Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Beze jména z kolekce Básně
Autor: Naty (Stálý,Redaktor) - publikováno 26.8.2002 (00:49:18), v časopise 18.9.2002

Beze jména

 

                                   Podivné neskutečno

                                   neskutečné až k nahmatání

                                   tenounce prochází poštovní schránkou

                                   mého uvnitř.

                                   Jsi celý

                                   nebo jsi jenom otázka?

                                   Zoufalý polibek prázdných doteků

                                   sevřený vzpomínkami ve strachu

                                   že tě ztratím?

                                   Dotkni se mě celý

                                   a vydechni…

                                   Podám ti rozřezanou dlaň,

                                   aby ti na rtech ulpěl pach mé krve

                                   a budu tě bičovat svými polibky

                                   až tě doženu k šílenství tichého usínaní…

                                   Potom se položím vedle tebe

                                   a budu tak dlouho,

                                   dlouho,

                                   dokud nepoznám,

                                   že tu nejsi…

 



Poznámky k tomuto příspěvku
egil (Občasný,Redaktor) - 26.8.2002 > "Jsi celý nebo jsi jen otázka?"; "...šílenství tichého usínání..." (...). Tahle se ti povedla. Líbí se mi.
Body: 5
<reagovat 
amba (Občasný) - 26.8.2002 > soulas s egilem
Body: 5
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 26.8.2002 > Taky se mi moc líbí.Ten obraz poštovní schránky mého uvnitř.
Body: 5
<reagovat 
matta (Občasný) - 30.8.2002 > No jo fakt pises senzacne! A tahle je hodne dobra!
Body: 5
<reagovat 
aq. BoBB (Občasný) - 15.10.2002 > Staci pouze zavrit oci a presvedcit se...
Body: 5
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 24.2.2003 > žasnu
Body: 5
<reagovat 
vod (Občasný) - 19.1.2004 > ta voní!, ta je!

jenom "Zoufalý polibek prázdných doteků" mi příde taková vágní lustrace slova
Body: 4
<reagovat 
g morr (Občasný) - 8.2.2005 > Milá Naty, jak já bych ocenil, kdybys vybrala těch dvacet opravdu dobrejch básniček, který v tom všem někde jsou... zdolávat osmistovky neumím a ani nemůžu...
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 8.2.2005 > g morr> 

Tohle je hřích z mých asi devatenácti. Ani se neodvažuji spočítat, jak je to vlastně staré.

A navíc mám vážné podezření, že mých 20 nej by se nejspíš neshodovalo s 20 nej podle tebe, nebo kohokoli dalšího. Ale za pokus to stojí. Výzva je výzva. Mně se nesmí říct: Děti, nestrkejte si fazole do nosu. V takovém případě vždycky za chvíli přestávám dýchat. Dobrá, urvu chvilku a vytvořím kolekci 20. Ale neslibuji, že to bude zítra. Taky mi ty osmistovky už moc nejdou.


<reagovat 
ouvej (Občasný) - 8.2.2005 > Naty, v začátcích na Totemu. :-) tahle je prožitá.
<reagovat 
g morr (Občasný) - 8.2.2005 >

Jasně, to je riziko, že to nebude mojich dvacet. Ale s tím počítám. Hlavně: courám často po Totemu... a je tu toho příliš. Na to aby se dalo číst. Pořád přemýšlím, k čemu ten Totem je a co je to za text a jak se v něm pohybovat. Jsem přesvědčenej, že se tu málo čte... a že je to z velký části zahlcením. A že třeba nově příchozí... ech, uteče, pokud nechce s námi kojit předvším své vášně grafomanské a hledat si spřízněné duše atd.

 

A tak dál. Ono to vlastně nemá nic s tímhle textem. Ten stál na začátku tý osmistovky. Vlezl jsem na ten nejnovější... a pak zmášknul číslo úplně na začátku řady (nejlevější z těch asi 4 nul, které tam jsou, vylezl jsem tady).

 

Možná to taky nemusí bejt dvacet. možná se to dá rozřezat a roztřídit jiným způsobem. Podle témat... podle tvarů... a tak. Ale prostě pořádek. Sám to na sobě někdy provedu...:)))


<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 11.2.2005 > g morr> 

Takže, na definitivním pořádku pracuju. Jde to pomalu, ale jde to. Výsledek je ovšem zatím v nedohlednu.

Chtěla jsem se dopracovat alespoň k té kolekci 20 mých nej, ale bylo to nadlidské vybrat z těch skoro sedmi set. Vyšlo to na necelých 3x20. Je to pod názvy Básně 1, Básně 2  Básně 3 (jak nápadité).  Ale je to jen provizorium, to, co mi momentálně přišlo nejlepší. I když je pravděpodobné, že obzvlášť u těch starších občas převážila nostalgie nad kvalitou.


<reagovat 
 g morr (Občasný) - 13.2.2005 > Naty> palec nahoru. a klóbrc dolu.
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 7.7.2005 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý,Redaktor)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter