Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Praha pod vodou
Autor: Dusan (Občasný,Správce) - publikováno 13.8.2002 (16:41:05)

 

Byl jsem se podívat kolem 15 hodiny na Letnou jak to vypadá s Vltavou.
...A nebyl jsem zdaleka sám.



Poznámky k tomuto příspěvku
Kajman (Občasný) - 13.8.2002 > Je to síla, čučím na to v TV celý den, usazen v suchu a teple na gauči, mám stále pocit, že jde o najaté herce a zbytek je dodělaný na počítači, tak je to "hustý". Kampa pod vodou, to jsou věci!
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 13.8.2002 > no nic moc, fotit lidem záda a ještě na kopci neni moc akční...:) Ale musim teda velice ocenit to, žes vůbec vyšel ven od svýho počítače!!!:))))      
<reagovat 
pisisvor (Občasný,Redaktor) - 14.8.2002 > No vypadá to, že jsi se přes ty davy nedostal blíž, tak jsi aspoň udělal pár snímků kyvadla :)))
<reagovat 
 Dusan (Občasný,Správce) - 14.8.2002 > pisisvor> Kdepak, byl jsem u vody, ale nahoře se mi líbilo víc a šlo mi fakt spíše o to vyfotit ty davy...i když zezadu.
<reagovat 
Tina (Občasný) - 14.8.2002 > No to je teda sila!!! Obzvlast kdyz jste na druhem konci kontinentu a tady je takove sucho, ze se tady neda dychat. Drzim palce vsem Prazakum, ktery jsou ted v Praze, vydrzte!!!!!(bohuzel nemuzu tam bejt s vami)
Body: 3
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 16.8.2002 > jojo jen vycházet od počítače, překážet všem a skrze dlaně s roztáhlými prsty na obličeji křičet "já se na to nemůžu dívat". Někdy se těm "divákům" fakt divím. Na Letný si asi nikomu nepřekážel, ale ty co překážej mě docela vytáčej. Nejlepší sou lidi s botama už skoro ve vodě, jak držej nad Vltavou dítě. Písnička od Buty "Jednou ráno" dostává nové rozměry.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 17.8.2002 > V Praze byl klid. Žádný drama se tu nedělo. Dalo se dojít až k vodě a šáhnout si na ní.
<reagovat 
Marco rain (Občasný) - 14.9.2018 > ...
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Správce)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter