Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vítěz
Autor: R.I.P. (Občasný) - publikováno 30.8.2002 (00:05:51)

        Zvedl jsem hlavu a najednou ho spatřil. Ten parchant! Jak si tam tak stojí a pobaveně se usmívá, ten hajzl. Vykročil jsem směrem k němu. Šel jsem pomalu a on mě napodoboval v ubohé, trapné parodii. Zastavil jsem se tak dva kroky od něj. Když jsem mu pohlédl do očí, tak jsem se tvářil nejdrsnějc, jak jsem uměl.
        Údiv. Je to možný? Zahlédl jsem snad v očích svého soka strach? Ano! Ten bastard, má strach! A já se ho celý život bál. Celý život jsem před tou zrůdou utíkal, nechával se jím tyranizovat. A ono stačilo ukázat, že na to mám, že nemám strach vzepřít se. Stačilo sebrat odvahu postavit se tomu tyranovi a on se z něj stal jen malý nepatrný tyránek, ubohé nic.
        Pomalu, vítězoslavně jsem se na něj usmál. Na jeho tváři se objevil nepatrný, nejistý úsměv plný naděje. Snad si myslel, že mu bude odpuštěno, že přejdu vše, co mi provedl, bez povšimnutí. Tak to ne!
        Sebral jsem všechnu odvahu, kterámi ještě zbývala, a ačkoli jsem měl strach z rány či nějaké ho úskoku, tak jsem plivl. Slina ho zasáhla těsně pod levé oko a pomalu stékala po jeho udivené tváři. Tak, teď jsem mu ukázal, zač je toho loket, pomyslel jsem si. Otočil jsem se na patě,pomalu odcházel a vítězoslavně jsem si hvízdal.

 

Všude byl klid.

 

Jen slina pomalu stékala po velkém nástěnném zrcadle.



Poznámky k tomuto příspěvku
Kapucín (Občasný) - 30.8.2002 > Naprosto skvělej nápad. :o)


Body: 5
<reagovat 
Vanili (Občasný) - 30.8.2002 > Od tajemného souboje bych čekal víc než jen - přišel, plivnul a odešel. Špatný text to určitě není, ale vynikající také ne. Dobré alias za tři.
Body: 1
<reagovat 
eveline (Občasný) - 30.8.2002 > Vždycky mě dostanou ty nečekaný závěry. Rozhodně to má něco do sebe.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter