Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
tuhle věc
Autor: paryb (Občasný) - publikováno 6.2.2009 (08:39:05)

 

tuhle, ano t u h l e  v ě c byste měli nechat ležet

tak trochu přes okraj stolu

hřbetem do prostoru

pohybu prosti                       i zvuku

prodýchat nesvá slova

než vymrštěná paže

zatáhne roletu --

tma! sklouzne od ramene k bokům; táž:

nebude běsnivá

ne, ta příkře svá, tak trpkosladká v oku

zpěněná kotlina, po kolena domu

až běda sedřená (jen splavit ji, splavit…) mlč!

ty a stín:

okuste ve zdech jak stehnech studených

knihu mých živých

rozobrazit

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Serpentin (Občasný) - 6.2.2009 > je pěkná - večer s knihou, zdá se mi :-)
<reagovat 
 paryb (Občasný) - 6.2.2009 > Serpentin> tak trochu :-)
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 10.2.2009 > To bude víc, než večer s knihou.
Přicházím ti na chuť.
Pro mě na doporučení.
Doporučil 
<reagovat 
 paryb (Občasný) - 15.2.2009 > Naty> Děkuji.

Neubráním se otázce, lačním po radách - je tenhle text špatně čitelný, nepřístupný širokému publiku, nedynamický, nebo snad těžko uchopitelný? V něčem je chyba a já nemůžu přijít na to, kde... Děkuji za reakci.


<reagovat 
 miroslawek (Občasný) - 15.2.2009 > paryb> Pro mne je milé a zároveň i trochu nemilé, že někdo kráčí podobnými cestami jako já. Každopádně jen houšť ke špatné čitelnosti masami, v tom není chyba.
Doporučil 
<reagovat 
 paryb (Občasný) - 16.2.2009 > miroslawek> Tvými cestami snad kráčet bych si přála...
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 16.2.2009 > miroslawek už ti odpověděl a můžu ti říct, že kdyby někdy tohle napsal pod text mně, tak se budu minimálně 14 dnů vznášet v oblacích pýchou. ;-)
Jinak moje odpověď na tvé otázky: text je spíš náročný, ale ne těžko uchopitelný (i když nejspíš jak pro koho), podle mého názoru může být neuchopitelný pro méně náročného čtenáře. Rozhodně mi nepřipadá nedynamický.
Alespoň tak to vidím já. Pro mě je nevšední, nápaditý a se zajímavými obraty. Proto jem ho taky neváhala doporučit.
<reagovat 
paryb (Občasný) - 16.2.2009 > Děkuji Ti velice.

PS: stávám se tedy na chvíli vznášedlem :)


<reagovat 
miroslawek (Občasný) - 22.2.2009 >
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 28.2.2009 > "

."
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 2.3.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Axxa (Občasný) - 22.5.2009 >
Body: 5
<reagovat 
HanaKonvesz (Občasný) - 18.8.2009 > bezva dramatický je to! v podstatě se mi ty míň doporučovaný věci tvoje líbí víc. řekla bych že chyba právě není nikde:-) čitelný mi přijde, přečetla jsem ho,-). rozobrazit je výborný slovo!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 paryb (Občasný) - 18.8.2009 > HanaKonvesz> chyba není nikde, to je moc hezký pojetí :-) díky!
<reagovat 
HanaKonvesz (Občasný) - 3.9.2009 > výborná je to věpouetry, jsem se navrátila parybko! :-)
<reagovat 
 paryb (Občasný) - 3.9.2009 > HanaKonvesz> no kde ty ses nám toulalo, děvče?
<reagovat 
 HanaKonvesz (Občasný) - 4.9.2009 > paryb> po ligurském kraji hornatém . navrátila sem se k týhle věci parybko, máš to pěkný. :-) letecký je ta doprava strašně rychlá. se nemůžu vzpamatovat po návratu :-)
<reagovat 
whispermoonlite (Občasný) - 24.10.2009 > jestli se mám připojit ke čtenářskému výzkumu, již s mírně vydudaným mozkem, první půlka se mi četla dobře, a v druhý už se mi nechtělo některý místa luštit. "ne, ta příkře svá, tak trpkosladká v oku" a další asi dva tři verše za tím mi nějak v tuto chvíli nestojí za to. tolik jen k namáhavosti, pokud ti to něco řekne.


<reagovat 
 paryb (Občasný) - 24.10.2009 > whispermoonlite> možná je to tím, že v téhle básni jsou to všechno takový hodně ženský záležitosti
<reagovat 
 whispermoonlite (Občasný) - 24.10.2009 > paryb> možná. je pravda, že ani v tuto chvíli k těm třem veršům příliš nelnu. obsah tak nějak vnímám.
<reagovat 
 paryb (Občasný) - 24.10.2009 > whispermoonlite> chápu to. myslím, že to je prostě báseň jen pro ženy.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter