Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
dnešní
Autor: pořezaná_sluncem (Občasný) - publikováno 8.3.2009 (14:09:04)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
pablo (Občasný) - 8.3.2009 > líbí se mi.ty stromy sou skvělé. / znám to místo? /. jinak zdravím...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 8.3.2009 > pablo> ahoj, myslím, že spíš asi neznáš.
<reagovat 
 pablo (Občasný) - 8.3.2009 > pořezaná_sluncem> takové zákoutí. bavilo tě kreslit ten nepořádek tam vlvo, viď ? / stejně jako to listí v tý vodě, jak si mi jednou ukazovala.. /
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 8.3.2009 > pablo>  bylo tam zvláštní světlo dneska.. po dlouhé době (možná venku poprvé) jsem vnímala světelné věci víc než věci..
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 8.3.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 8.3.2009 >
Body: 5
<reagovat 
hloupy ivan (Občasný) - 8.3.2009 > Zrovna dneska jsem byl na vycházce v místech docela podobných...takhle pěkná kresba z toho ale není žádná .) Možná by se mi víc líbilo, kdyby vlevo nezela ta prázdnota.
Body: 5
<reagovat 
butch (Občasný) - 8.3.2009 >
Doporučil 
<reagovat 
Aine (Občasný) - 8.3.2009 > fakt umíš, se musí nechat
Body: 5
<reagovat 
zelenoočka (Občasný) - 8.3.2009 >
Body: 5
<reagovat 
JDiviš (Občasný) - 8.3.2009 > holt, na takové se musí studovat, taková ruka nenaroste
Doporučil 
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 8.3.2009 > Buran> to si nemyslím, není to pravda..
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 8.3.2009 > pořezaná_sluncem> pravda je, že ruka roste od ramene, o rameno ve spánku opírá se hlava - svůj svému, poklona
<reagovat 
jxr (Občasný) - 8.3.2009 > ...myslím, že v tomto případě ruka taková opravdu vyrostla...skvělá kresba jako všechny...není ta budova náhodou...pekárna? stará pekárna?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
pelvis (Občasný) - 8.3.2009 > hezká kresba, zvláště stromy)
Doporučil 
<reagovat 
zabicka (Občasný) - 8.3.2009 > hezke moc
Body: 5
<reagovat 
SatyamJ (Stálý) - 8.3.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 8.3.2009 >
Body: 5
<reagovat 
JaBu (Občasný) - 8.3.2009 > S tímhle se člověk musí narodit, né že ne. Je to opravdu krása.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jarkakrej (Občasný) - 8.3.2009 >
Body: 5
<reagovat 
blode (Občasný) - 9.3.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Uther Pendragon (Občasný) - 9.3.2009 >
Body: 5
<reagovat 
uran (Občasný) - 9.3.2009 > krasne
Doporučil 
<reagovat 
Mima (Občasný) - 9.3.2009 >
Body: 5
<reagovat 
BELA1 (Občasný) - 9.3.2009 > opravdu moc krásné..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Dani (Občasný) - 9.3.2009 >
Body: 5
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 10.3.2009 >  
<reagovat 
bída (Občasný) - 11.3.2009 >
Body: 5
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 14.3.2009 > To není jen ruka, aj vidět musíš krásně, ta realita tak pěkná určitě není.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Regio (Občasný) - 14.3.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
viktor peří (Občasný) - 15.3.2009 > Vědět,kde ubrat a naopak kde přidat,ta atmosféra,ten cit pro ni...Dlouho jsem neviděl něco tak líbivého!:)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 15.3.2009 > bylo by to spíš na diskuzi.. je to obrázek, pro tebe, wandalko, jen tak, snad pro radost.. vkládám ho sem s otázkou, zda i tady to zde, je pro Tebe jen suché konstatování...

<reagovat 
wandalka (Občasný) - 15.3.2009 > mnoho povyku pro nic....kreslit umíš, to ano...ale jestli mi ten obrázek něco přinesl...asi jenom suché konstatování, že je....chybí mi v tom fantazie
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 15.3.2009 > wandalka> aniž bych se jakkoliv povyšovala, pohrdám názorem Tvým i názorem viktora peří.. vysvětlit to pohrdání umím, ale zdá se mi to zbytečné činit.. snad je to tím, že vidíme smysl věcí každá v něčem jiném... já jsem dost prostej, jednoduchej člověk..
<reagovat 
 pablo (Občasný) - 15.3.2009 > wandalka> To víš, každýmu nejde jako Tobě. Ty seš asi strašně složitá osobnost, co na tom, že je někdo prostý ? ach ano, to je málo, zobrazit jen to, co je, a nepřidávat si k tomu nic. To je fakt tak málo ?
<reagovat 
 viktor peří (Občasný) - 15.3.2009 > pořezaná_sluncem> Vidíš a mě to zbytečné nepříjde. Rád bych věděl, co tě donutilo po mé upřímné pochvale tvé kresby použít tak nepochopitelné a silné slovo. Víš, je nás tu dost a každý tu máme někoho, kdo nám je buď sympatický nebo naopak. Nebo snad nemusíme souhlasit s nečím projevem..to už je fuk. Já osobně tu také jednoho mám. Je to Pablo. Ale i přes jiný pohled na věc vím, že výborně maluje, že ho to baví a v životě bych si nedovolil něco osobnějšího. Baví mne pozorovat, jak roste jeho jistota v tazích štětce, kvalita projevu i samotné sebevědomí. A když kritizuje mé obrazy, já si toho i tak vážim...proto je tu prezentuji. Pohrdat názorem někoho jiného, veřejně to napsat je právo každého i když je to silná káva....avšak nevysvětlit proč tak činíš a popsat to zbytečností je trapné a z tebe, ač jsi jakkoliv šikovná a to jsi...z tebe to dělá jen obyčejnou pozérku.
<reagovat 
 pablo (Občasný) - 15.3.2009 > pořezaná_sluncem> To Víš, tady na totemu musí být všechno co nejvíce hezké, a nebo mít nejhlubší možnou myšlenku, jinak tady nepochodíš...


nic si z toho nedělej...
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 15.3.2009 > pablo> ale tak to není, mrzí mě, že jsem s tím začínala.. všechno je jinak.. tahle perokresba vážně není žádné velké dílo, i proto jsem ji zařadila do kategorie kresby, skici.. nemám téměř žádné výtvarné ambice.. příčí se mi tu skicu tak rozebírat. je to pro všechny zúčastněné ztráta času..
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 15.3.2009 > viktor peří> aha. nebylo v tom nic osobního. chtěla jsem jenom nějak slušně a nezaujatě vyjádřit, že nerozumím tvému ani vandalčině pohledu na věc.. aniž by vaše pohledy tedy musely mít něco společného.. bylo to jen takové mé postesknutí, vlastní, že jedno jest, zdali mi tu kresbu ty chválíš a ona haní, že vám ani jednomu prostě nerozumím..
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 15.3.2009 > pablo> já si to nemyslím, že tu všechno musí být c onejvíc hezké nebo mít nehlubší možnou myšlenku jinak tu člověk nepochodí.. tedy protože si to nemyslím, tak si z toho nic nedělám...
<reagovat 
 viktor peří (Občasný) - 15.3.2009 > pořezaná_sluncem> Nerozumět něčemu, nebo snad slušně a nezaujatě vyjádřit cokoli tím slovem bylo hloupé. Ale to už jsem ti napsal. Pokusím se ti vysvětlit tedy, co mne přimělo napsat onu výše zmíněnou pochvalu. Ta kresba je krásná a povedená. Ty kontrasty v síle tahů, rozdělení detailů, světla...na jedné straně hrubá syrovost, na druhé precizní a možná i nechtěná jemnost..to celé dohromady dělá tu kresbu v mých očích dokonalou. To je vše. Prostě se mi líbí..tedy na rozdíl od té tvé předchozí reakce.:))
<reagovat 
viktor peří (Občasný) - 15.3.2009 > ...tak to je výzva wandalko:)
<reagovat 
JDiviš (Občasný) - 15.3.2009 > "důslednou obhajobou a vysvětlováním pokoříme i sebelepší práci"
<reagovat 
Ozka (Občasný) - 15.3.2009 >
Body: 5
<reagovat 
magnet (Občasný) - 16.3.2009 > dobré
<reagovat 
Koda (Občasný) - 22.3.2009 >
Body: 5
<reagovat 
masox (Občasný) - 28.3.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
gerbera (Občasný) - 3.5.2009 >
Body: 5
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 4.5.2009 > čisté, vzdušné, krásné
Doporučil 
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 4.5.2009 > čisté, vzdušné, krásné
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter