Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O ulovené fusakli (Velvet "Kakálek" z Liků)
Autor: Janele z Liků (Občasný) - publikováno 15.4.2009 (14:27:14)

undefined

 

 

  Jeho bývalý tatínek s maminkou prodávají od rána do večera laciné oděvy a boty a jejich dvě děti, jeho malí kamarádi, se snaží naučit česky, aby dobře porozuměly tomu, co slýchají ve škole.

 

Malý potkánek musel z nevelikého pokoje, kde spí čtyř lidé, na dvůr.

 

 Byl tehdy ještě maličký a docela hubený, žil v temné papírové krabici zasunuté do komínové roury, na dvoře mezi nádražními paneláky. Lezli mu dovnitř brouci a pavouci, a člověka a světlo viděl jen jednou denně, když mu nesli něco k jídlu.

 

Pak si jej vzala umanutá Janele domů, protože na inzerát na výloze zareagovala jako první. 

 

 Pamatuje si to moc dobře, bylo to v září loňského roku,  měla takovou radost, že se nedívala pod nohy, uklouzla na mokrých nádražních schodech a zůstala tam ležet jako padavka. Takže kromě něj dostala tehdy ještě berle.

 

Myšáček s bílým proužkem na bříšku byl zpočátku vyděšený, kudy chodil, tudy čůral a bobkoval. A to, ho ještě čekalo představení jeho novým rodičům a „přes jejich mrtvolu“.

 

  Je to však už pravěk, odpor a předsudky se dávno rozplynuly, Velvetova klícka  má dokonce výsadní místo v obýváku (zároveň ložnici) rodičů.

 

 /Ti mmj. také seznali, že vliv hudby, kterou poslouchám ve svém pokoji, má špatný vliv na jeho mentální vývoj a peristaltiku střev/.

 

 

  Bydlí v prakticky zařízeném 1+kk (s denní výměnou peřin a plnou penzí), který zdědil po andulákovi, který dostal amnestii za vlády Pelichara Kozlovského.   

 

Ve volném čase se věnuje loupání buráků, jablečné přesnídávce a pilování mříží.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář sv blklůk - 15.4.2009 > Dnešní kočky jsou opravdu zvláštní. Ta naše buráky vůbec nejí. Táta má zase jednu a ta štěká a pořád skáče jako klokan.

Za všechno stejně můžou blechy.
<reagovat 
Filip B. (Občasný) - 15.4.2009 > Myšivec!!!!!
<reagovat 
NEMINI (Občasný) - 16.4.2009 > ...vypadá trochu jako kdyby spolknul tenisák :D
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 16.4.2009 > NEMINI> no, otec ho odměňuje škvarky, je tak plnotučný, že když se drbe na bříšku, tak se někdy i převáží. Hrozná stravovací morálka.
<reagovat 
 NEMINI (Občasný) - 16.4.2009 > Janele z Liků> :))
<reagovat 
anae (Občasný) - 16.4.2009 > oříšky a jablečná přesnídávka jsou skvělé, mříže by chtělo zase zrušit :-) .. na svobodě by jistě tak blahobytný nebyl, ale šťastný určitě! i když by trvala třeba jen chvilku ... vypusť ho, Janele! (nebo už nikam nechce? :-) moc pěkné barvy, milý povídání - zvířátka jsou naši milí souputníci
Body: 5
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 17.4.2009 > anae> Když jej "venčím", často se honem schová do klece, protože se tam cítí bezpečně. Vězni také nic jiného neznají a neví si rady s nabytou svobodou. Kdybych ho vypustila do přírody-zaútočí na něj nějaký predátor nebo se třeba otráví návnadami.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter