Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Malba horkým voskem
Autor: jarkakrej (Občasný) - publikováno 17.4.2009 (13:51:59)


Poznámky k tomuto příspěvku
Martin (Stálý,Redaktor) - 17.4.2009 > To je nadhera..uprimne receno horkym voskem neco takto namalovaneho vidim poprve..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Kadavý (Občasný) - 17.4.2009 > Hm,dost dobrý
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
bída (Občasný) - 17.4.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Koda (Občasný) - 17.4.2009 > klobouk dolů...hodně zajímavý....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 17.4.2009 > krásné
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Side (Občasný) - 17.4.2009 > polahodí, docela nářez
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Mirka Vtelenská - 17.4.2009 > Máš to fakt pěkný,ale ta "Inspirace podzimem"nebo ten černý obrázek se mi taky moc líběj.Tahle technika je zajímavá.A nebo ty podvodní světy.Přeji hodně úspěchů v tvorbě.
<reagovat 
Čtenář - 17.4.2009 > Líbí se mi takovej ten průhled v těch listevch.Průhled do hloupky.Jak se dělá tahle technika?
<reagovat 
Věza (Občasný) - 17.4.2009 > nádhera!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
SatyamJ (Občasný) - 17.4.2009 > toto z tej techniky asi naj.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Essi.Daven (Občasný) - 17.4.2009 > nádherné
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
marcif (Občasný) - 17.4.2009 > paráda
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
kate.... (Občasný) - 17.4.2009 > j tak to je dobry.....hodne
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mima (Občasný) - 17.4.2009 > ten je teda špičkovej...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jarkakrej (Občasný) - 18.4.2009 > Všem moc děkuji.
<reagovat 
JaBu (Občasný) - 18.4.2009 > Ty jo, to je fakt bomba. Ty barvy jsou krásný a spodní půlka má úžasnou hloubku. Smekám
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Jaromila (Občasný) - 18.4.2009 > ***
Body: 5
<reagovat 
výtvarnice (Občasný) - 18.4.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 18.4.2009 > Týýýývole....nic jinýho mě nenapadá...proč tu nejdou dávat desítky?????
Body: 5
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 19.4.2009 >
Body: 5
<reagovat 
pablo (Občasný) - 18.4.2009 >
Body: 1
<reagovat 
 kretén TOTEMu (Občasný) - 19.4.2009 > pablo> 

Pablošu,

chtěla jsem nakouknout do tvé galerie - kde ji máš  ?


<reagovat 
 pablo (Občasný) - 19.4.2009 > JARO> jen pro zvané.
<reagovat 
 kretén TOTEMu (Občasný) - 19.4.2009 > pablo> Tak sorry, no...
<reagovat 
Rayer (Občasný) - 19.4.2009 > hezké
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Neriet (Občasný) - 19.4.2009 > no však víš... já tvé výtvory zbožnuju... mi ta enakustika pořád nějak nejde :) (aspoň já mám ten pocit ikdyž mě mí blízcí přesvědčují o opaku... ale mi se to nezdá)
ovšem ty tvoje výtvory jsou vždy potěšením pro můj zrak :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 19.4.2009 > Neriet> Ahoj Katko,rozumím Ti,ty pocity máme hodně podobné!
<reagovat 
čtenář Sandra - 17.4.2009 > Ahoj.Tohle by se mi moc hodilo.Děláš na zakázku?Jaké největší formáty?A2 nebo A1 bys zvládla? Nějakou takovouhle abstrakci.Mohly by být dvě.
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 19.4.2009 > čtenář> Sanda...zatím největší jsem dělala A3.Na A2,A1 nemám speciální papír.
<reagovat 
čtenář buránek - 17.4.2009 > Tak to se ti povedlo!Zelená mě od vojny nebere,ale tohle je fakt pěkný!Pěkný plastický povrch.To by asi nemělo být na slunci co?
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 19.4.2009 > čtenář buránek> Nevím,musela bych to vyzkoušet.
<reagovat 
zrcadlení (Občasný) - 17.4.2009 > Super!Jaký to je formát?Prodáváš?Vystavuješ?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 19.4.2009 > zrcadlení> Sem tam nějaký prodám,když má někdo zájem,sama je nenabízím.Jestli vystavuji?Jo,vystavuji v práci,jsou tam dloouhé chodby!
<reagovat 
pablo (Občasný) - 20.4.2009 > je to strašný....nemyslim to namyšleně, vlastně si myslím, že nic sám neumím, ale umim poznat, co je špatný. TOhle je. něco jako že se podivam na rady ptáka loskutáka, a pak napatlam vosk na čtvrtku, hotovo - totem - spousty Dé
<reagovat 
čtenář Radka D. - 20.4.2009 > Pablo,není nad to zkusit to.Mně třeba to vůbec nešlo.Tedy,něco jsem vyžehlila,ale byly to barevný flekance.Ono to má svézákonitosti.Je více druhů vosků,každý potřebuje jinou teplotu,a nebo když si umíš s teplotou pohrávat,zase můžeš obrázek obohatit.Potom záleží na stopě žehličky.To není ji jenom potahat jako na ručníku nebo ji postavit na hranu.Dobré je vrstvení vosků atd.Ale to chce vyžehlit stovky obrázků,abys předem věděl,čeho chceš dosáhnout a aby výsledek nebyl dílem náhody jako u začátečníků.A můžu ti říct,že spousta nadšenců záhy odpadne a zůstane u rad loskutáka,jak vyrobit přání k Vánocům.Ale tahle technika má spoustu dalších možností,nejen žehličku,ale to už jsem se moc rozepsala.Přiznávám,že ten materiál prodávám,takže jsem si to nejdříve vyzkoušela,ale nešlo mi to.
<reagovat 
 pablo (Občasný) - 20.4.2009 > čtenář> o to nejde, jaká je to technika, i kdyby tohle byl olej na plátně, tak je to špatný, technika je jen obálka.
<reagovat 
čtenář buránek - 20.4.2009 > Já bejt tebou,Pablo,tak bych vůbec netvrdil,že je to strašný a špatný,i když na svůj názor máš právo.Já,pokud přijdu domů utrmácenej,tak bych na sebe nechal působit raději tyhle obrázky,jejichž barvičky jsou pro mě něco jako terapie,než nějaký depresívní velký umění.Je to jako s filmovou tvorbou.Jsou filmy s obsahem ,který vstřebám jen když nejsem unavenej a jsou jiný,který zdrbala kritika,ale já u nich relaxuju.
<reagovat 
 pablo (Občasný) - 21.4.2009 > čtenář> barvičky...no hlavně že je to teda hezký, a sou tam krásný barvičky....co...relax..jak dlouho do toho vydržíš koukat? bože, na mě to působí, jako když koukám třeba do vyzvracenýho oběda. no .
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 21.4.2009 > "

."
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Petr Pivař (Občasný) - 21.4.2009 > Je to skvělý. Výborná prosvětlená abstrakce, čistá, ostrá a i kdyby vznikla náhodou, tak se mi to líbí, jako kus drahého kamene,jehož strukturu příroda utvářela dlouhou dobu taky náhodou. Neříkám, že je v tom nějaký extra nápad, ale jako abstrakce dobrý a věřím, že by se našlo hodně těch, co by to chtěli mít doma na zdi, nebo možná i jako motiv na skle ve dveřích:o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
davidhuge (Občasný) - 22.4.2009 > barevne je to pro me prijemne po urcitou dobu koukani,jsou to krapet jedovky,takze jako desetivterinovy obrazek dobry,jinak mi to nic nerika,a nechapu takovy uspech.Je to jakasi abstrakce bez premysleni...s umem to nema podle me nic spolecneho.Asi bych to jako Pablo nenazival srackou,ale v samem zakladu myslenky s nim souhlasim.
<reagovat 
 pablo (Občasný) - 24.4.2009 > davidhuge> nenazval jsem to sračkou !!!
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 24.4.2009 > davidhuge> Ahoj Davide,vloni,když jsem tady nesměle zaťukala na vrátka a omluvila se za mé obrázky,které vás(výtvarníky)nejspíše iritují,tak tehdy ses mě myslím zastal.Zajímal ses o to,co je to za techniku,pak jsi zhlédnul pravou enkaustiku nějakého zde vystavujícího (už si nepamatuji,jak se jmenoval)a konstatovals,že ta moje je lepší.Měl jsi na to asi hodně podobný pohled jako ti,co mě tady aktuálně hodnotí.Rok se s rokem sešel ...Tvůj pohled na tuhle techniku prošel jakýmsi vývojem a dnes se jen divíš,jak se to může líbit ostatním.............
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 24.4.2009 > davidhuge> > davidhuge> Ahoj Davide,vloni,když jsem tady nesměle zaťukala na vrátka a omluvila se za mé obrázky,které vás(výtvarníky)nejspíše iritují,tak tehdy ses mě myslím zastal.Zajímal ses o to,co je to za techniku,pak jsi zhlédnul pravou enkaustiku nějakého zde vystavujícího (už si nepamatuji,jak se jmenoval)a konstatovals,že ta moje je lepší.Měl jsi na to asi hodně podobný pohled jako ti,co mě tady aktuálně hodnotí.Rok se s rokem sešel ...Tvůj pohled na tuhle techniku prošel jakýmsi vývojem a dnes se jen divíš,jak se to může líbit ostatním.............
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 24.4.2009 > pablo> to ze jsi nepouzil slovo sracka neznamena, ze si to nemyslis nebo aspon ja mam takovy pocit z tvych poznamek u tohoto prispevku.Nebo si to nemyslis?
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 24.4.2009 > jarkakrej> to co pises neni pozor pravda.Nikdy jsem nebyl pro! To ze jsem ti mozna neco davno pochvalil nemeni nic na tom ze tohle se mi nelibi.Ja tehdy psal ze tohle nema s pravou enkastikou nic spolecneho.Enkastika je UPLNE neco jineho.Jde o to, ze se ti obcas podari barevnost,ktera mohla byt kdysi prijemna tak jsem ti ji pochvalil.Kdybych mel vse hodnotit opravdu kriticky tak kladne hodnotim tak 10% z toho co tu lidi davaji.Takze je mozne ze jsem ti kdysi neco pochvalil.Je to o jednom kliknuti.Tohle se neda hodnotit.Jaky byl tvuj zamer? Co v tom mame videt.Ber to tak ze totem je totem.Musis to tak brat.A kdyz jsem te srovnal s nekym zdejsim co dela to same co ty,tak jsi to asi mela lepsi nez on,ale to neznamena ze je to dobre.A k tomu udivu ze se to nekomu libi,ANO jsem udiven. :-) me se to taky libi.Vzdy 10vterin po rozkliknuti tveho prispevku.Podle me by se stim dali delat zajimavejsi veci.Tohle nema ani hlavu ani patu.Zkus si vymyslet nejake tema a udelej na to treba nejakou serii.Myslim si ze by jsis mela vyzkouset i pravou enkastiku,na kterou neni tezke sehnat veci.
<reagovat 
hloupy ivan (Občasný) - 24.4.2009 > Taky se mi to nelíbí. Nenacházím v tom obsah, nevzbuzuje to ve mně ani pocity, ani otázky a technika sama mi není blízká. Upozorňuji, že nijak netoužím po "velkém umění", t.j. díle formálními atributy naplňujícím zaběhlou ať tu či onu představu o tom jaké to umělecké má být. Tohle mi ale přijde spíš jako návrh na balicí papír, než jako dílo. Obávám se, že je ten obrázek jako dílo hodnocen a pak je jeho zdejší velký úspěch zarážející.
Body: 2
<reagovat 
měděnobradý (Občasný) - 26.4.2009 > Mě to taky nijak neuchvátilo, je to taková "moc změt", barevnost se mi nelíbí, je to takový motiv "na zapalovač".
Ale oceňuji zpracování, které je zajímavé.
...
Milý Pablo, techniku bych nepodceňoval; to je ten základ, na kterém můžeš dále stavět a bez dobré techniky by mnoho světových děl nikdy nevzniklo. Příklady si jistě najdeš sám.
Body: 3
<reagovat 
 pablo (Občasný) - 28.4.2009 > měděnobradý> je mi jedno technika, je to jen škatule, na které stojí toto. ty si jistě zase najdeš tady v tom příspěvku, že jsem říkal, že i kdyby to byla sebelepší technika, kterou by vzniklo toto, moje hodnocení by se nezměnilo...
<reagovat 
 měděnobradý (Občasný) - 28.4.2009 > pablo> Neobhajuji techniku tohodle (ačkoli bych mohl), ale obecně. Pokud jsi člověk, který si myslí, že dobré umělce dělá nějaké naosobní vnuknutí, intuice apod., a že technika s tím nemá co dělat (což mi z tvého postoje vyznívá), prosím, pak se ale nemáme už o čem bavit.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter