Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Staré fotky (1.)
Autor: jarkakrej (Občasný) - publikováno 12.3.2009 (00:59:42)
Předem se omlouvám,že nevystavuji své věci.Tohle jsou svědci dob minulých(na nich mí dávní předci).Uveřejňuji spíše pro pobavení.


Poznámky k tomuto příspěvku
sadaf (Občasný) - 12.3.2009 > Old Shaterhand a jeho slavná medvědobijka :-)
V 00:19 jsem tedy pobaven převelice a doufám, že až zalehnu a poté zesnu, nebudou mě ve snech strašit medvědi :-)
<reagovat 
jarkakrej (Občasný) - 12.3.2009 >

Těch fotek se nemůžu zbavit.Znáš to,každá má svůj příběh.Když jsem byla malá a  babička mi je ukazovala s komentářem kdo je kdo...děsně mě to prudilo. Teď by mě to naopak zajímalo,ale už není koho se zeptat.Tenhle prapra....strýc odešel  za Velkou louži za prací

  se svým bráchou. Žili ve st.Wisconsin.Zbylo po nich jen těch pár fotek,které měly nejbližší ubezpečit o tom,že to byl správný krok,že se jim tam daří. Fotka s medvědem byla moje favoritka. Ten strýc mi připadal jako velký hrdina!Když se na něj dívám po hodně letech,vidím ho vzrůstu přerostlého trpaslíka,ale ten jeho ksichtík se mi líbí pořád !.....Je 0:45hod.doufám,žes nezesnul,ale jen usnul a nezdá se Ti o medvědech,ale o takovém orosenémze 7.schodu....(jj.romantika není moje parketa!)


<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 12.3.2009 > pohoda
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 12.3.2009 > sempull tampush> Díky.
<reagovat 
ich (Občasný) - 12.3.2009 > to je po čertech drsný medvědobijec - v létě na táboře jsme se pokoušeli o rekonstrukci dobových fotografií z americké občanské války - navlíkli jsme se do kostýmů, rozestavěli do skupin a tvářili se zarputile do objektivu - šikovný kolega pak pomocí softwaru vyrobil snímky k nerozeznání od původních :-) tyhle fotky mam fakt ráda
<reagovat 
Filip B. (Občasný) - 12.3.2009 > No hele to je divná nahoda.ted jsem ziskal podobne fotky.Včera,tak me napadlo ze je dam na Totem.A ja je dam na Totem.Jo,jsou silene nektere.
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 12.3.2009 > Filip B.> Jj...svým způsobem šílené,ale mají své kouzlo!Já jich mám asi 8,tak snad s nimi moc neotrávím!
<reagovat 
 romim (Občasný) - 12.3.2009 > jarkakrej> rád se podívám
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 12.3.2009 > "... -já mám zase foto mého praprastrýce z U.S.A. s kombajnem; ... :-)).

."
Doporučil 
<reagovat 
Rayer (Občasný) - 12.3.2009 > jsem rád za hezkou fotku která ma své kouzlo a historii, je to pro mne tady i velice příjemné zpestření
<reagovat 
Dani (Občasný) - 12.3.2009 > Předci lovci :-D
Doporučil 
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 12.3.2009 > Dani> Jj...pseudolovec!!!...resp. ateliérový lovec!
<reagovat 
Věza (Občasný) - 12.3.2009 > No bezva, trošku změny nezaškodí. Jen chudinky medvědi! Máš v zásobě taky nějaké veselejší téma??    Těším se na další... 
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 12.3.2009 > Věza> Vězo,dva vycpaní medvědi ?To je slabý odvar oproti dobovým dokumentům Filipa.Já mám fotky z kategorie "Rodinné foto"...takže spíše laskavé.Škoda,že to tam neumím nasoukat po více kusech,pořád se obávám,že mi to někdo nedaruje
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 12.3.2009 > jarkakrej> no to je fakt.....  ty Filipovi jsou ještě dršnější... ;-) , tak se těším na nějaké optimističtější archivní fotečky :-)
<reagovat 
andzi (Občasný) - 14.3.2009 >

to nejlepší z výběru jsem si nechala na dnes, kdy se konečně můžu pokochat při pohledu do minula, stojí to za to Jirko


Doporučil 
<reagovat 
jawka (Občasný) - 12.3.2009 > teda ja úplne milujem staré fotografie, sú v mnohom neskutočne inšpiratívne a je zvláštne že aj napriek tomu že mnohkrát sú to strojené fotky typu " aha pozerajte sa sem vyletí vtáčik" tak majú neuveriteľnú silu, čaro a pôsobia takmer poeticky, pre mňa sú staré fotografie umeleckými dielami, hlavne preto že z každej z nich dýcha duša ( duša portrétovanej osoby, duša danej doby, ale do určitej miery aj duša fotografa) dnes čosi také do fotografie dokáže dostať len veľmi malá hŕstka ľudí...
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 13.3.2009 > jawka> Krásně jsi to napsala,cítím to jako Ty!
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 19.3.2009 > jawka> "... -přesně; takhle nějak jsem to již "někam" také psal;... . ."
<reagovat 
JaBu (Občasný) - 12.3.2009 > MIluju starý fotky a je mi líto, že skoro žáné s předky nemám. U nás doma se k nim chovali macešsky a vyhazovali je. Nechápu to. Tahle fotka je úžasná, těším se na další.
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 13.3.2009 > JaBu> U nás jsem asi také jediná,která staré fotky ctí.Mám stará alba ze strany manžela a ten už vůbec neumí identifikovat dávné předky.A ani tady se už není koho zeptat.POKUD SE TEĎ NĚKDO ZALEKL,ŽE SEM BUDU SUNOUT DALŠÍ FOTKY Z TĚCHTO ALB,TAK SLIBUJI,ŽE NE!!!Jen těch mých pár oblíbených.
<reagovat 
 JaBu (Občasný) - 14.3.2009 > jarkakrej> Můj muž má velikou fotku svého dědy ve vojenské uniformě, fakt obrovskou, má snad metr na výšku. Je moc krásná, jenže byla léta stočená a teď se bojíme jí narovnat protože praská. Jinak už by visel. Ti lidé z těch starých fotek mi přijdou nějací krásnější než dnes. Asi čitší.
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 19.3.2009 > JaBu> "... -také mám ten pocit (( -co se týče té čistoty, tedy; ... ))

... (( -na druhou stranu, bylo logické, že se "tehdy|" "každý vymydlil", šel-li se již fotit...; -né, tuhle druhou pozn. škrtám )).

."
<reagovat 
 JaBu (Občasný) - 19.3.2009 > Zeanddrich E.> 

......vzhledem k množství stráveného času v malém ateliéru, to bylo jistě slušností, neli nutností se vymydlit  ;-)


<reagovat 
Jaromila (Občasný) - 29.3.2009 > důležité je, že poznáš svého předka...
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter