Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Podzim
Autor: Matt (Občasný) - publikováno 7.9.2002 (15:03:19)


Byl to den, jehož těžko popsatelná atmosféra, prosycená tou nejčistší směsí radosti a apatie, musela ovlivňovat snad každého a vlivem několika faktorů byl nádherně studený. Začínala ta nejhezčí roční doba, podzim. Listy stromů, zabarvené do množství odstínů těch nejnepředstavitelnějších spekter krásně melancholických podzimních zvyklostí, jejichž hromady se válely na zemi a jestě víc jich stále neurvale okupovalo chladné větve, moje oko vlastně ani nevnímalo. Byl to nádherný den, jehož těžko posatelná atmosféra, tak pravdivě rozporuplná a neurčitá, si příjemně pohrávala s mými smysly. Vítr se proháněl kolem mně a kromě dokonale osvěžujícího, hlavu pročisťujícího a nadhledu poskytujícího pocitu příjemně chladil a pohyboval zbytky listů, křečovitě, avšak marně snažících se udržet na větvích usínajících stromů. Také pohyboval šedobílými mraky, které na úchvatně vypadající, blankytně modravé obloze pluly zdánlivě klidným, uklidňujícím tempem a tvoříce tak v kombinaci s mírně zapadajícím sluncem zdání modrooranžovošedé skvrny mizející v modravém nekonečnu zbytku nebe navozovaly dojem geniálního obrazu. Byl to den, který svou výjimečnou podzimní atmosférou poskytující emočně uchvacující mix mírné deprese, naděje, melancholie a čirého optimismu dokázal dokonale ovlivnit lidského ducha a byl to přesně den, kdy jsem konečně pochopil, že život je skvělej.


Poznámky k tomuto příspěvku
Kajman (Občasný) - 13.9.2002 > Hezky jsi to namaloval! To musel být den, jakobych tam byl taky .
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 27.9.2002 > To "nádherné" a "krásné" bych zaměnil za jiná přídavná jména, která vyvolají v člověku konkrétnější podněty, ale to je jen maličkost, jinak celkově moc hezký podzimní den:-)
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter