Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
jarní pole
Autor: hloupy ivan (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Side (Občasný) - 12.4.2009 > povedený, radostný, hlavně popředí a pozadí je fantastico
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Aine (Občasný) - 12.4.2009 > to je pěkné - plenérek :-)
Body: 5
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 12.4.2009 > Aine> Díky, krajinka je po pamněti.
<reagovat 
SatyamJ (Občasný) - 12.4.2009 > velmi paci - iba ta zelena je az moc - ja viem, ze jarna byva syta - ja by som vsak iny odtien - asi taky, ako je vpravo dole
Body: 5
<reagovat 
pablo (Občasný) - 12.4.2009 > no né. včera jsem maloval taky pole, jen ještě pruh žluté, ani nevěřím tomu, jak je to podobné tomuhle..
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 12.4.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
pelvis (Občasný) - 12.4.2009 > moc příjemná záležitost) a to i přes tu poněkud intenzivní zelenou.. takovou nemaj ani v Anglii:-)
Doporučil 
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 13.4.2009 >
Body: 5
<reagovat 
rohe (Občasný) - 13.4.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 14.4.2009 > velmi uvěřitelné
Body: 5
<reagovat 
viktor peří (Občasný) - 15.4.2009 > Moc povedené,... jednoduše se mi to líbí:)
Body: 5
<reagovat 
Rayer (Občasný) - 15.4.2009 > nejprve jsem si myslel že je to fotka
Body: 5
<reagovat 
jarkakrej (Občasný) - 12.4.2009 > Krááásný...akorát mám soukromý problém....v popředí jsem to pojala jako traviny,takže mi tam najednou nepasoval ten posed (na chvíli jsem ho přikryla-zkus to také )protože by byl  velikostí v nepoměru k té trávě,ale jinak to vystihuje jarní atmosféru se vším všudy,potvrzuji já,venkovanka!  Ukládám si!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 12.4.2009 > jarkakrej> To v popředí je chroští. Nálety, trnkou a tak zaplevelené kdysipole. Domnívám se, že na originále to tak matoucí není, tady snad být může (je to zmenšené tak na polovinu a reprodukce akvarelu monitorem...).
<reagovat 
 Rayer (Občasný) - 15.4.2009 > hloupy ivan> je zajímavé s tou velikostí myslím v glogále, někdy stačí změnit velikost a ten dojem z díla může být velice rozdílný
<reagovat 
jawka (Občasný) - 15.4.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Kadavý (Občasný) - 15.4.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 15.4.2009 > "

."
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
uran (Občasný) - 16.4.2009 > fakt zvláštne že to funguje aj s tou fixkovou zelenou, ale funguje to
Doporučil 
<reagovat 
zrcadlení (Občasný) - 17.4.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Koda (Občasný) - 17.4.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
výtvarnice (Občasný) - 18.4.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jxr (Občasný) - 18.4.2009 >
Body: 5
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 19.4.2009 > Ten posed vpředu je pro trpajzlíky  ? Trochu hapruje perspektiva...
<reagovat 
zabicka (Občasný) - 15.4.2009 > jako Mima :) (az na ten posed v popredi- posed nebyva tak "rozčapnuty" spise vyssi a stihlejsi)
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 19.4.2009 > zabicka> Posedy byvaji vselijake...tenhleten je z tech rozcapnutejsich. Posedy byvaji vselijake a ze vseho mozneho, co po ruce bylo. Sam jsem byl uz i v rozcapnutejsim, nez je tenhle :)
<reagovat 
hloupy ivan (Občasný) - 19.4.2009 > Dekuju vsem za komentare. Ani bych necekal, ze zrovna tenhle obrazek vas tak zaujme.
<reagovat 
odhlavykpate (Občasný) - 19.4.2009 >
Doporučil 
<reagovat 
Přítel antisvěta (Občasný) - 2.5.2009 >

 


Body: 5
<reagovat 
freejay (Občasný) - 27.6.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 31.7.2009 > chci to!
<reagovat 
ed peo gers (Občasný) - 5.8.2009 > Jinak má to atmosféru ty tvoje obrázky,ty se tím pravděpodobně živíš co ? Tedy né těma obrázkama ale kreslením...Já jsem absolutní samouk a na tom výtvarnu mě právě baví ty možnosti,je to největší dobrodružství.Se ženskou si tak neužiješ jako z prázdným papírem ! Protože kdyby ženy fungovaly alespoń jako milenky,tak by potom na světě nemuseli být malíři ani básníci...
Body: 5
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 5.8.2009 > ed peo gers> (: No nejsi první, kdo srovnává papír se ženou - každé má svoje a z prázdného papíru jde často stejná hrůza jako z prázdné ženy. Neživím se tím a vlastně ani nepřiživuji. Jsem rovněž absolutní samouk.
Ženy podle mého nefungují o nic hůře ani o nic lépe, než muži, jen o hodně jinak... A nevěř tomu, že básnictví a malířství živí jen neukojená touha po ženě, či po té "pravé" ženě. To by bylo moc jednoduché.
<reagovat 
 ed peo gers (Občasný) - 9.8.2009 > hloupy ivan> Ano zřejmě máš pravdu,já to myslel tak,že ten deficit ženského principu může být paradoxně velkou inspirací,takže pokud se z člověka nestane feták ci alkoholik,tak se z něj může stát umělec.Třeba umělec,nebo sportovec,nebo vědec,nebo něco jiného.Ta energie "nenaplněnosti" je totiž příliž velká na to aby to z člověkem něco neudělalo,nebo aby člověk něco neudělal s tím.Jinak tvá ůvaha se mi líbí,měl by ses jmenovat "chytrý ivan" ! Nemohl bys mi tedy napsat jěště nějaké alternativy,pokud pominem,touhu po ženě,po dětech,po rodině,po zachování rodu a tak...Jaké vidíš ještě další důvody toho proč se člověk zamýšlí,proč píše knihy,verše,nebo kreslí obrazy ? Není to snad jen dotazování se po smyslu života,jeho naplńování,či strach ze smrti a tedy jakýsi pokus o "nesmrtelnost",čili o něco co přesahuje mou fizyckou formu ?
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 9.8.2009 > ed peo gers> To je hodně spletitá otázka a strašně stará. Důvodů, proč lidé tvoří je tolik, kolik je lidských povah. A většina povah, ne-li všechny, tvoří jistě z více různých důvodů a čerpá k tomu sílu z různých koutů. Nepopírám vliv té síly, o které jsi psal prve, je to síla veliká, která hýbe lidstvem a duší každého. Nebylo by ale moudré zjednodušit ten důvod, tu podstatu jen na jedno, hledat jedinou sílu a jediné vysvětlení. Je spousta takových, kteří si myslí, že ji našli a takových, kteří nějaké jedno vysvětlení adoptují, ať už je to extrém freudistický, tvrdě dawinistický nebo náboženský, duchovní, mystický - jak chceš. Takových, kteří se pak do toho vysvětlení snaží nacpat celý svět, jakkoliv se tomu vzpírá. Takových, kteří si myslí, že na to kápli ve chvíli, kdy si na oči nasadili klapky, a vidí ve spleti cest jen jednu.
Proč lidé tvoří? (Mimochodem: Proč se vlastně ptají, proč tvoří?) U jednoho převládá pud, třeba sexuální, u jiného snaha dobrat se jádra věcí, najít jejich smysl, nebo jeho část, stopy řádu a/nebo najít sebe a řád v sobě (což je vlastně tatáž mince). Jedni tvoří spíš pro potěšení, jedni ve snaze se zabavit, jiní ze ctižádostivosti, další z důvodů ideových či ideologických, duchovních, jiní pro peníze a málokdy z těchto důvodů je to jen jeden - ty důvody se vzájemně prostupují.
Možná má větší smysl ptát se, proč to dělám sám? Měla by to být snazší otázka...a není. Vím, že mně to přináší radost a to tu největší, když mám pocit, že se mi podařilo vyloupnout nějaké skryté jádro, něčeho se dobrat. Dělám to také proto, abych si uchoval něco, co je mi blízké, nějakou myšlenku, která mne napadla (to slovo!:NAPADLA)a nebo jen letmý pocit. Mluvíme-li jen o obrazu, zobrazování, pak to mi skýtá možnost zachovat cit či myšlenku pořád živou tak, jak to nedokážu ve slovech. Myšlenka a zvláště cit, psané, mají (a zvláště u mne) spíše povahu konzervy, lihového preparátu.
Obraz na rozdíl od psaného také netrpí pořadím. Tím, že jednotlivé plochy přicházejí nutně jedna po druhé. Výtvarné dílo je takový krystal, na kterém ty plochy mohou zazářit naráz a nebo v libovolném pořadí při jeho „natáčení“ duchem vnímajícího.
Myslím, že to mé nejlepší nevzniklo ve chvíli toho zmíněného nedostatku, ale naopak ve chvíli nějakého souznění, doplnění mého já tou druhou polovinou, ženou. A přece jakoby ten nedostatek i k tomu naplnění patřil...
To slovo "napadla"... Někdy mám dojem, že všichni, kteří tvoří (v nejširším slova smyslu) působí jako jakási orákula světa, Ducha. Myšlenky je napadají a city se v nich vzněcují často jakoby docela bez příčiny. Nevědí, proč je napadlo zrovna to či ono, ani proč vlastně tvoří to, co tvoří. Jsou součástí jakéhosi proudu osobního i proudu světa.
Chytrý zvlášť nejsem a kdybych byl moudrý, nepotřeboval bych tolik slov. je jich tu celý pytel, jako zrní. Když to proseješ, třeba Ti zbyde i něco málo pořádného, ale nejspíš nic, co bys byl nevěděl, nebo netušil a zcela jistě nic nového. Žádné samoplození není, je jen křížení mylšlenek tu a tam s vydařenými dětmi :)
Dobrý den.

<reagovat 
ed peo gers (Občasný) - 11.8.2009 > Jo děkuji,tak jsem si uvědomil,že já to beru tak,že žena spíš inspiraci bere,než dává.Tedy mám na mysli,že se ženou bych toho asi moc neudělal,tedy nevytvořil.Ale nyní si uvědomuji,že žena může být i tím pozitivním impulsem.Tedy za předpokladu jisté podpory a harmonie...
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 13.8.2009 > ed peo gers> (: Ten předpoklad je nutný pro jakýkoliv delší vztah.
<reagovat 
Magid (Občasný) - 17.12.2009 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter