Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
..nt.
Autor: toono (Stálý) - publikováno 8.2.2009 (19:13:13)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
anae (Občasný) - 8.2.2009 > jako dokument je to zajímavý .. dělají si tam místo sousedského pokecu ohrádky pro dobytčátka? .. zahrádkový mejdan po anglicku musí být pěkná mela! what shall we do with the drunken sailor .. jojo, germáni, anglové-sasové včetně, byli v průměru vždycky barbaři! Shakespeare a spol. to nezachrání ..
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 8.2.2009 > cvak a co? ještě nikdy jsme neviděli tuctovou řadu domů? Nudím se. Vím, jak dokážeš atakovat lidi, co nevidí tu tvou tvůrčí prozřetelnost, ale není nic zbabělejšího, než se nepodepsat, vkládám jedna s čistým svědomím.
Body: 1
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 9.2.2009 > mně se tedy, zejména druhá, velmi mnoho líbí. a to opravdu hodně..

Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
pablo (Občasný) - 9.2.2009 > sou super. obě
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 9.2.2009 > obě
<reagovat 
 toono (Stálý) - 9.2.2009 > pořezaná_sluncem> diky moc..:)
<reagovat 
PesO (Občasný) - 9.2.2009 >
Body: 2
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 9.2.2009 > hele, T., upravoval jsi u té druhé nějak barevnost? jako úplně, jako že jsi měnil barvy? nebo to tak skutečně bylo a jen jsi to našel? ptám se, protože, přijde mi to až neuvěřitelný..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 9.2.2009 > pořezaná_sluncem> akorad je to trosku sytejsi.. ale je to takovy, mno..
<reagovat 
čtenář Wandalčin starý. - 8.2.2009 > Výcvaky jak cip. Aberace, přepálený nebe, atd. Určitě to ale byl autorův "umělecký záměr". Teď už jen poplácání po rameni, a pár pětek. Totem už holt není to co byl...
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 8.2.2009 > čtenář> totem s tím nemá co dělat, Toono je stále stejný...aspoň někdo si umí zachovat tvář a směr..
<reagovat 
 wandalka (Občasný) - 9.2.2009 > čtenář> a ty seš kterej? Jarda?
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 18.2.2009 > Ano řada domů...ale...dnes jsem si v PC ze srandy hrál s jednou mojí velmi tuctovou fotkou a vznikl snímek, který snad budu mít jednou odvahu předložit sem k posouzení...prostě dnes už to není o technice a o tom, jak pan Sudek se svým deskáčem dokázal i několik hodin čekat na to správné světlo, ale o tom, jak je kdo zdatný v práci v různých fotošopech...akorát nevím, jestli je to dobře či nikoli...
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter