Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Vrah
Autor: R.I.P. (Občasný) - publikováno 27.8.2002 (10:13:10), v časopise 13.9.2002

         Zamířil. Přesně do prostřed obličeje. Pomalu, jistou rukou, zmáčkl spoušť. Od jeho oběti ho dělilo necelých deset kroků. V okamžiku, kdy střela opustila hlaveň, se mu do mysli vkradl nepříjemný pocit, že něco není v pořádku. Najednou pochopil, co je špatně. Jeho oběť totiž neprosila o milost, takže uspokojení z tohoto činu nebude mít takový grády. Při přípravě akce snil o tom, že až bude svému šéfovi mířit do obličeje, tak se ten tlustej zmrd vrhne na kolena a bude ho zapřísahat, aby to nedělal, bude brečet, že má ženu a dvě malé děti. Ta představa šéfova ponížení ho neuvěřitelně rajcovala, protože za ta léta, co dělá v této firmě, bude konečně on pánem situace. Bez toho naříkání a proseb to není ono.
         Střela pokračovala směrem k oběti po přesně dané a matematicky formulované křivce. Za chvíli se ozve plesknutí mozku o zeď. Ten zvuk bude znamenat konec tyrana. Možná policajti zjistí, kdo a proč ho zabil. Určitě na to během doby přijdou. Nebude jim tedy přidělávat práci a půjde se udat sám. Není přece cynický zabiják a tohle je přece férový rozhodnutí.

 

PLESK!!!

 

         Přísavka z dětské pistole se přilepila doprostřed tváře muže na fotografii, jež byla připíchnuta na dveřích kanceláře. Právě skončila polední pauza. Sedl si k počítači a pokračoval v rozdělané práci.



Poznámky k tomuto příspěvku
Vanili (Občasný) - 27.8.2002 > Výborný nápad, gratuluji. Miluji překvapující závěry.Když jsou překvapivé a ještě k tomu vtipné, tak bývám nadšený.Mno, pochutnal jsem si.Díky za duševní krmi plnou úsměvů.
Body: 5
<reagovat 
eveline (Občasný) - 29.8.2002 > Svělý! Je to krátký a výstižný, má to pointu a nechybí ani humor.
Body: 5
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 12.9.2002 > Přidávám jednušku za vše již výše uvedené a zařazuju do časopisu. :o)
Body: 5
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 12.9.2002 > Pointa pohladila i pobavila... 
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 17.9.2002 > Pointa je kapku na nic, když tam je zamotnované rozplesknutí mozku, policie etc., to trošku kazí dojem, obešlo by se to bez toho, a působilo by to věrohodněji...
Body: 1
<reagovat 
centaur (Občasný) - 22.9.2002 > Ta pointa mi to naopak dost kazí, takže raději nehodnotím.
<reagovat 
jessica (Občasný) - 3.10.2002 > Pointa byla taková trochu (ne)čekaná... to uvažování o policii tam opravdu není asi příliš ideální...
Body: 3
<reagovat 
čtenář igracek - 3.10.2002 > Libi, vtipne, snad bys mohl ubrat "tech" ukazovacich zajmen.
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter