Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jakubovo NEBE
Autor: Hanele (Občasný) - publikováno 7.8.2002 (18:07:36)
Tam, kde protíná se povrchnost něžného citu s tóny ješitnosti.
Tam, kde bodlák zarývá své kosti do kořenů zatracenců.
Spirálou pocitů proudila kniha krve - Vtisknutých skvrn života ...

Osudovou láskou své nenávisti našels rozmar ubohosti, snad , abys do očí mých plivl touhu po smrti.
Touhu bezedného stesku, jenž stáhl se k tělu úšklebkem potulným ...

Skrz stan černoušků smrti nesla se píseň bezesných úsměvů ...

Díváš se na mne ...
Já budu si s tebou hrát ...
Tónům vezmu hřejivý chlad ...
Snad mě vyslyšíš, aspoň pro tentokrát.

Noc co noc jitřní lodí posílám myšlenky svého uzdravení, modlím se, ačkoliv nevěřím ...

Snad rozpoznám v poušti tvou šťavnatou tvář laskavosti, jenž jsi rozléval po doušcích mému osrdí.

Nezapomínám a zavírám krám vzpomínek, ikdyž opožděný zákazník lomcuje klikou.

Přestávám věřit, že cesta mých tužeb ukazuje správný směr.
Snad jsem zoufalá ...
Snad jsem srdce přehrála v mrazničce dotyků ...
Snad jsem doufala, že zastavím tvé kroky k bráně pekelného spočinutí,
jenž nazval sis svým NEBEM ...

Tak tiše spi.
Dnes jsem ti blíž,
než bys chtěl.



Poznámky k tomuto příspěvku
anonym1 (Občasný) - 7.8.2002 > Nevím, jak vyjádřit ten silný a hluboký dojem, který to ve mně vyvolalo, a tak raději mlčím.
Body: 5
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 9.8.2002 > Fines> Za 1. DĚKUJI !!!!! :))) Za 2. Děkuji za upozornění, psala jsem to ve spěchu a ve svém zmatkářství jsem to zapomněla zařadit:)) Ale teď už je vše napraveno:) Děkuji Sluníčko:)))
<reagovat 
Adletka (Občasný) - 8.8.2002 > Ja to spis znam,nekdy me to taky desi...

<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 9.8.2002 > Adletka> Znáš to ze své vlastní zkušenosti ?
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 10.8.2002 > aq.BoBB. To jsem ráda, že se více či méně shodnem :)))
Jasně, že úplně přesně nemohu tvé cítění odhadnout, ale podstatě se shodnem, ten děs je z toho, co je obsaženo v tom.
<reagovat 
aq. BoBB (Občasný) - 7.8.2002 > desi me to!
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 9.8.2002 > aq. BoBB> OU ! Tak tebe děsí mé psaní , hmmm a proč tě neděsím jáááá !!! :( Člověk se snaží jak může a ono nic :))
<reagovat 
 aq. BoBB (Občasný) - 10.8.2002 > Hanele> Me nedesi samotne psani, me desi to, co je v nem... A me nevydesis, no vydesis, ale procpak bys to delala?! :))
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 10.8.2002 > aq. BoBB> Proč bych to dělala ??? Nooo, protože můžu !!!!
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 9.8.2002 > Hanele: Není zač, to stane každýmu, ale jde spíš o to, aby čtenář věděl, co ho čeká za žánr :))). A to, že to adletku a aq BoBBa děsí, je správně vyvolaný pocit, nebot je to silně nabité smutkem, aspoň vidíš, jak je to sugestivní a v sugesci jsi fakt skvělá.
<reagovat 
 aq. BoBB (Občasný) - 10.8.2002 > Fines> Fines, vice mene mas pravdu... vice ci mene... Ale je v tom neco vice.
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 10.8.2002 > Fines> Správně vyvolaný pocit ? Pro čtenáře ? - Souhlasím !!!   Ale jinak , nic jiného, než mé další pocity minulosti, které už potřebovaly na vzduch
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 10.8.2002 > Hanele: No v tom případě ti musím říct, že umíš perfektně větrat své pocity :))).
<reagovat 
Adletka (Občasný) - 27.8.2002 > Asi...tak trochu...
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 27.8.2002 > Adletka> Ať už to bylo , co to bylo, doufám,že to přebolelo ...
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 27.9.2002 > ejhle, tady je expicitně zmínka o modlitbě... 
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 28.9.2002 > hubert> Ano ! Tady patri modlitba bolesti ...Viz. naseptavac ...Dekuji !
<reagovat 
barlach (Občasný) - 17.11.2002 > Je to kouzelné...
Body: 5
<reagovat 
Hanele (Občasný) - 19.11.2002 > Ou jsem okouzlena tvy kladnym hodnocenim:)))Jako vzdy se nezMuzu na nic jineho ,nez na skromne ,ale srdecne :DEKUJI !!! :)))
<reagovat 
Aquarius (Občasný) - 24.1.2003 > Šťasten, že ač přehlédnuvší, opět nalezl jsem tuto skvostnou (emh) věcičku, nemohu jinak, než utrousit tu malou (však od srdce jdoucí) jedničku. Tvá NEBE, jichž i sedm přec je málo, by sedm čertí s těží uhlídalo. A co teprv jeden člověk ten, jež hledí v nebe přes osten.. tomu, že ti líto, zříš, jsi mu rázem o strach blíž.     Nádhera beruško!
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 31.8.2003 > ono to je po čase skoro ještě hezčí než na první přečtení, připadá mi to velmi opravdový, a to u literárních dílek mám ze všeho nejradši, toho si velmi cením... :o)
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 2.9.2003 > hubert> JEJEJ, ja ti uz ani nevim jak reagovat, ponevadz jsem casteji mile prekvapovana...Ono to je opravdove ,at uz jen ve vzpominkach ,ale je...A jsem rada ,ze je to citit ...Dekuji
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter