Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
rafiky se svojí předpovědí na rok 2009
Autor: fialováZástěna (Občasný) - publikováno 17.1.2009 (21:20:07)

Cesta k panu Rafiky byla velmi krkolomná, plná jakých si mohutných balvanů a větví, které jsem musela odklidit, abych pro vás…ano jenom PRO VÁS, naši vážení čtenáři, obstarala tuto zajímavou předpověď.

Pan Rafiky je starý pavián s šamanskými schopnostmi a vlastní jednu velice podivnou věc, je to jeho magická hůl. Doufám, že ho neurazím, když ho přirovnám k Batmanovi- vždy se objeví, když je potřeba pomoc. Ano, takový je náš Rafiky a tady je naše slíbená předpověď na tento rok:

 

Rok 2009 je rokem nových barev v duze!

 

LEDEN – počátkem ledna se přibližně 5krát(možná 6krát i 7krát) objeví nad místním sídlištěm hvězda, nebude to pravděpodobně ona hvězda, která se objevila, když se narodil Kristus(ta je pravděpodobně pohlcena Černou dírou), bude to hvězda, která nic neznačí, a proto vám radím, nevšímejte si jí a radši se vrhněte na povánoční diety a cvičení- období plesu klepe na vrata a s obtloustlými nikdo tancovat nebude.

Během ledna se věnujte hlavně sobě samým a pamatujte, že kdo si nahrabal. je strýček Skrblík, a kdo si nenahrabal je Ňouma!!!

Konec ledna přeje nezadaným, bude hezké počasí a není nic lepšího, než si udělat hrnec svařáku a vypít ho sám.

 

Kam vyrazit v lednu? -> na venkovní koupaliště, nemusíte se bát, kromě bláznů nikoho nepotkáte.(šance na seznámení!!!)

 

Barva pro leden? -> růžová všude a kamkoliv, jakoukoliv jinou barvou vše pokazíte!

 

ÚNOR- počátkem února se Země začne odklánět od své dosavadní osy a vydá se na průzkum jiných planet. Nebojte, kromě kyslíku vám nebude téměř nic chybět.

Během února nastane čas srovnat si myšlenky do šuplíku, poté ho zavřít a žít nějaký čas bezhlavě. Vše, co se vám v této době nepovede, můžete později omlouvat slovy-byl jsem bezhlavý, všichni to určitě pochopí.

Konec února nabere takový monstrózní obrat, že si nevšimnete, že už je ZÁŘÍ.

 

Kam vyrazit v únoru? -> buďte raději doma

 

Barva pro únor? -> růžová, rozesměje vás a dá vám pocit lásky, i když jste vlastně pořád sami.

 

ZÁŘÍ- počátkem září si povšimněte duhy a jejího barevného spektra. Přibude minimálně 9 barev a to pro vás bude taková novinka, že si budete muset koupit nový fotoaparát Canon EOS 40D, abyste duhu kvalitně nafotili.

Během září potkáte spoustu zajímavých lidí, ale nebudete mít čas na seznamování, protože vás unese UFO.

Konec září bude ve znamení návratu. Nebojte se, mrkváče definitivně vyšly z módy. Zato vy se vrátíte z Kosmu a budete muset zdlouhavě vysvětlovat šéfovi, proč jste nebyli v práci.

 

Kam vyrazit v září? - > výlet po vesmíru vám snad nestačil??? :-/

 

Barva pro září? -> růžová, sice neudělá dobrý dojem na mimozemské obyvatele, ale alespoň se budete cítit svěže.

 

V říjnu i v listopadu budete mít jiné povinnosti, než řešit astrologii!

 

PROSINEC- počátkem prosince se zhluboka nadechnete a nastydnete. Ano, bude to zápal plic. Jelikož říkáte-Chci být sám sebou a ignorujete společnost, opravdu budete sám se sebou a ohřívání starého čaje bude ležet ve vašich napuchlých rukou.

Během prosince se rozhodnete JÍT JINOU CESTOU. Obrátíte se na novou víru a objednáte si jakoby pod stromeček všechny učebnice a příručky, které s vaším novým vyznáním souvisejí.

Na konci prosince si při rachotu petard uvědomíte, že jste byli příliš zbrklí v nakupování nových knih, a slíbíte si, že v příštím roce budete moudřejší.

 

Kam vyrazit v prosinci? -> budete raději doma

 

Barva pro prosinec? -> růžová

 

 

 

 



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter