Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vyměnil jsem Trojzubec za golfové hole…´´
Autor: fialováZástěna (Občasný) - publikováno 18.1.2009 (00:25:14)

,,Vyměnil jsem Trojzubec za golfové hole…´´

 

Bylo brzké ráno, sluníčko ještě nestihlo pohltit rosu ze zelené trávy, když se v povzdálí objevil obrys chodící mohutné skály. Nebyl to nikdo jiný, než exkrál Atlantiky Triton. Uplynul teprve rok od jeho odchodu do důchodu a my jsme s přetékající zvědavostí rozhodli poptat se ho, jak se mu vede a co vlastně právě dělá.

 

Tritone, vypadáte skvěle, co proto děláte?

 

Ha, Ha, Ha, inu jím pětkrát denně malé dávky, zapíjím vše odsolenou vodou a mám dost pohybu.

 

Skvělé. Jste zastáncem aktivního prožívání důchodového věku?

 

Jistě, vždyť důchodem nic nekončí…

 

Takže začíná?...

 

Ano, dalo by se to tak říci. Dřív jsem měl spoustu povinností. Musel jsem vládnout, musel jsem všechno řídit a hlídání dcer???...Taková Arielka, to bylo…

Víte, mám svůj život rozdělen do třech fází.. První fáze byla než jsem panoval. Druhá fáze byla, když jsem panoval, a třetí, když jsem dopanoval. A upřímně, druhá fáze se nedá vystihnout jinak, než opakováním jednoho slova –STRES, STRES, STRES.

 

Ano, díky skvělé práci našeho bulvárního plátku se čtenáři mnohé dozvěděli o vaší náročné výchově dcer, ale stále nám utíkají zprávy o vaší současné třetí fázi života. Takže nám povězte, co zrovna děláte?

 

Dobrá, řeknu vám tedy svůj příběh. Hned jak jsem předal Trojzubec do rukou svému nástupci Urchinovi, rozhodl jsem se vypustit. Sbalil jsem si věci a vydal se na toulky po svém bývalém království. Seznámil jsem se spoustou zajímavých obyčejných živočichů. Až jsem se rozhodl, že se stanu taky obyčejným. Hned jak jsem se vrátil domů, přihlásil jsem se do klubu Aktivních vodních seniorů.

 

 V čem spočívá členství v klubu Aktivních vodních seniorů?

 

Je to prosté, každý den se setkáváme v naší klubovně. Tam si uděláme čaj, někdo napeče chaluhové kobližky, někdo přinese domácí žralonádu, vyndáme kytary, zpěvníky a máme pohodu. Občas vyjedeme na výlet k útesům a učíme se šplhat. Prostě děláme to, na co vytížení živočichové nemají ani pomyšlení.

 

Zní to jako příběh NORMÁLNÍHO LIDSKÉHO ŽIVOTA, nepřijde vám, že se stáváte pomalu ale jistě člověkem???

Možná(hluboce přemýšlí…)… Proti lidem jsem nikdy nic neměl. Víte, v jejich světě, když se snaží někdo být šťastnější, říkají mu, že se má vrátit do pohádky. Chápete? Má se vrátit tam, kde nikdy nebyl…  A u nás? Když se někdo snaží nebýt stále tak vytížený nebo nebýt tolik k smíchu, má se vrátit do lidské říše…kde nikdy nebyl???

Ne, některé věci přestávám chápat a chápat je ani nechci…. (smutně kouká k zemi…)

… Víte co? Rád bych se bavil nyní o sportu. Můžeme?

 

Jistě, takže jaký sport vás baví?

 

V televizi koukám rád na sjíždění U-rampy snowboardem, či na libovolnou techniku v plavání. Taky se netajím tím, že oddaně fandím ve fotbale Slavii a v hokeji ,,Tučňákům´´…

Tuhle jsem si koupil tučnákovskou šálu i čepici…

 

A aktivně se věnujete nějakému sportu?

 

Musím se pochlubit, ano. Mojí láskou je golf. Zamiloval jsem se do něj takovým způsobem, že jsem promeškal třetí titul cyklisty Štybara. Mimochodem, myslím, že je to velice nadějný cyklista…

 

Úžasné. A jak jste se ke golfu vlastně dostal? Dříve jste byl Trojzubec sem, Trojzubec tam…

 

Právě proto.Dříve jsem měl Trojzubec. A najednou jsem byl bez něj. Něco mi chybělo do ruky… a to něco jsem teď nahradil golfovými holemi.

 

Hm… ale stále jste nám neřekl, jak jste se ke golfu dostal. Nebo, že by snad klub Aktivních vodních seniorů? …

 

Kápla jste na to! Přesně tak to bylo. Potkal jsem tam starého námořníka Ludvíka, kterými o golfu mnohé vyprávěl. A tak slovo dalo slovo. A ze slova se stal čin. Znáte to… (taje pln nadšení)

 

Ale golf není zrovna levná zábava, mnohé to stojí, potřebujete příznivé počasí…

 

Taky nejsem žádný žebrák. Jsem bývalý král a dostávám rentu…

Ale s počasím to bývá na dně občas pěkný oříšek. Bývají často silné vlny, někdy i mohutné víry… Ale mluvil jsem o tomto problému s Šikulou z Kačerova a prý něco sestrojí, abychom měli pořád dobré počasí.

 

A co(…nedořeknu větu)

 

Promiňte, že vás přerušuji, ale náš čas vypršel. Dobře se s Vámi povídalo, ale hole nepočkají… a míčky se již třou o sebe nedočkavostí…

 

Dobrá, tak tedy děkujeme za interwiev a odpalu zdar!

 

Odpalu nazdar! (náš exkrál vodní říše vzal svůj ruksak,  zavolal si vozík a nechal se odvést na golfové hřiště. Ano vážení čtenáři, i takto se dá prožívat šťastné stáří…)



Poznámky k tomuto příspěvku
mystikus (Stálý) - 22.4.2016 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter