Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Zima
Autor: jidan (Občasný) - publikováno 8.6.2000 (22:41:41), v časopise 12.6.2000
Dejme tomu, že
přežijem další zimu.
Co ale pak?

Východ nad břehy
horké paprsky, vysněné letní dívky
příjemná písečná pláž

či
změny podnebí
zahloubaná odpoledne, vylidněné večery
pustý platonický pláč?

Ať!
To vše
dá se snadno překonat
Jen ne další krutá zima
Teď,
když v mé mysli hodláš přetrvat


Poznámky k tomuto příspěvku
Cobain (Občasný) - 9.6.2000 > Koukam, ze zima ti moc k srdci neprirostla :-)) No jo, lezis na plazi poslouchas more, podniknes vylet k vzdalene hore... jo jo, uz je tu leto :-)) Tak si ho uzij a pis, pis, pis...
Body: 3
<reagovat 
Čtenář - 9.6.2000 > Zdá se mi, že na začátku jsi chtěl popsat určitý pocit, ale pak se ti text nějak vymknul z rukou. Jedna sloka tématicky nenavazuje na druhou. Co jsi myslel slovním spojením "pustý platonický pláč"?
<reagovat 
jidan (Občasný) - 9.6.2000 > Co jsem čím myslel? Ale to by bylo hloupé, kdybych to vysvětloval. Na to si přeci každý má přijít sám. Rozbor básní jsem vždycky nesnášel.
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 12.6.2000 > Takove obraty zboznuju ... pises jakoby o nadchazejici zime, ktera by mela prijit, pises o tom, co je za ni, ale bojis se jejiho prichodu jak prikovan ... v tom z povzdali vystupuje postava, kterou milujes a ona je rokem tveho zivota, tvuj zivot je rok, od mladi ke stari ci od klidne chvile k neklidne - jak se chvile stridaji, zima nekdy stejne prijde, tak to v zivote chodi, nekdo ji precka, nekdo ne ... alespon takto techto par slov na mne momentalne zapusobilo, no to je super !
Body: 5
<reagovat 
dandylion (Občasný) - 12.6.2000 > "Na to si přeci každý má přijít sám."... Tak já jsem sem přišel a na nic jsem nepřišel, kromě toho, že až příjde podzim a zima života, že se s toho minimálně osypeme, poznamenáni prodkou inkontinencí.já osobně, mluji-li, na roční období házím bobek.
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 16.6.2000 >
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter