?:-)predpokladam ale stejny obor?
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 27.12.2008 > zirnat> Odjakživa mi leze krkem. :-) Jsem de facto z Valašska, brněnské roviny mě děsí, a taky tam mluví ještě hůř jak v Čechách.. :-) Obor český jazyk a literatura.
<reagovat 
 zirnat (Občasný) - 27.12.2008 > Uther Pendragon> ja. myslel sem si to kdyz jsem cetl tve poznamky. rikam obor stejny. JInak ty roviny chapu, sam jsem z krkonos:)
<reagovat 
andzi (Občasný) - 29.12.2008 >


Body: 5
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 28.1.2009 > "

."
Body: 5
<reagovat 
A.x.e.l (Občasný) - 5.7.2009 > zatím nejlepší (subjektívně)
Body: 5
<reagovat 
 Pan Japko (Občasný) - 6.7.2009 > Axel> mi to přijde /retrospektivně/ zbytečně moc na efekt, myslím, že tohle jsem už překonal nějakým způsobem
<reagovat 
 A.x.e.l (Občasný) - 7.7.2009 > Pan Japko> aha...tak každý má jiný vkus. podle mě to není na škodu. záleží, jak chceš psát (resp. básnit)
<reagovat 
 Pan Japko (Občasný) - 7.7.2009 > Axel> no já to beru čistě subjektivně a to tak, že když si tuhle věc přečtu po čase, tak mi nic neříká....
ale každej má asi radši svoje poslednější věci...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter