Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jj "emo"
Autor: zrcadlení (Občasný) - publikováno 7.3.2009 (00:24:40)


Poznámky k tomuto příspěvku
kate.... (Občasný) - 7.3.2009 > to me pride docela hloupy neco napodobovat
Body: 4
<reagovat 
Věza (Občasný) - 7.3.2009 >
Body: 4
<reagovat 
blode (Občasný) - 7.3.2009 >
Body: 1
<reagovat 
jarkakrej (Občasný) - 7.3.2009 > Má krásné ruce (neva,že obě levé)krásná ústa a zubiště ,kukadla  jako zrcadla...no nedej za 5 bodíků!
Body: 5
<reagovat 
 zrcadlení (Občasný) - 7.3.2009 > jarkakrej> To myslíš ironicky?Nějak jste všechny zapomněly,že o kritiku nestojím.Jen vystavuju.
<reagovat 
Aine (Občasný) - 7.3.2009 > holky blbnou... fotka je to docela vydařená, takovou bych taky chtěla mít v albu z dob, kdy jsem byla mladá, třeba v jiném stylu, ne rovnou emo, nevidím na té fotce nic tak strašného, aby to muselo být za jedna a ještě s hvězdičkou
Body: 5
<reagovat 
 zrcadlení (Občasný) - 7.3.2009 > Aine> Díky!Je to tak!Kravily sme!
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 7.3.2009 > bezobsažné a tuctové
Body: 1
<reagovat 
 čtenář Kadavý - 7.3.2009 > Janele z Liků> Bezobsažné a tuctové jen Janelky z Lilků! Já v tom vidím víc,ale jsem chlap, tak jsem u téhle fotky ve výhodě!Prostě vidím krásnou holku,která se ve své mladické rozpustilosti stylizuje v to(emo),kam Ty už nemáš přístup!Tak se s tím smiř.Promiň,že se kvůli občasným návštěvám v Totemu nemíním zaregistrovat.
<reagovat 
 zrcadlení (Občasný) - 7.3.2009 > Janele z Liků> Jsi tak jednoduchá!Stručná a srozumitelná!Díky,vemu si z tebe příklad!
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 7.3.2009 > čtenář> pane Kadavý...ale tady nejde o emo, je jedno jaký zaujímají slečny na fotografii styl..jde o to, že ta fotka je naprosto o ničem, nicneříkající, prázdná...
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 7.3.2009 > zrcadlení> Já a jednoduchá (dovolte mi se zasmát),ne snad v poměru k Vám? Milá paní, víte vy vůbec, kdy vlastně vznikla emo kultura, tedy především kultura hudební? Daleko dřív, než tu byla ta pseudo móda současných, "životem těžce stižených a nudou depresivních" dospívajících dítek s černými nehty, černo růžovou kombinací a podmalovanýma očima.To co jste zvěčnila hledáčkem svého fotoaparátu je rutinní záznam, který potkáváme na každém kroku. Viz lidé.cz, kategorie dospívající.
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 7.3.2009 > čtenář> Prý kam já nemám vstup! checht
<reagovat 
 čtenář Kadavý - 7.3.2009 > mmiiaa> Když ve "Vrásce je krása"(fotka Tvé babky),tak v rozdováděném mládí je také krása.Zatím holt bez té vrásky.Ale pro mě mládí je krásné.Z té fotky vyvěrá energie.Z fotky Tvé babka zase zklidnění.Pro mě jsou na stejné úrovni.
<reagovat 
 čtenář Kadavý - 7.3.2009 > mmiiaa> Když ve "Vrásce je krása"(fotka Tvé babky),tak v rozdováděném mládí je také krása.Zatím holt bez té vrásky.Ale pro mě mládí je krásné.Z té fotky vyvěrá energie.Z fotky Tvé babka zase zklidnění.Pro mě jsou na stejné úrovni.
<reagovat 
vidlak (Občasný) - 7.3.2009 >
Body: 1
<reagovat 
JDiviš (Občasný) - 7.3.2009 > toaletní příspěvek, totalitní hodnocení - s hnojem hned
Body: 1
<reagovat 
mmiiaa (Občasný) - 7.3.2009 > s prominutím, ale jinak to nazvat nemůžu: nehorázná sračka...
Body: 1
<reagovat 
 zrcadlení (Občasný) - 7.3.2009 > mmiiaa> Nebuď zakyslá!Nehoráznou sračku si představuju jinak.
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 7.3.2009 > zrcadlení> já ale nemluvím za Tebe, nýbrž za sebe...já si ji představuji takhle..ale přiznávám, že když odkysnu, tak to jde brát i s humorem a hned se mi fotka líbí víc...
<reagovat 
anae (Občasný) - 7.3.2009 > já chci vidět krev! když už, tak už :-D
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 7.3.2009 > hezky si tu povídáte, hihi

tak já sem prdnu tu jedničku s hvězdičkou a upaluju zase dál
Body: 1
<reagovat 
bída (Občasný) - 7.3.2009 > :-D
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 7.3.2009 > Můj nick je zcela jednoduchý Janele z Liků, v plné verzi Janele z Liků, zvyků vzlyků (ha,ha), nebudu se již opakovat co označuje Liků. Je to jedno z nejjemnějších citoslovcí, jakápak ostrost.
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 7.3.2009 > Kdyby zrcadlení nestálo o kritiku, "jen vystavovalo", tak jí mohou být nějaké naše komentáře u *, ale jaksi si přizvala sráče Kadavého (pokud jím není ona sama), aby jí tu zcela subjektivní a fotoalbovou matlaninu pomohl uhájit. Jediné,co tu fotku dělá snesitelnou je její sépiové zabarvení.
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 7.3.2009 > Janele z Liků> vím, že se zase cpu do něčeho, co mi může být u hvězdičky, ale tohle fakt trochu přeháníš - dej si jedničku, na to máš právo, i máš právo si myslet, že je to bezobsažné a o ničem, ale nazývat někoho sráčem - ty jseš fakt paranoidní, stejně jako pablo - i já si tu občas vyslechnu, že jsem ten a tamten anonym - je to absolutně nespravedlivé osočení, ten člověk NEMÁ jakoukoliv šanci dokázat, že to tak není. A jak si teda zrcadlení přizvalo "sráče" kadavého? napsala mu - pomoc, oni mě bijou? Když tu někdo vystavuje, a má věc, která dejme tomu i víří vody - jakože takovéhle emo dívky v objetí - hned plivneš a DOST zle - přestaň se navážet do autorů nebo se pak nediv, že občas taky něco schytáš nazpátek - a svou paranoiu si nech pro sebe - to, co děláš, je čistokrevná pomluva smíšená s dost obhroublou mluvou andílku
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 7.3.2009 > Janele z Liků> A co na to říká šprot Emu, a Ema s mísou? Mele mladé maso, Ema solí - máme hodně přesoleného a mladého masa.
<reagovat 
 zrcadlení (Občasný) - 7.3.2009 > Janele z Liků> Ale to by tu nebylo tolik emo,emo,emocí!Beru zpět jednoduchou,budete naopak hodně komplikovaná a složitá.A podle toho,jak odsuzujete mladý inklinující k emo,tak už asi i hodně postarší a nebo mladá-stará.
<reagovat 
 skold (Občasný) - 7.3.2009 > Aine> Ty a spol jste sráči, to je bez diskuze. Problém naneštěstí tkví v tom, že když nějak popíšu proč ti sráči jste, nepochopíte to. To, že si přikráčíte s jakýmsi krédem nedotknutelnosti, je smutné, ale já jsem prostě naprosto divišovsky přesvedčený, že zdejší klima výtvarného prostředí je ve sračkách, do kterých je právě dostávaj lidi, bez estetických návyků, jako právě ty, věza, tadytohle mdlé zrcadlení atd. O poezii nemluvím, protože tam jsou sráči už dávno. Tyhle romantistické komentáře prostě už dávno neletí. Sráč ke sráči sedá a kouzelné slůvko je drtikol!
Body: 1
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 7.3.2009 > Aine> Zareagovala jsem pouze následně "na označení mě za jednoduchou", jen proto, že mě to zkrátka neoslovilo? Hned mě musel někdo zase častovat "z Lilků", zdá se mi to nízké-osobní útoky, když jde o dílo. Zrcadlení si protiřečí, na kritice ji sakra záleží, ikdyž poukazuje na to, že jen prý vystavuje. Viz ostrost jejich reakcí. Já se do autorky nenavážela prvně jako do osobnosti, ale ona tu potřebu jako reakci mě na dílo-měla.
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 7.3.2009 > zrcadlení> Je mi 24 a emo/scremo poslouchám snad nejraději, ale na toto "rádoby emo" s lebičkami na čelence jsem alergická, to je celé. Emotionalní, správně!, nikoliv afekt dvou zmalovaných vampírek, pro které je to celé jen hra, sexy pózička pro paní za foťákem, která je zřejmě maminkou nebo babičkou?.
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 7.3.2009 > Karel M. a Skold> souhlasím s tebou, i když jsme si spolu do oka dvakrát nepadli - a s tím "Divišem" jsi mě potěšil - ve sračkách to zde je, včetně mé poesie - přiznání je polehčující okolnost, a to myslím naprosto vážně
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 7.3.2009 > Karel M. a Skold> jaký já a spol.? Já nemám žádnou grupu, co si sakra myslíš? Nemám estetické návyky, ani je nechci mít, to máš pravdu. Ale nechápu to s tím krédem nedotknutelnosti - já něco takovýho mám? Buď si divišovsky přesvědčený o čem chceš a jestli ti tolik leží na srdci, aby tvé určitě pečlivě kultivované estetické cítění neutrpělo žádnou újmu, choď si na výstavy velkého umění. Tyhle stránky jsou volný, já to tak beru a tak sem dávám i různý pokusy - někdy to zabere, někdy ne. Už tu mám skupinku nepřátel jedničkářů - je to volný, ať si - zakázat jim nemůžu nic. Jestli chceš rozhodovat o lidech a jejich úrovni, usměrńovat je v myšlení a projevu, dej se na nějaký uvolňující cvičení, třeba odjede i ten drtikol co tě trpí
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 7.3.2009 > Janele z Liků> jo, je fakt, že jsi taky docela oblíbený terč, celkově tady řádí sprostota, nenech se vždycky strhnout
<reagovat 
 zrcadlení (Občasný) - 8.3.2009 > Janele z Liků> zombie
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 7.3.2009 > Aine> Snažím se pozdržet svou od přirozenosti horkou krev, to by zde jinak lítalo, kdybych ty emoce pustila ven přes sklo. Já si už na Janele z Lilků zvykla i na Jahehe a jiné varianty. Jedno zda zeleninová, či Jů a Hele.Ale vývod typu:---já ti napíšu , že to postrádá mimo povrchní vjem hloubku a "ty" mě nazveš jednoduchou, pročerta, kde jsme? To jsou pocity bez argumentů. Není nic jednoduššího než deformovat můj nick.
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 7.3.2009 > Janele z Liků> no abysme se tady zase nějak nemýlily - můžem rozebrat ty nicky jako takový - za předpokladu, že lidé si za nickem vždycky vybaví svou představu daného člověka skrývajícím se za tím nickem, musíme být obě fakt napřesdržku :-)
vem si, že máš ikonku, snímanou zespodu - vzhledem k tomu, že jsi mladá, to vypadá že snad jsi z kamene a cítíš se povýšená - tím pádem už provokuješ, navíc jsi dost přísná osoba, tím to jenom umocňuješ - a hádáš se furt jak lítá saň, --- to všechno vede k tomu, že máš dost často s někým konflikt, což tě zpětně štve a roste v tobě napětí.. a pak najednou vypadne slovo sráč, no tfujtajxl janele - že lidé komolí tvůj nick, když je tak proklatě složitý, je zase jednoduché

no vidíš a já vypadám jak ledová mumie z profilu, tak se asi taky občas zbytečně divím :-)
<reagovat 
wizigot (Občasný) - 8.3.2009 > DRAKULA......
Body: 3
<reagovat 
sédy (Občasný) - 10.3.2009 >
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter