Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
další pokus pastelem
Autor: Pidi (Občasný) - publikováno 10.3.2009 (23:44:42)
A3


Poznámky k tomuto příspěvku
Sallybill (Občasný) - 10.3.2009 > dobrej  výraz
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
viktor peří (Občasný) - 11.3.2009 > Povedené..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
JaBu (Občasný) - 11.3.2009 > To je bomba práce
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
magnet (Občasný) - 11.3.2009 > pěkné..
<reagovat 
jarkakrej (Občasný) - 11.3.2009 >

Moc líbí...jaká je,prosím,barva papíru?


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Pidi (Občasný) - 11.3.2009 > jarkakrej> Děkuji, barva papíru je cihlová.
<reagovat 
Rafana (Občasný) - 11.3.2009 > Moc se mi líbí pojetí Tvých věcí. Zdravím. R.
Body: 5
<reagovat 
 Pidi (Občasný) - 11.3.2009 > Rafana> Tak to mě opravdu těší, pořád mám totiž pocit, že spíš tápu. Děkuji za vzpruhu :)
<reagovat 
Mima (Občasný) - 11.3.2009 > fajn, uvolněné technicky, živost výrazu
Body: 5
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 11.3.2009 > hmm... líbí
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
nohome (Občasný) - 11.3.2009 > !!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ewinn (Občasný) - 11.3.2009 > krásné, živé......paráda
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
zrcadlení (Občasný) - 11.3.2009 >
Body: 5
<reagovat 
mmiiaa (Občasný) - 11.3.2009 > cítím, jako by tu byla se mnou...velmi živé a citlivé..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
bída (Občasný) - 11.3.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 11.3.2009 > líbí
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hloupy ivan (Občasný) - 11.3.2009 >
Body: 1
<reagovat 
Kadavý (Občasný) - 12.3.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Sanderiana (Občasný) - 12.3.2009 >
Body: 5
<reagovat 
hloupy ivan (Občasný) - 11.3.2009 > Ach vždyť je to hrůzné :l ovšem musím přiznat, že mi dělá velké potíže formulovat, co mne na tom obrázku tak odpuzuje. Provedení vlasů, barvy, oči a ústa nejsou to hlavní.
<reagovat 
 Couperfield (Občasný) - 12.3.2009 > hloupy ivan> mně se to líbí, tebeto odpuzuje, mě to... zneklidňuje. Umění je od toho aby vytvořilo polaritu :-).
Body: 5
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 12.3.2009 > Couperfield> Málo je toho, co by nevytvářelo polaritu, aspoň je-li to uchopeno jazykem (čti: řečí). Polarita umění nedělá.
<reagovat 
hairsprayking (Občasný) - 12.3.2009 > dobre to je, studuj ale vic hru svetla a stinu
<reagovat 
 Pidi (Občasný) - 12.3.2009 > hairsprayking> děkuji za radu
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 13.3.2009 > já bych to tak do těch nimrodetailů nerozebírala...taky může ještě existovat skupina, která prostě kresbou vyjadřuje svoje pocity, dává do toho co má...mně se líbí, jak jsi to vyjádřila....líbila se ti fotka, tak jsi "popadla" pastely a bylo to...vůbec bych nijak tyhle pohnutky nepodceňovala....spíš naopak....vyjádřila jsi tím svůj nejniternější pocit....není podle mne nutné se zařazovat do nějaké ze skupin, které tu vymezila jawka...jde o to, vymezit sebe a ne, zařadit se "někam"...a co se týká mne, ve mně ten obrázek také vyvolává pocity....to je důležité...můžu říct, že se mi to líbí..prostě ten obrázek ve mně vyvolává pocit, který je mi příjemný....a úplně stejně můžu chápat pabla, který jasně nedokáže popsat, co mu na tom přesně vadí, ale to je zase pocit jeho......a s tím myslím asi tak nějak pracuju já....
Body: 5
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 13.3.2009 > (obrázek se mi nelíbí.. myslím, že by se mi nelíbila ani ta výchozí fotka, která zrovna Tebe zaujala..)
<reagovat 
pablo (Občasný) - 12.3.2009 > strašné. umělé z fota zřejmé. Taky mě dělá potíže, sepsat, co mě na tom tak vadí, odpuzuje.
Body: 1
<reagovat 
 Pidi (Občasný) - 12.3.2009 > pablo> To je škoda, že nedokážeš popsat, co tě na tom odpuzuje, docela by mě to zajímalo. Protože je pravda, že celkové hodnocení tohoto mého příspěvku mě dost překvapilo, nečekala jsem takové extrémy, mě to přijde celkem normální, nic extra, tedy vesmyslu ani extra dobré ani špatné.
<reagovat 
 jawka (Občasný) - 12.3.2009 > papillon> ja ti poviem čo ich odpudzuje asi najviac fakt že je to robené podľa fotografie - je to evidentné ( ide o to že aj podľa fotografie môžeš urobiť zaujímavý obraz len ti ta fotografia musí slúžiť len čosi ako východzí bod) inač to bude vždy pôsobiť umelo a trochu násilne , tento portrét od teba je evidentne podľa fotografie ale nepôsobí až tak neuveriteľne umelo ako iné ale to bude aj tým že si použila pastel, ale vo všeobecnosti ostáva to že je to len portrét podľa fotografie bez hlbšej podstaty a teda pôsobí tak trochu umelo a násilne
<reagovat 
 Dani (Občasný) - 12.3.2009 > jawka> Naprostý souhlas.

<reagovat 
 Pidi (Občasný) - 12.3.2009 > jawka> Děkuji za komentář a radu. To jsem si přesně myslela. Chápu, že pro někoho je to nepřekonatelný problém. Já to ale beru tak, že se učím a zkouším si práci s tím daným materiálem, považuji to spíš za sudii. I v tomhle případě je to špatně? Konkrétně o tomhle obrázku jsem vůbec nepřemýšlela, nechtěla jsem tím nic vyjadřovat nebo tomu dávat hlubší podstatu, líbila se mi fotka, tak jsem popadla pastely a bylo to, nesnažila jsem se nijak skrývat fakt, že je to podle fotografie. Myslíš, že bych tento přístup měla změnit?
<reagovat 
 jawka (Občasný) - 12.3.2009 > papillon> ja som ti len objasnila podstatu hodnotenia niektorých ľudí, všetko záleží len na tebe samej čo vlastne chceš, ak si chceš kresliť ľubivé obrázky tak pokojne pokračuj takto, ak ti ide o viac tak trenuj kresbu na živých modeloch, ak chceš používať fotografie ako predlohu pokojne ale snaž sa o interpretáciu tej fotografie a nie o kresliarsku onaniu, to samozrejme v prípade že ti ide o viac ako iba o kreslenie, ako to povedať vieš na toteme sú skupiny ľudí jednu skupinu tvoria úplní laici, druhú skupinu tvoria technicky zruční kresliari, ktorým však chýba hlbšia podstata v ich tvorbe( resp. zatiaľ vpodstate ešte žiadnu nemajú) tretiu skupinu tvoria povedzme odborníci ktorý sú po technickej a kresliarskej stránke zručný a nechýba ani bohatá kreatívna myseľ a ich tvorba je v čomsi inovatívna, potom je tu ďalšia skupina ktorej do istej miery ešte trochu chýba kresliarská zručnosť, ktorú by mali doladiť ale ich vlastná tvorba je kreatívna a inovatívna, no potom tu máme skupinku odborníkov ktorí sice vedia ale ich tvorba upadá a je o opakovaní sa a teda neprinášajú už nič nové ale sú pre totem bohovia, no a potom samozrejme ako všade je tu skupinka "odborníkov" ktorí všade boli všetko videli a všetko vedia v preklade ale nemajú šajnu o ničom takže takto je len na tebe ku ktorej skupinke sa pridáš :)
<reagovat 
 Pidi (Občasný) - 12.3.2009 > jawka> 

Myslím, že se v tomhle hodně potácím, tak uvidíme, jak a kam se z toho nakonec vymotám :-) Díky


<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 13.3.2009 > jawka> (: Zajímalo by mne, jawko, kam mne řadíš... autorovi: Myslím, že Jawka má pravdu v tom, že jestli to myslíš jen trochu vážně, měla bys opustit obkreslování fotografie a kreslit naživo, (nebo jen po pazměti) - totiž ta fotografie, ona servíruje už nějakou interpretaci skutečnosti, kterou si často neuvědomujeme. Pak vlastně není místo pro kresbu, není důvod kreslit. O to hůř, je-li fotografie už nějak zvlášť, sama o sobě emocionálně působivá. Barvy bych ze začátku omezil a snažil se v tvaru i (případně) v té barvě co nejvíc vycházet z viděného či pamatovaného, nebo (ale hluboce) cítěného: jen, u Boha, ne z toho, "co by tam tak sedlo".
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 13.3.2009 > jawka> myslíš, že opakování se (sebe) nepřináší nic nového?
<reagovat 
 pablo (Občasný) - 13.3.2009 > hloupy ivan> ještě bych doplnil, že fotografie nemá prostor, vůbec žádný, tedy spíš - jiný, "umělý". A kdo chce dělat z fotografie, musí mít schopnosti a zručnost dobrého kreslíře, myslím, teda, že potom lze, i spolupracovat s fotkou...
<reagovat 
 jawka (Občasný) - 14.3.2009 > pořezaná_sluncem> možno pre autora samotného aj ano ale pre pozorovateľa sa to v niektorých prípadoch stáva už nudou
<reagovat 
 jawka (Občasný) - 14.3.2009 > hloupy ivan> heh na to ti spokojne odpoviem patríš pre mňa do tej podľa môjho názoru najmenej početnej skupiny na toteme takže odborník kresliarsky a technicky zručný ktorého tvorba je kreatívna a v čomsi inovatívna :)možno toto moje zhodnotenie a škatuľkovanie ľudí na toteme je pre niekoho priostré ale sledujem to už roky no a posledný rok sa mi to tak nejako vykryštalizovalo takže pokojne ti pre každú skupinku dám aj konkrétny príklad autora:)
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 15.3.2009 > jawka> No to mi lichotí - i když, sekla ses. Jsem prachsprostej amatér, dokonce ani LŠU jsem v tom směru neabsolvoval. Tak trochu jsem chtěl vyzkoumat, jak se Ti to zařazování daří .) a pak, skutečně mne zajímalo, kam podle Tebe patřím. Ty kategorie, v nějakém smyslu nezpochybňuji. Už se tu pohybuji dost dlouho na to, abych o jejich platnosti dobře věděl. Taky mám pocit, že se hodně mění jejich vzájemné proporce, že začínají dominovat některé, které by dle mého měly být spíš okrajové. Myslím, že bývaly okrajovější.
<reagovat 
 PanNikdo (Občasný) - 16.3.2009 > jawka> Já bych rád viděl příklady autorů:) vytvořil jsem si něco podobného tak by mě zajímal tvůj pohled
<reagovat 
 jawka (Občasný) - 15.3.2009 > hloupy ivan> nuž myslím že odborníka nekvalifikujú len ukončené školy ale asi bude potom nesprávne slovné pomenovanie odborní lež zjednodušila som to, jednoducho povedané podstatná je práca a ta tvoja je technicky atd zvládnutá na úrovni odborníka a nepotrebuješ na to školy ktoré byťa do toho kvalifikovali
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 15.3.2009 > jawka> Přeháníš. Kdyby to tak bylo, bylo by to hodně smutné. Profesionální výtvarník by pak v každém druhém díle bojoval se zvládnutím základů techniky, s perspektivou, s anatomií - tu a tam prostě prchal před příliš silným odporem, uhýbal - v každém jeho druhém díle by to bylo více-méně znát. To tak snad přece není.) Aspoň doufám. U mne to tak je. A přece jsem rád, že mám ještě druhé já i když pro něj na tohle výtvarné individuum dost nezbývá.
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 17.3.2009 > Možná - ufff, snad se zase nerozvine diskuze o kýči :( ...
Body: 3
<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 17.3.2009 > Hm, moc pěkné
Doporučil 
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 17.3.2009 > Zdá se mi dost "vyumělkovaně nepřirozené", jako ze "sladkých" amerických filmů. Snad mě nezabiješ - ale mě to nějak odpuzuje a že na kýč mám nos...
<reagovat 
 Pidi (Občasný) - 17.3.2009 > JARO> nezabiju, čekala jsem to :-)
<reagovat 
BELA1 (Občasný) - 17.3.2009 > krásné..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
svůj (Občasný) - 17.3.2009 > bohužel tenhle líbivej obrázek podobný tisícům je jakýmsi ukazatelem úrovně tohoto kdysy docela dobrého časopisu. tenhle obrázek a lakmusovej papírek pro vás. poplácáním se vzájemně po zádech jak jste dobří. mimochodem, provedení a technika se mi velice líbí, ale to nevypovídá vůbec nic o ubohosti v jakých si libujeme navzájem
<reagovat 
Mira (Občasný) - 19.3.2009 > ne...běž na to jinak
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 27.3.2009 > "

."
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter