Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Osamělá z kolekce Pod povrchem
Autor: Michelle (Občasný) - publikováno 14.2.2009 (19:12:18)
další ve sbírce>

 

Do zkřehlých prstů,

v lhostejném nádražním leporelu

společných stop,

drápky únorového šera

nesmlouvavě vbodnou osamělost.

Už ani před tebou

bych

neroztála.

 

 

Z výšky budov

soustředěný výsměch plakátů

barevně hlásí

- pravděpodobnost

proměny žabáka v prince

/jako naděje,

že odpustím/

neúprosná.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář TONY - 14.2.2009 > Ahoj,taky žiju na Zemi
a slunce je teď vzdálený...
jinak se mi Tvoje věc líbí!
<reagovat 
anae (Občasný) - 15.2.2009 > slavit Valentýna nebo začít sebezpyt? .. člověk odpustí, měl by, ale vše chce čas .. tvá lehká ironie se mi líbí
Body: 5
<reagovat 
mademoiselle secret (Občasný) - 15.2.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 15.2.2009 > chce to čas sestři...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 16.2.2009 > "

."
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
smetana (Občasný) - 17.2.2009 > sestří to pofouká, já to něčim přelepim a pak se můžem pokusit přežít jeden lyžařský víkend. to bude taková hrůza, že i zhrzená a odložená, začne být zase ráda na světě.
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 19.2.2009 > Osamělost je sestrou samoty tak se jí neboj.Neúprosné je odpuštění,které prince mění v odpornou ropuchu.
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 19.2.2009 > Osamělost je sestrou samoty tak se jí neboj.Neúprosné je odpuštění,které prince mění v odpornou ropuchu.
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 19.2.2009 > Osamělost je sestrou samoty tak se jí neboj.Neúprosné je odpuštění,které prince mění v odpornou ropuchu.
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 19.2.2009 > Osamělost je sestrou samoty tak se jí neboj.Neúprosné je odpuštění,které prince mění v odpornou ropuchu.
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 19.2.2009 > Osamělost je sestrou samoty tak se jí neboj.Neúprosné je odpuštění,které prince mění v odpornou ropuchu.
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 19.2.2009 > Osamělost je sestrou samoty tak se jí neboj.Neúprosné je odpuštění,které prince mění v odpornou ropuchu.
<reagovat 
fialkova (Občasný) - 26.2.2009 >

Čas je všelék, znám to a zažila jsem, né jednou. Zase bude líp a opět vysvitne slunko .


Body: 5
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 19.2.2009 > Osamělost je sestrou samoty tak se jí neboj.Neúprosné je odpuštění,které prince mění v odpornou ropuchu.
<reagovat 
 smetana (Občasný) - 26.2.2009 > zochrova> ...tak tohle si s dovolením budu pamatovat. "neúprosné je odpuštění, které mění prince, ( já si přidám i princeznu) v odpornou ropuchu". zochorová, máš to u mě!
<reagovat 
smetana (Občasný) - 26.2.2009 > vlastně obě.
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 18.2.2009 > Není to špatný, ale dala bych 4 bodíky.
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 27.2.2009 > Naty> A já si jich vážím
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 27.2.2009 > Děkuji všem za vyjádření.
<reagovat 
smetana (Občasný) - 26.2.2009 > a to je zatím všechno???, nějaké ublížení na zdraví, úkladná klouzačka na chodníku, otrava podstrčenou větou, zapomenutý drát mezi žebry... nic?? ??
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 27.2.2009 > smetana> zatííííím.. ale neboj, různé alternativní tresty už v hlavičce mám ;)
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 2.3.2009 > Jak rytmem tanga roztančím tvou duši, kopyta koní přinesou svůj žár. Sám bílý Pegas v pikniku se zrodí, v rozkvetlém sadu  přicházíval k nám.. ,,   Tak tohle Ti vzkazuje kovboj z nekonečných plání. Nedávno jsem s ním mluvil a mám tě moc pozdravovat...
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 2.3.2009 > Bajata> No joooo, ti tví Pegasové na pikniku, to byli rošťáci ;)
<reagovat 
Vodnička (Občasný) - 9.3.2009 > Nádhera, úplně cítím ty zaseknuté drápky, jak blízké mi to je. Máš talent to tak pěkně vyjádřit a navíc jsi mladé a krásné děvče.
Body: 5
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 12.3.2009 > Vodnička> 

Moc děkuji za hodnocení, ale nepřeháněj Vodničkoooo

 


<reagovat 
smetana (Občasný) - 9.3.2009 > a co dál?? dál a dál??!! popojedem, né??
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 12.3.2009 > smetana> Heleď, a že tys toho tak v poslední době napsal!
<reagovat 
čtenář Hynek - 18.3.2009 > Čau Mončo,co je s Tebou,na icq jsem Tě už dlouho neviděl...
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 25.3.2009 > čtenář> Nooo, ani se neptej, Hynku.. Na ICQ se moc nedostanu, používám hlavně internet v mobilu.
<reagovat 
Pernath (Občasný) - 10.5.2009 >
Body: 5
<reagovat 
A.x.e.l (Občasný) - 25.2.2010 > jj
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 3 4 5 7 8 9 10 10 11 12 13 14 15 16 17 18 (19) 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter