Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Souznění s vlnami
Autor: Jindra Nazarská (Občasný) - publikováno 26.12.2008 (00:29:23)


Poznámky k tomuto příspěvku
JDiviš (Občasný) - 26.12.2008 > špatné
Body: 1
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 26.12.2008 > Nik> člověče, já vím, že mi do toho nic není - ale nepřeháníš to? Neustálý proudy sraček? Co radši napsat, proč je ten obraz špatný - třeba máš recht, ale v tom případě autorka absolutně nemůže vědět, proč. Navíc jseš si jistý? A nakonec začneš radit, jako by byla pětiletý dítě. No nevim.
<reagovat 
Aine (Občasný) - 26.12.2008 > vedou se tu o tebe spory, já nevím - tak technika asi není úplně nejlepší, ale na druhou stranu malovat umíš, takže takhle maluješ schválně - a já na tvých obrazech spatřuju velkou citlivost, procítěnost tématu - dívka ve vlnách je kýčovité téma, na druhou stranu, já ty vlny na bocích skrze tvůj obraz cítím - tak mi nepřipadá tak hrozný, jak tady říkaj. Navíc nějakej Nik vyniká dost arogancí, až podivným způsobem - tohle jsem ještě neviděla.
Body: 5
<reagovat 
 Jindra Nazarská (Občasný) - 26.12.2008 > Aine> Děkuju.
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 26.12.2008 > Jindra Nazarská> smím se zeptat proč? neříkej, že ses lekla :-)
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 26.12.2008 > Jindra Nazarská> Nik to napsal hrubě, a nejen k tomuto příspěvku - ale má pravdu, všeobecně - takže tu držku bych osobně nebral - jsou horší slova. Navíc - je to jen slovo.
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 26.12.2008 > Jindra Nazarská> jindro, na to se vykašli - fakt je to jen slovo, ten človíček si dělá reklamu sám, navíc jsou tu tři "angažovaný" názory - buran a nik říkaj že je to špatný, já si to až tak nemyslím, měla bych výhrady snad jen k těm vlasům, jinak se mi to celkově dost líbí, tvé obrazy jsou zajímavé - tenhle není úplně nejlepší, ale jinak máš zajímavý styl. uvidíš, třeba ještě někdo něco napíše - a může mít absolutně odlišná názor. když se mrkneš na profil Nika - je to mladej kluk, ty vynikaj nekompromisností a často i s tím spjatou blbostí. věta - mazat med kolem držky - vypovídá, že je dost naštvaný a neurvalý. kvůli nějakýmu hochcápkovi se chceš zatěžovat složitým zařizováním?
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 26.12.2008 > Aine> Plno řečí máš zde, a hovno hovno, že? Buran neříká, že to je špatný obraz - to říká obraz sám. A Nik je "mladej kluk", který svůj ne-kompromis a "blbost" může o něco opřít - o svoji práci.
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 26.12.2008 > Buran> Nik to napsal docela patřičně. jsou chvíle, kdy by bylo spíše medvědí službou jednat v rukavičkách..
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 26.12.2008 > Buran> jaký hovno, hovno? to je tvůj názor, že dělám špatný věci - já to vím, klidně si to mysli. dívala jsem se na nikovy práce - až takovej zázrak to taky není, jede v jednom stylu, který se mi zrovna moc nelíbí - chybí mi v tom trocha lidskosti a přirozenosti, kterou právě vyniká zase jindra. je jasný, že každý autor tíhne k něčemu - ale nekompromisnost se mi vůbec nelíbí. Dá se možná říct, že to je souboj kritického až bezvýchodného pohledu na svět s jakýmsi přirozeným optimismem. Dávám přednost barevně příjemnému obrazu s jednodušší myšlenkou a pozitivním vyzněním před uštěpačnou kresbou, která sálá úchylností. Burane - jaký hovno, hovno? sám tvrdíš, že ti na tvých věcech nezáleží a kdyby ti někdo napsal - fůj, to je blivajs, tak bys řekl - ano, vím o tom. přitom je nebetyčně jasný, že ti na tvý tvorbě záleží. všechno řešíš úhybem do toho, že ti na tom nezáleží. Ale někomu na tom doopravdy až tolik nesejde a pak mu takovýhle arogantní samoúčelný kecy vaděj - sžírající kritika nikdy není příjemná, ale musí se snést, to je jasný - ale musí v ní být něco, čeho se dá chytit. tak řekni PROČ je to tak špatný obraz podle tebe? kdo ti má vidět do hlavy?Nezlob se, ale každý pako umí říct - to je sračka. Ať je odborník, nebo jenom prudič. A Nik může být obojí.
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 26.12.2008 > pořezaná_sluncem> ... a tak střelíme medvěda, když v lese straší - některým zůstane i na rukavice.
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 26.12.2008 > Aine> Záleží mi na tom, co udělám a co mohu udělat - ne na tom, co jsem udělal, a co je hotové - mrtvé. A proč je ten obraz špatný? Protože za několik let tato slečna / paní namaluje daleko lepší, barevnější a jistější - a sama uzná (byť se teď cítí uražená z nedostatku kritiky a korekce názorů), že měl ten Buran pravdu (i když Buran bude někde jinde, a bude mu to naprosto jedno a u ....).
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 26.12.2008 > Buran> nene, kdepak ,tady se právě žádné medvědění ze strany Nika neodehrávalo a neodehrává... pa právě naopak..
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 26.12.2008 > Buran> ach jo burane - ty seš fakt magor :-( to jsem ještě neviděla - že prý si jednou řekne, že měl ten Buran pravdu - kdo ti o to stojí? pochop, že ti, co říkaj - však oni mi jednou ještě dají poníženě za pravdu, tu pravdu většinou vůbec nemaj. a když tato paní/slečna jednou namaluje dobrou věc - jakože už určitě namalovala, tak ty budeš zticha - to tě nešlechtí. fuj tajxl
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 26.12.2008 > pořezaná_sluncem> Tak který je ten medvěd? Někoho střelit musíme, aby bylo na rukavice pro jednání (vtip).
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 26.12.2008 > Aine> haha, Boha jeho, to byl vtip - zasměj se i sobě. Nebo zavolej toho druhého untrmenše, který se tě tak zastával - ty sama jsi korekce a kritika rovná, že.
<reagovat 
Jindra Nazarská (Občasný) - 26.12.2008 >
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 26.12.2008 > Jindra Nazarská> Rozumím - bylo by dobré napsat tyto důvody k samotnému příspěvku - jeho příběh, duchovní i duševní vklad, který může z prosté čáry na papíře udělat velký předěl. Ale věřím, že tyto důvody jsou pro Vás natolik osobní a podstatné, že je není nutné a vhodné nosit na trh. A to je i nedostatek těchto stránek - za malým dílem může být velký člověk, a naopak. Proto hodnotím samotný příspěvek - protože ten je zástupným symbolem snahy tvůrce. Pokud hodnotím, tak pouze a jen to, co je předloženo k hodnocení. Omlouvám se, pokud jsem hrubý, ale tak mě naučil život.
<reagovat 
 pláně (Občasný) - 26.12.2008 > Jindra Nazarská> nemyslíte, že je něco v nepořádku, pokud se tu všichni navzájem budeme utvrzovat v tom, jaké tvoříme přenádherné věci a jen tak dál?

Nik tady jasně a konkrétně řekl, co máte Jindro Nazarská dělat, aby se to hlo.. -Nikola Čulík, tedy člověk s většími zkušenostmi než Vy, já, Aine i pan Buran tady docela nenadřazeně říká, že se mu něco nelíbí.. a autorka hojně podoporovaná ostatními se na něj sesype, protože chuděrka nesnese pár silných slov..

mám pocit, že takovým sebevědomím, jaké máte vy, Jindro Nazarská, stěží dokáže otřást kdokoliv..
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 26.12.2008 > Jindra Nazarská> jednou za rok se tu vyskytne kritika, která se nás snaží vyzvednout z bahna, a my si myslíme, že nás chce zničit..

alespoň nad tím přemýšlejte, nebo jste si, učitelko, skutečně tak neotřesitelně sama svou tvorbou jistá?


<reagovat 
čtenář pablo - 26.12.2008 > nechme paní učitelku tedy dál pracovat, když si tak neváží našeho dobrosrdectví že jí chceme pomoct.
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 26.12.2008 > Jindra Nazarská> ted mám pocit, že jsem svou aktivitou dost ublížila - to se omlouvám. Hodnocení mi tu připadá dost zvláštní - chápu, že ne každý hodnotí a vyjadřuje se ke všemu - ale tvé obrazy jsou něčím výjimečné a není pravda, že tím, jak jsou špatné. Jsou jiné - a to oceňuju. Je to příjemná změna mezi průměrnými díly. Odborníci tvrdí, že je to špatná věc - je otázkou, proč neřeknou, že je to špatná věc u všech špatných věcí - ale snesou se na obraze, který jasně vyčnívá z šedé řady. je otázkou, jestli je to pravé umění skutečně jen na akademické půdě. a autorita, za kterou je tu považován Nik, nemůže být tou pravou autoritou, když vulgárně a nekonkrétně zkritizuje. Pochybuju, že kritika typu - děláš sračky, dělej víc a snaž se - může být někomu něco platná.
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 26.12.2008 > Jindra Nazarská> ad 1. když se tu představíte jako učitelka, copak vám potom může někdo tykat?
ad 2., 3. důvod, proč neshledáváme dále smyslu se k jakémukoliv vašemu příspěvku vyjadřovat.

<reagovat 
 Jindra Nazarská (Občasný) - 26.12.2008 > Aine> Aine, tato diskuse vznikla kvůli Tobě.
Měla jsem napsáno u dalšího příspěvku, že je
to poslední, Ty jsi mi dala impuls, že to má smysl.
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 26.12.2008 > Jindra Nazarská> jistě že to má smysl - nesnáším ty "vylepšovací" rady - jakto, že někdo dělá vážně nesmysly a žádný takový "dobrodinec" se tam nesnaží něco ponoukat a doporučovat. možná že jen dráždíš autentičností - podle mě je někde úplně jinde, než v rádobyexistenciálních a duchaplných tématech. prostě děláš pokud jsem to dobře pochopila z vnitřní nutnosti. Nikoliv pro uznání - a to se mi líbí - že jsi svá.
<reagovat 
SatyamJ (Občasný) - 26.12.2008 > ta voda sa mi zda velmi dobra, postava naopak slabsia. akoby deformovana. pocit je vnutorna zalezitost, forma vonkajsia. ked sa tieto dve dokonale zvladnute spoja, vznikne dokonale dielo. a to sa podari len malokomu. to neznamena, ze budem odradzat od tvorby.. to nie. fandim kazdemu tvorcovi, ved sme v procese zivota.
<reagovat 
jawka (Občasný) - 27.12.2008 > autorka publikuje svoje práce na toteme už nejaký ten rôčik za tú dobu dostala množstvo hodnotení pozitívnych ako aj negatívnych a dostala aj množstvo rád ako svoju tvorbu vylepšiť avšak namiesto toho aby rady ako zlepšiť svoje práce prijala a uznala stojí stále na rovnakom bode a jej tvorba sa nikam neposúva prílišne sebavedomie je v takom prípade len na škodu. Sama autorka tu napísala : ďekuji za pomoc ale nechci! v takomto prípade milá autorka pre budúcnosť nezaškrtávajte kolonku autor má zájem o hlubší kritiku! vyznieva to potom dosť absurdne
osobne súhlasím s názorom že toto ako aj mnoho iných predošlých diel sú povedzme to takto že zlé čo je zlé? - takmer všetko o anatomii postavy sa tuto hovoriť nedá, obraz nemá hĺbku ani žiaden objem , iste ide skôr o pocitový záznam ktorý môže podliehať istým štylizáciam - ale aj tá štylizácia má svoje pravidlá
hovoriť o sebe že som maliarkou je síce pomerne ľahké ale o tom by mala vypovedať aj práca pre mňa osobne je maliar ten kto to čo robí ovláda myšlienkovo, citovo ako aj remeselne
základom pre maľbu sú farby - ich miešanie používanie atd. tuto sú farby "špinavé"
myslim že ak je pravda to že maľovanie je váš život tak by vás rady v pozitivnej ako aj negatívnej forme mali nakopnúť konečne k tomu aby ste sa nad tým čo vám ľudia hovoria minimalne zamysleli a skúsili sa na svoju tvorbu pozrieť aj trochu kritickejšie
ja osobne maľujem taktiež už nejaký ten rôčik, ale vidim že vždy je čo zlepšovať a necitim uspokojenie z toho čo som už vytvorila lebo vždy ked nejaký obraz dokončím vidíma cítim že mohol byť oveľa lepší a preto pri každej ďalšej práci sa snažím o prekonávanie samej seba
ak ale človek žije s dokonalou spokojnosťou nikam sa neposunie, ale myslím že ak maľovanie naozaj milujete mali by ste sa chcieť rozvíjať a nezaspať na vavrínoch vlastnej mysle
tým čo som napísala nechcem nijako ublížiť len ma úprimne mrzí že snaha ľudí na toteme ktorý sa svojou kritikou tejto autorke snažia pomôcť ešte stále napadla na úrodnú pôdu
<reagovat 
 Jindra Nazarská (Občasný) - 27.12.2008 > jawka> Velmi mě zajímají názory druhých,
kritika nerovná se rada.
Kritika : odborné posouzení, odborný posudek; hodnocení na podkladě rozboru. Rada - návod, instrukce.
Nezaškrtávala jsem ( !!!!! ) , že bych chtěla nějaký návod či instrukci, jak malovat.


<reagovat 
 jawka (Občasný) - 27.12.2008 > Jindra Nazarská> návod alebo inštrukciu ako maľovať nie ale kolonku autor má zájem o hlubší kritiku
odkiaľ berieš že rady ktoré ti boli pri viacerých príspevkoch čo si publikovala neboli zároveň rovne kritike, ak už sa chceš chytať za slovíčka a učiteľsky sa oháňať encyklopediami, kritiku ti tu dávali mnohý nebrala si ju tak to skušajú cez rady ale toto je fakt absurdne je tu celkom dosť ľudí ktorý sú v tom čo robia fakt dobrý a sú kompetentný podávať odborný posudok, ale vzhľadom na to že si si doteraz nič z toho neosvojila tak ťa kritika patrične asi nazaujíma
a ak ma niekto záujem hlbšiu kritiku tak k tej moja mila patrí aj rada teda návod , inštrukcia ako dané veci ktoré boli skritizované robiť inak aby boli vporiadku
ale myslim že je zbytočné to tu rozpitvávať nakoľko si si z toho čo som ti napísala vybrala len to čo ti tzv. "vyhovuje"čo je fakt smutné ozaj netuším kde sa v tebe berie toľko sebavedomia a hrdosti že sama nevidíš aký je obrovský rozdiel v úrovni medzi tvojou voľnou tvorbou a kópiami či maľbami podľa fotiek - priam ako keby to robili dvaja odlišný ľudia ked dokážeš urobiť pomerne kvalitnú kópiu ako je možné že to čo si sa naučila pri kópii nedokážeš maliarsky uplatniť vo vlastnej tvobre ktorá je oproti kópiam fakt chabá
a ešte niečo na margo veci maliar- je ten čo tvorí
tvoja vlastná tvorba je naozaj slabá je na úrovni šiestaka na ZUŠ - preto by si mala cítiť sama potrebu ďalšieho rozvoja a šiestak na Zuš len ťažko bude o sebe tvrdiť že je maliarom - uznávam že toto je možno priostré a nezvyknem takýmto spôsobom hodnotiť žiadnu prácu ale teraz som urobila výnimku i keď silne pochybujem že si po tomto uvedomíš že za tým sebavedomím ktoré máš sú dôležité aj výsledky ktoré vo vlastnej tvorbe hold nemáš zatiaľ jedinými svetlými výnimkami sú maľby ktoré robíš podľa fotografii ...
<reagovat 
Mima (Občasný) - 30.12.2008 > ...voda v dolní polovině je hodně dobrá, ale zbytek působí upatlaně, špinavé barvy, nahoře je vidět, že se ta barvyhmota dost bezradně honila z kouta do kouta, obrysy vlasů i postavy od pasu nahoru násilně navazující na okolí působí jaksi "neohrabaně" ....tento se podle mě opravdu moc nepovedl.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter