Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Růženec 2(nebodovat!)
Autor: zrcadlení (Občasný) - publikováno 13.3.2009 (21:56:33)


Poznámky k tomuto příspěvku
mmiiaa (Občasný) - 13.3.2009 > HAH:))
Body: 5
<reagovat 
 zrcadlení (Občasný) - 13.3.2009 > mmiiaa> ;-))
<reagovat 
Čtenář - 14.3.2009 > Co tu bože zase řešíš????
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 14.3.2009 > Jo :-) a ještě milion smajlíků :-)
<reagovat 
 zrcadlení (Občasný) - 14.3.2009 > sadaf> Nerozumím,ale to jedno.
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 14.3.2009 > Ale asi rozumíš :-) Milion smajlíků je milion úsměvů za to, jak s grácií a zřetelnou elegancí jsi dokázala odpovědět na názory jiných :-)
Body: 5
<reagovat 
Kadavý (Občasný) - 14.3.2009 > Umíš zachytit krásu jednoduchosti a to se nedá neobodovat.Jen ten papír důkazní to tam hyzdí.
Body: 5
<reagovat 
jarkakrej (Občasný) - 14.3.2009 > A proč né?!
Body: 5
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 14.3.2009 > Mária panno podsemihorská :-) Já jsem zapomněl nebodovat... Co teď ?
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 14.3.2009 > sadaf> tak to jsme dva...bojím,co s námi provede:)
<reagovat 
 zrcadlení (Občasný) - 14.3.2009 > sadaf> Teď nic! Děkuji!
<reagovat 
 zrcadlení (Občasný) - 14.3.2009 > mmiiaa> Co bych s tebou provedla? Vše jsme si vysvětlily v soukromých vzkazech,ne? ;-)
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 14.3.2009 > zrcadlení> to měl býti vtip...
<reagovat 
skold (Občasný) - 14.3.2009 > Nebyl ten abstrakt poněkud méně arogantní a mírnější? No co, s podporou přichází taky trochu té selské opovážlivosti. Už u onoho příspěvku jsem psal, že nikterak neosočuju; jen to, že se mi to zdá jaksi podezřelé, ale že to nevylučuju. Já jsem jedině rád, že je to Tvoje. Lze vidět, že trochu toho estetického cítění máš a že se Ti ta fotka opravdu povedla. Vzpomněl jsem si právě na Josefa Čapka, který právě o tomto psal; umění nevědomého- vězí to v tom, že lidé, kteří si přisvojí "umění" pro svou vlastní zábavu a pro radost někdy opravdu vytvoří výborné, nebo alespoň dobré dílo - ovšem nevědomě, jen díky té radosti z tvorby, z určitého všedního ponoukání. Toť k tomu, ale ty minulé fotky byly opravdu hrozné a měla by ses při další tvorbě vyvarovat takových "šmejdů". I dílo před tímto vypovídá o určitém štěstí, protože mi to krapet připomíná secesi, i když to asi nebyl záměr - přece jen máš nějaký ten postřeh, kterej třeba taková Věza a další, kteří mě tady nemaj rádi, za dlouhou dobu vůbec nepochytili. Nicméně nepředbíhám, nechválím - počkám, co se s Tebou ještě bude dít. Každopádně se za potencionální nařčení omlouvám. To mi problém nedělá.
<reagovat 
 TheThing (Občasný) - 14.3.2009 > Karel M. a Skold> tjo, já marně hledám tu fotku, která se jakože povedla ...
<reagovat 
 zrcadlení (Občasný) - 15.3.2009 > Karel M. a Skold> Ano,Čapek TO vznešeně nazval uměním nevědomého...moje babička by řekla čím blbější sedlák,tím větší brambory!
Jinak děkuji za koment a veřejnou omluvu(té není každý schopen).
<reagovat 
 skold (Občasný) - 14.3.2009 > TheThing> Ten první růženec si dokážu představit jako dobrý foto, kdyby to bylo z trochu větší vzdálenosti a trochou grafické péče v příspěvku, ne?
<reagovat 
 TheThing (Občasný) - 15.3.2009 > Karel M. a Skold> Ne.
<reagovat 
 skold (Občasný) - 15.3.2009 > TheThing> Já myslím, že ano; za daných okolnosti (změna vzdálenosti od objektu a dobré nastínění, plus krapet ono grafické prostředí u příspěvku) by to byla dobrá fotka.
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 20.4.2009 > "... -máš zajímavé

písmo; -nechceš někde nafotit jeho "trošku delší kousek (( -a případně i "psací" ?; -neboj, co si v něm případně přečtu, "nahlas" nepovim; ... :-)) ))".
."
<reagovat 
 zrcadlení (Občasný) - 29.4.2009 > Zeanddrich E.> K písmu ti napíšu soukromý vzkaz............
<reagovat 
NORBERT68 (Občasný) - 19.8.2010 >
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter