Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Beruška
Autor: Lamarski (Občasný) - publikováno 27.1.2009 (15:48:32)


Poznámky k tomuto příspěvku
Pete (Občasný) - 28.1.2009 > Fotil jsi to FZ8 při 2.8, 1/8" ISO 200 a na auto mode :-( Já bych to zkusil příště nastavit trochu jinak ručně, zezadu lehce nasvítit a pak uvidíš co z toho vyleze.
Body: 3
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 2.2.2009 > Pete> Děkuji za rady, zkouším jak to jde, teprve se učím, faktem je, že bych ráda dosáhla krásných ostrých fotek, ale někdy ten materiál se kterým pracuji je tak živý, že snaha je málo:)))) Strašně se peru buď s rozmazáním, nebo se šumem.
<reagovat 
Franta F. (Občasný) - 28.1.2009 > I snímek do rodinného alba by mohl být aspoň trochu zaostřen.
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 2.2.2009 > Franta F.> To bych byla ráda, kdyby byl zaostřen, ale to by se subjekt nesměl tak strašně hýbat:)
<reagovat 
zabicka (Občasný) - 27.1.2009 > neni to dokonale, ale aspon hezky roztomile
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 2.2.2009 > zabicka> Děkuji:)
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 4.2.2009 > Já mám takový štěstí, že fotit neumím:-) Můžu totiž říct, že Nomiška je sladká a obdivovat tě, žes ji udržela v klidu:-) A doporučit taky můžu:-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 5.2.2009 > Rony Rubinek> Ty jsi taky taková beruška:)
<reagovat 
Rayer (Občasný) - 28.1.2009 > při tak krátkém čase to těžko udržíš v rukách a i kdyby, tak malá se pohne a pak je to neostré, se zvýšením ISO se dá zkrátí o něco čas, ale zvýší se šum, malá je fajn
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 2.2.2009 > Rayer> Použila jsem stativ, ale i tak dětičky mezi 2-4 rokem se těžko fotí, fakt nepostojí. Díky za rady, zkusím zvýšit ISO;)
<reagovat 
 Rayer (Občasný) - 2.2.2009 > Lamarski> a ještě na jaké ohnisko jsi fotila ? nebo, někdy je lepší mít odstup i když je to i o štěstí.
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 26.2.2009 > Rayer> Ohnisko 2.8, ale je to falešná zrcadlovka, zázraky se s tím dělat nedají:) a můj pidi atelier mi nedává prostor odstoupit dál než na dva tři metry a dítě je dost pohyblivý objekt:)
<reagovat 
 Rayer (Občasný) - 27.2.2009 > Lamarski> Tak to již chápu, prostor a ke všemu dítě je v cizím prostředí a každý foťák má své možnosti a je to i o světelností objektivu, rychlostí ostření a štěstí. Znám, to je pak někdy spíše něco mezi kouzlením modlením a zoufalostí. Ale pokud fotíš v atelieru, tak zkusit lépe nasvítit, tím se zkrátí čas, a i ostrost by se zlepšila, ale pak je lepší používat manuální režim aby fotky nebyli moc světlé, nebo i hodně nasvícený objekt je možné tmavě nafotit. Nebo každý foťák má něco, vychytat.
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 27.2.2009 > Rayer> Díky:) Zkrátka zkouším, co jde.
<reagovat 
Věza (Občasný) - 6.3.2009 >    rozkošné
Body: 5
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 17.3.2009 > "

."
Body: 5
<reagovat 
sartre2 (Stálý) - 21.6.2009 > Milé
Body: 3
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 22.6.2009 > sartre2> ;)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter