Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Staré fotky (7.)
Autor: jarkakrej (Občasný) - publikováno 1.4.2009 (03:00:50)
Tahle fotka mě nikdy moc nezaujala,ale pro mě je cenná tím,že podoba praprastrýce si počkala několik generací,aby se vtiskla do tváře mého syna! Všem děkuji za trpělivost-7.fotka je poslední.


Poznámky k tomuto příspěvku
Filip B. (Občasný) - 1.4.2009 > Ted jsem nasel doma 100 lat stare milostne dopisy v cestine.Co jsem v 18 ti nasbiral.
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 1.4.2009 > Filip B.> to znamená,žes je posbíral vloni,Filipe?
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 1.4.2009 > Filip B.> Nedávej je z ruky...v dnešní době vzácné relíkvie .Napsals někdy dopis?...mí synci naposledy ze školy v přírodě a to je věru hodně dávno!
<reagovat 
 Rayer (Občasný) - 1.4.2009 > jarkakrej> foto má své kouzlo, a s tím dopisem a jeho psaním, je to tak.
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 1.4.2009 > Rayer> Ahoj! Na Vánoce jsem posílala 10 pohlednic.Odepsala mi jediná dávná sousedka,o které jsem si myslela,že již nežije.Od ostatních to byly maily a smsky.Dopisy a pohlednice jsou stále vzácnější...
<reagovat 
Her Man (Občasný) - 1.4.2009 > Praprastrýc je uprostřed a praprateta je schovaná pod stolem ;-)
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 1.4.2009 > banikpičo> banikpičo ,taky musíš všechno profláknout(myslím tu tetu pod stolem )
<reagovat 
 Her Man (Občasný) - 1.4.2009 > jarkakrej> Koho by jinak drbal tou levou rukou pod stolem ;-)
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 1.4.2009 > banikpičo> Holt,baníkovci,ti mají postřeh
<reagovat 
dr. Wojtek (Občasný) - 1.4.2009 > - -
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mima (Občasný) - 1.4.2009 > ...ti čtyři v prvním plánu jsou si všichni nějak dost podobný....
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 1.4.2009 > Mima> jsou si podobní hlavně s tím knírem?..se zbytkem měl můj prapra  společnou jenom službu
<reagovat 
Věza (Občasný) - 1.4.2009 > kterýpak je strýček? 
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 1.4.2009 > Věza> Ahoj Vězo! Je to bratr toho strýce s medvědem,tak to zkus uhádnout!
<reagovat 
 Her Man (Občasný) - 1.4.2009 > jarkakrej> Strýček je ten, co když stojí, tak je stejně vysokej jako když sedí ;-)
<reagovat 
 JaBu (Občasný) - 1.4.2009 > jarkakrej> Já bych tipovala, vpravo sedícího. Chodila jsem do školy z Michalem Krejčí,  myslím že bydlel v Neklance, Není to tvůj příbuzný? Je mu docela podobný. A nebo snad ten  vlevo? Fotka super
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 2.4.2009 > jarkakrej> Tak jsem váhala mezi tím pravým a levým a víc jsem se přikláněla k levé straně.... Ale dočítám se, že je to ten levák....      ahojky
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 1.4.2009 > JaBu> 

Ahoj! Je to ten nejvíce nabručený sedící vlevo! My máme s mužem nos jako skobu,on má úplně jiný tvar nosu,husté vlasy,jaké nikdo z nás  nemá,tvar lebky,to obočí.( Zkusím někde pohledat jeho fotku pro srovnání a pošlu ti ji!)Myslím,že pokud někdo říká,že je jednomu z nás podobný,tak jen ze zdvořilosti! Když tuhle fotku viděla synova polovička,tak se zarazila,jak si jsou podobní!


<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 1.4.2009 > banikpičo> No jo,máš dobrý odhad. Jeho tatík byl švec prťavec,ale jinak...tomuhle strýčkovi pořídil ještě 11 sourozenců a poslení byla dvojčata... No nebylo to kus chlapa?!
<reagovat 
 JaBu (Občasný) - 1.4.2009 > jarkakrej> Pošli jsem napnutá
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter