Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
já a mistr světa
Autor: expert (Občasný) - publikováno 8.3.2009 (00:18:19)
Táta mi doporučil totem, by sem moh dávat ňáký fotky...a tahle s Patýsem se mi vcelku líbí...


Poznámky k tomuto příspěvku
sadaf (Občasný) - 8.3.2009 > A kdo je ten vedle Patýse? Jo aha, to jsi ty synku :-) Tož vítej na Totemu. Nebudu tě bodovat, to by nebylo fér a k narozeninám máš u mě slíbený ten foťák.
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 8.3.2009 > Vítám :) . Zredukuj si čv. očka ;) .
<reagovat 
zrcadlení (Občasný) - 8.3.2009 >
Body: 4
<reagovat 
Čtenář - 8.3.2009 > Ach jo,snad k tobě budou milosrdní,vzhledem k věku.
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 8.3.2009 > čtenář> ale fotra bych zastřelil
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 8.3.2009 > Proboha proč? :-)
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 8.3.2009 > no... :)
<reagovat 
Věza (Občasný) - 8.3.2009 > vítám
Body: 4
<reagovat 
jarkakrej (Občasný) - 9.3.2009 >
Body: 3
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 9.3.2009 >

Myslím, že budu bodovat rovnocenně vzhledem k ostatním - začínám, jelikož mám dojem že jsi nějaký plagiát a ne ten, za koho se vydáváš  , no hnus ta slova...

 

Kompozice - nelíbí, také ne pozadí, čv. oči, snad malá retuš na obličejích.


Body: 2
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 9.3.2009 > To bude reakce - uděláš mi pořádek v galerii? Do toho  !
<reagovat 
zoefakt (Občasný) - 9.3.2009 > tahle asi ne, je to jen jako uvodnik dobre, v zmysle hello to jsem ja...proc ne...ak pride potom tvorive umenie.
<reagovat 
davidhuge (Občasný) - 9.3.2009 > co to kurva je? Fotr tu vlkada rozmazle oka,synek pri prvni reakci pise kundo! Jste spadli z marsu ne borci? Takove fotky si hazte nekam na facebook nebo libko.Koho doprdele zajima Patera? Jo aha spletli jste si server? Jestli ne tak at me odstreli,protoze tohle je uz moc i na me a to jsem hodne tolerantni vuci nekterym vecem.


Omlouvam se vsem ostatnim za vulgarni slova,ale tohle me uz fakt dostalo.
Body: 1
Doporučil 
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 8.3.2009 > Dejwe, takhle ne...nebuď tady sprostý, prosím...nejdřív se podívej na tvorbu toho, kdo ti píše a pak teprve dělej závěry...ale nikdy ne tak, jako jsi to udělal Aine. Víš vůbec, jakou má tvorbu? Pak kritizuj...A že se Aine počurá? No, komu se to ještě nepovedlo :-)
<reagovat 
 čtenář buránek - 8.3.2009 > sadaf> Ty ani Tvůj syn jste nepochopili,co tím Aine myslela.Nějak se Ti ta výchova vymkla.
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 9.3.2009 > sadaf> kritizovat můžem zatím jen tuhle jednu fotku (víc toho zde není), a podle ní to vypadá, že si chlapec (nick) splet server. nebo to má být parodie na to, jak se všichni chtěj zviditelnit pomocí známých osobností, což ale zde patrné není, takže rozpaky.....
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 9.3.2009 > sadaf> ...nejdřív se podívej na tvorbu toho, kdo ti píše a pak teprve dělej závěry... tim chces rict ze kdyz ti napise nejaky laik ze je to hrozna fotka tak mu nebudes verit,ale kdyby to napsal Saudek tak jo?
<reagovat 
ich (Občasný) - 9.3.2009 > tohle je opravdu na jiný server - jak dílem, tak reakcí pana experta....
<reagovat 
ariel (Občasný) - 9.3.2009 >
Body: 1
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 10.3.2009 > Jenom tak pro vysvětlení. Syn prostě moc fandí kladenskému hokeji a Patýs je pro něj Pan někdo. Budiž. Bohužel s tou výchovou je to trošku jinak, ne že by se mi vymkla, ale prostě od jeho tří let nejsme spolu a on mě má spíše za kámoše. Dnes jsme spolu hovořili telefonicky a zkusil jsem mu vysvětlit, že hrubostí a vulgarismy si tady nikoho nezíská. Já jenom, když jsme se vraceli z toho zápasu, mimo řečí jsem Dejvovi doporučil TOTEM. Chyba? Nevím, nedokážu posoudit. Chci jen, aby poznal, že na internetu nejsou jenom takové sračkové (pardon) servery, jaké inzerují různé pochybné společnosti. Já taky vím, že ta fotka není ničím unikátní, ale jeho radost z ní prostě byla natolik veliká, že jsem mu prostě totem doporučil a hotovo. Bohužel nemůže být synek pořád se mnou a tak další jeho působení na totemu bude žít vlastním životem jeho nicku expert a já se ho nebudu zastávat, ani ho chválit či kritizovat. Budu mu jenom dle svých skromných možností pomáhat.
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 10.3.2009 > sadaf> uvedl se spatne! Vychova mi je jedno. A jedine co mi vadi je kdyz tenhle server plni podle me blbostma,jako je fotka s paterou.
<reagovat 
expert (Občasný) - 10.3.2009 > vyte co?Ja tu koncim stejne je to na hovno adresa,pic...
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 10.3.2009 > expert> konecne...
<reagovat 
 expert (Občasný) - 11.3.2009 > davidhuge> hele ty me taky neser a fotka s patysem neni blbost!
<reagovat 
čtenář ex - 11.3.2009 > jo a příště takový šílenosti posílej prosím sem: http://www.super.cz/svet-celebrit/chyt-celebritu/
<reagovat 
SatyamJ (Stálý) - 9.3.2009 > tato foto nie je nicim zaujimava pre verejnost - viac snad autorove slova, ktore hovoria o nezrelosti. taketo fotky by mali ostat lezat v domacom albume. ani naznak nejakej tvorivosti..
<reagovat 
 expert (Občasný) - 10.3.2009 > SatyamJ> kdyz uz mas nejakou pripominku,tak mi to napis prosim te cesky...
<reagovat 
 čtenář ex - 11.3.2009 > expert> to nerozumíš slovensky? vždyť ta slovenština je skoro víc čeština než jazyk tvejch komentů blbečku :-)
<reagovat 
 expert (Občasný) - 11.3.2009 > čtenář> hele uklidni se nebo te sejmu jasny?

<reagovat 
Aine (Občasný) - 8.3.2009 > se asi počůrám smíchy :-) táta ti doporučil totem, no vcelku odvaha
Doporučil 
<reagovat 
 expert (Občasný) - 8.3.2009 > Aine> hele ty kundo co je na tom spatnyho?povidam ti neser me a na me fotky teda nelez jasny?
<reagovat 
 kretén TOTEMu (Občasný) - 9.3.2009 > expert> Si ta slova úpřeber znovu, jo a pak vyskakuj - fuj, to ses teda uvedl. Snad přestanu věřit, že jsi to "mládě" na foto  !
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 9.3.2009 > expert> nic, mě to baví, jen pokračuj
<reagovat 
 expert (Občasný) - 10.3.2009 > JARO> hele ty k**** ty me taky nak extra neser a kdyz uz mi bude spsat tak cesky jasny!
<reagovat 
 expert (Občasný) - 10.3.2009 > JARO> ja se muzu uvadet jak chci!!
<reagovat 
 kretén TOTEMu (Občasný) - 14.3.2009 > expert> Mlask  !
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 8.3.2009 > Aine :-) proč? Ono...ale to je dlouhé vyprávění, ale co jsem prožil osobně s mnoha autory z Totemu při akcích v Praze...myslím, že Totem je dobrá volba pro někoho, koho mám tedy samosebou rád a hlavně si myslím, že ty jeho fotečky (které tu zatím nejsou) z mobilku, který má (zatím) jako fotoaparát, mají něco do sebe...jak říkám, to by bylo na dlouhou debatu, a to nepíši jenom proto, že je to můj syn...Hezký večer :-)
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 9.4.2009 > sadaf> co kdybys mu teda raděj pořídil pořádnej foťák než ho vyšleš do světa vystavovat fotky he?
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 9.4.2009 > To fotil mým :-)) He :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter